matti95 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Witam, jak wygląda sprawa z ET felgi nadkolami etc. w A4? Jakaś różnica w tym czy jest po lifcie czy przed? I czy to wszystko da radę w ogóle upchać Oczywiście gwint no i nieuniknione klepanie rantów mam racje ? Może ma ktoś jakieś fotki pozdrawiam
aju Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 fotki są w forum , przy glebie 60 i et 35, szerokość 8j opona musi być 225/35 na przód a i tak potrafi drapnąć o błotnik
A-rek Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 w 19"-tce to opona najszersza 225/35 ale teraz pytanie jaka szeroka bedzie felga. jak chcesz aby felga chowala sie w nadkolu i nic nie przycieralo to felga 8Jx19 i ET 40
eMeM Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 225/35/19 + felga 8" + ET35 + gleba -40mm i żadne klepanie rantów nie potrzebne
matti95 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 jestem zwolennikiem duuużej gleby i jakieś -40 czy -60 nie wchodzi w gre -80 minimum więc raczej ET40 tak myślę no i ranty na bank
aju Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 ranty to 30min roboty żebyś się nie zdziwił że przy -80 nie będziesz mógł skręcić na maksa ale wszytko przed Tobą
matti95 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 jak 30 min roboty? właśnie o to mi chodzi chce uniknąć wszystkiego co zle dlatego pytam
aju Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 ranty przód 30min roboty, dremel i jazda :gwizdanie: z Tyłu masz miejsca i miejsca nic nie obciera nawet przy et 35 i oponie 235
adrianus Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 oj arek przesadzasz, ja mam z tylu et 35 felga 8,5j i jak mialem opony 235/35r19 to byla masakra, a zawias 1be. jak mi ktokolwiek z tylu wsiadl to tarly ranty blotnikow,a jak jechalem sam to i nie raz przytarlo na dobicich jakichs. aktualnie mam nalozone opony 215/35 r19 i sa delikatnie za waski na felge 8,8j dlatego mam lekki naciag german style i powiem ze jak jade sam to jeszcze nie zdzylo sie zebym przytarl, ale jak mam 2 osoby z tylu to tez jest lipa i przed jakimis dobiciami trzeba zwalniac
aju Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 bo masz zle zawieszenie, za miekkie czyli za bardzo pracuje no i 8.5 to też różnica jak 8...
adrianus Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 niby racja, ale to juz nie wiem jak zawias utwardzic, koleha zalozyl moje fele na przymiarke, a ma na swojej a4 gwint ta technix, dosyc mocno skrecony i mowil ze jak z tylu siedzieli ludziska to tez potrafilo przytrzec:/ na forum wycztalem ze gwint im nizej tym bardziej miekki sie robi, dlatego trze, to ja juz nie wiem co robic, bo na wiosne tez chcialem gwint ta techinx zakladac:/
aju Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 możesz dać do tłoczyska odbojnik żeby nie dobijał do końca ale wtedy robi się hardcorowo no ale przede wszystkim przydało by się et40 przy takiej szerokości no ale tego nie da się zrobić więc zostaje rozwalcowanie/podcinanie/poszerzenie błotników
A-rek Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 oj arek przesadzasz, ja mam z tylu et 35 felga 8,5j i jak mialem opony 235/35r19 to byla masakra, a zawias 1be. jak mi ktokolwiek z tylu wsiadl to tarly ranty blotnikow,a jak jechalem sam to i nie raz przytarlo na dobicich jakichs. aktualnie mam nalozone opony 215/35 r19 i sa delikatnie za waski na felge 8,8j dlatego mam lekki naciag german style i powiem ze jak jade sam to jeszcze nie zdzylo sie zebym przytarl, ale jak mam 2 osoby z tylu to tez jest lipa i przed jakimis dobiciami trzeba zwalniac kolego ale niby w czym ja przesadzam :?: po tym co napisales poprostu potwierdzasz to co ja wczesniej napisalem i powinienes napisac "A-rek masz 100% racje" :>
adrianus Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 oj arek przesadzasz, ja mam z tylu et 35 felga 8,5j i jak mialem opony 235/35r19 to byla masakra, a zawias 1be. jak mi ktokolwiek z tylu wsiadl to tarly ranty blotnikow,a jak jechalem sam to i nie raz przytarlo na dobicich jakichs. aktualnie mam nalozone opony 215/35 r19 i sa delikatnie za waski na felge 8,8j dlatego mam lekki naciag german style i powiem ze jak jade sam to jeszcze nie zdzylo sie zebym przytarl, ale jak mam 2 osoby z tylu to tez jest lipa i przed jakimis dobiciami trzeba zwalniac kolego ale niby w czym ja przesadzam :?: po tym co napisales poprostu potwierdzasz to co ja wczesniej napisalem i powinienes napisac "A-rek masz 100% racje" :> :polew: bo nie pisalem tego do Ciebie A-rek, tylko do aju (tyz arek) btw, rozciagniecie, rozwalcowanie blotnikow, bez lakierowania, szpachlowania sie nie obejdzie, macie jakies linki do jakiejs fotostory jak to zrobic?
aju Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 weź najpierw zetnij ranty.... a później jak będzie obcierało to ja bym zmienił koła na inne 19ki
adrianus Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 z tylu nie mam przeciez jak zciac rantow bo ich tam tak jakby nie ma, a przod mi nie ociera, z reszta nikogo nie woze z tylu wiec jest git, no a jak juz kogos wioze to uwaznie:) ale jakby sie jakos w miare nie duzym koszcie dalo troszke tylne blotniki rozepchnac to bym reflektowal
aju Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 da się, są nawet do tego przyrządy nakładane na piastę, około 5mm można spokojnie bez nerwów o lakier rozepchać... więcej to już trochę loteria
A-rek Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 da się, są nawet do tego przyrządy nakładane na piastę, około 5mm można spokojnie bez nerwów o lakier rozepchać... więcej to już trochę loteria dokladnie. maszynka wyglada tak takie rozciagnie powinno robic sie w sloneczne dni tak aby slonce zagrzalo lakier na blotnikach i wtedy nie bedzie zadnych pekniec, odpryskow i obedzie sie bez lakierowania odpowiednia reka tez sie do tego przyda
adrianus Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 ulalala Pany to teraz odkryliscie przede mna cos jakby nowy wszechswiat gdzie droga kupna moge taka maszynke nabyc i jaki bylby jej koszt, moze ma jakas specjalna nazwe co bym wiedzial czego szukac, mysle ze taki sprzecior to calkiem dobra inwestycja
A-rek Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 http://cgi.ebay.co.uk/Wheel-Arch-Roller-Fender-Roller-/380218454138?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5886c9307a http://cgi.ebay.co.uk/Arch-Roller-fender-Former-Wide-Arch-Mods-Z0230-/260668255664?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Rims_Car_Wheels_ET&hash=item3cb109edb0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się