Dev 1476 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 prawidłowo jest: wlot z boku, wyjście dołem tak masz zamontowane czy bedziesz miał ? bo nie qumam, tak napisałeś jakoś dziwnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Tak właśnie mam zamontowane. Wlot z boku a wyjście dołem. Czy w trybie awaryjnym jest max doładowanie? Czytałem w postach na forum że błąd 561 /mul.../ powoduje wprowadzenie trybu awaryjnego. Może tutaj tkwi problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 czyli masz dobrze zamontowane, sprawdz caly dolot, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Czy w trybie awaryjnym jest max doładowanie? nie-max 0,3 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Dzięki za pomoc. Były błędy 2x 561 /00561 Mixture Adaptation 12-00-Adaptation Limit (Mul) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent po ich usunięciu doładowanie max wróciło . Może to zbieg okoliczności ale będę monitorował to. Jestem umówiony z gazownikami na korekcję mapy lpg. Podejrzewam, że te błędy to wina lpg. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e2rdd23 1 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 koledzy przeczytalem ten cały temat i mam pytanie czy jest możliwość wyjaśnienia co to jest DV jak to wyglada i gdzie to sie znajduje?? Bo mam podobny problem jak wy. tylko nie bardzo wiem co to właśnie jesat z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 :szukaj: :szukaj: Kolego wystarczy uzyc szukajki DV - Dump Valve, zawor upustowy wyglada jak grzybek. Od dolu ma wyjscie z boku wejscie, z gory cienki przewod gora przychodzi podcisnienie ktore uruchamia tloczek wewnatrz znajdziesz go poprzez cienki wezyk ktory wychodzi z boku kolektora ssacego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e2rdd23 1 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 dzieki serdeczne zagłębiłem sie w różne tematy iuz wiem co to DV i n75 ale za nic nie moge znaleść co to dw czy wd?? wiem tez jak to posprawdzac i wyczyścić jeszcze tylko jak byście mi napisali o tym ostatnim. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się