Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] 2xx/35/19" schowanie felgi w nadkole...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak wygląda sprawa z ET felgi nadkolami etc. w A4? Jakaś różnica w tym czy jest po lifcie czy przed? I czy to wszystko da radę w ogóle upchać :) Oczywiście gwint no i nieuniknione klepanie rantów mam racje ? Może ma ktoś jakieś fotki :) pozdrawiam

Opublikowano

fotki są w forum :wink4:, przy glebie 60 i et 35, szerokość 8j opona musi być 225/35 na przód a i tak potrafi drapnąć o błotnik

Opublikowano

w 19"-tce to opona najszersza 225/35 ale teraz pytanie jaka szeroka bedzie felga.

jak chcesz aby felga chowala sie w nadkolu i nic nie przycieralo to felga 8Jx19 i ET 40 :wink4:

Opublikowano

jestem zwolennikiem duuużej gleby i jakieś -40 czy -60 nie wchodzi w gre :tongue4: -80 minimum więc raczej ET40 tak myślę no i ranty na bank :confused4:

Opublikowano

ranty to 30min roboty

żebyś się nie zdziwił że przy -80 nie będziesz mógł skręcić na maksa :naughty: ale wszytko przed Tobą :decayed:

Opublikowano

ranty przód 30min roboty, dremel i jazda :gwizdanie:

z Tyłu masz miejsca i miejsca nic nie obciera nawet przy et 35 i oponie 235

Opublikowano

oj arek przesadzasz, ja mam z tylu et 35 felga 8,5j i jak mialem opony 235/35r19 to byla masakra, a zawias 1be. jak mi ktokolwiek z tylu wsiadl to tarly ranty blotnikow,a jak jechalem sam to i nie raz przytarlo na dobicich jakichs.

aktualnie mam nalozone opony 215/35 r19 i sa delikatnie za waski na felge 8,8j dlatego mam lekki naciag german style i powiem ze jak jade sam to jeszcze nie zdzylo sie zebym przytarl, ale jak mam 2 osoby z tylu to tez jest lipa i przed jakimis dobiciami trzeba zwalniac

Opublikowano

bo masz zle zawieszenie, za miekkie czyli za bardzo pracuje no i 8.5 to też różnica jak 8...

Opublikowano

niby racja, ale to juz nie wiem jak zawias utwardzic, koleha zalozyl moje fele na przymiarke, a ma na swojej a4 gwint ta technix, dosyc mocno skrecony i mowil ze jak z tylu siedzieli ludziska to tez potrafilo przytrzec:/

na forum wycztalem ze gwint im nizej tym bardziej miekki sie robi, dlatego trze, to ja juz nie wiem co robic, bo na wiosne tez chcialem gwint ta techinx zakladac:/

Opublikowano

możesz dać do tłoczyska odbojnik żeby nie dobijał do końca ale wtedy robi się hardcorowo

no ale przede wszystkim przydało by się et40 przy takiej szerokości no ale tego nie da się zrobić więc zostaje rozwalcowanie/podcinanie/poszerzenie błotników

Opublikowano

oj arek przesadzasz, ja mam z tylu et 35 felga 8,5j i jak mialem opony 235/35r19 to byla masakra, a zawias 1be. jak mi ktokolwiek z tylu wsiadl to tarly ranty blotnikow,a jak jechalem sam to i nie raz przytarlo na dobicich jakichs.

aktualnie mam nalozone opony 215/35 r19 i sa delikatnie za waski na felge 8,8j dlatego mam lekki naciag german style i powiem ze jak jade sam to jeszcze nie zdzylo sie zebym przytarl, ale jak mam 2 osoby z tylu to tez jest lipa i przed jakimis dobiciami trzeba zwalniac

kolego ale niby w czym ja przesadzam :?:

po tym co napisales poprostu potwierdzasz to co ja wczesniej napisalem i powinienes napisac "A-rek masz 100% racje" :>

Opublikowano

oj arek przesadzasz, ja mam z tylu et 35 felga 8,5j i jak mialem opony 235/35r19 to byla masakra, a zawias 1be. jak mi ktokolwiek z tylu wsiadl to tarly ranty blotnikow,a jak jechalem sam to i nie raz przytarlo na dobicich jakichs.

aktualnie mam nalozone opony 215/35 r19 i sa delikatnie za waski na felge 8,8j dlatego mam lekki naciag german style i powiem ze jak jade sam to jeszcze nie zdzylo sie zebym przytarl, ale jak mam 2 osoby z tylu to tez jest lipa i przed jakimis dobiciami trzeba zwalniac

kolego ale niby w czym ja przesadzam :?:

po tym co napisales poprostu potwierdzasz to co ja wczesniej napisalem i powinienes napisac "A-rek masz 100% racje" :>

:polew: :polew:

bo nie pisalem tego do Ciebie A-rek, tylko do aju (tyz arek) :decayed:

btw, rozciagniecie, rozwalcowanie blotnikow, :mysli: bez lakierowania, szpachlowania sie nie obejdzie, macie jakies linki do jakiejs fotostory jak to zrobic?

Opublikowano

weź najpierw zetnij ranty.... a później jak będzie obcierało to ja bym zmienił koła na inne 19ki

Opublikowano

z tylu nie mam przeciez jak zciac rantow bo ich tam tak jakby nie ma, a przod mi nie ociera, z reszta nikogo nie woze z tylu wiec jest git, no a jak juz kogos wioze to uwaznie:)

ale jakby sie jakos w miare nie duzym koszcie dalo troszke tylne blotniki rozepchnac to bym reflektowal

Opublikowano

da się, są nawet do tego przyrządy nakładane na piastę, około 5mm można spokojnie bez nerwów o lakier rozepchać... więcej to już trochę loteria :kox:

Opublikowano

da się, są nawet do tego przyrządy nakładane na piastę, około 5mm można spokojnie bez nerwów o lakier rozepchać... więcej to już trochę loteria :kox:

dokladnie. maszynka wyglada tak

maszynka2.jpg

p1080683qn4.jpg&t=1

takie rozciagnie powinno robic sie w sloneczne dni tak aby slonce zagrzalo lakier na blotnikach i wtedy nie bedzie zadnych pekniec, odpryskow i obedzie sie bez lakierowania :wink4: odpowiednia reka tez sie do tego przyda

Opublikowano

ulalala Pany to teraz odkryliscie przede mna cos jakby nowy wszechswiat :decayed:

gdzie droga kupna moge taka maszynke nabyc i jaki bylby jej koszt, moze ma jakas specjalna nazwe co bym wiedzial czego szukac, mysle ze taki sprzecior to calkiem dobra inwestycja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...