Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Nie otwiera z kluczyka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra mi się wszystko ładnie pięknie zsynchronizowało i śmiga ale tylko od strony kierowcy... Czy synchronizacje trzeba wykonać dla obu czujników podczerwieni?? Czy też raczej mam uwalony czujnik od strony pasażera??

Opublikowano

Dobra mi się wszystko ładnie pięknie zsynchronizowało i śmiga ale tylko od strony kierowcy... Czy synchronizacje trzeba wykonać dla obu czujników podczerwieni?? Czy też raczej mam uwalony czujnik od strony pasażera??

Mi wystarczyło od strony kierowcy i wątpię żeby trzeba było jeszcze od strony pasażera

Dobierz się do czujnika i sprawdź go :)

Opublikowano

No i pewnie w wolnej chwili tak zrobię jak zadysponuję gdzieś kawałkiem garażu bo na razie warunki atmosferyczne nie są sprzyjające do dobierania się pod plastiki ;)

Opublikowano

No w zimę nie radzę bawić się z plastikami :wink4: poczekaj aż temperatury znowu będą po 20 stopni i wtedy się pobaw :wink4: kilka miesięcy z jednym czujnikiem dasz radę

No chyba że znajdziesz ogrzewany garaż i będziesz mógł ogrzać furkę :wink4:

Opublikowano

Cześć Wam,

Użytkuję auto od kilku dni.

Mam problem z drugim kluczykiem, którym da się otworzyć, odpalić silnik i zamknąć auto, ale tylko mechanicznie - za pomocą grotu kluczyka. Przyciski nie działają. Wymieniłem nawet baterię. Nic się nei zmieniło. Niestety kluczyk nie odblokowuje alarmu. Tzn. po otwarciu maski alarm się włącza. Rozumiem, że muszę zakodować ten kluczyk. Znajomy elektronik (ma kompa z VAGiem) stara się pomóc mi w tym problemie, próbował go zVAGować, ale nie dało rady. Problem w tym, że nie wiem jaki mam alarm. Syrena wyje gdzieś w okolicy bagażnika. Naklejek żadnych nie mam. Wiem jedynie, że 1. właściciel auta przeprogramowywał kluczyki w ASO w innym mieście. Mam tylko 2 kluczyki. 3. mniejszego (bez przycisków otwierania) oraz oryginalnej zawieszki z kodem nie dostałem.

Auto: Audi A4 8E B7 2005 luty, kupiony w Polsce w salonie w Lubinie.

Pomóżcie proszę jak ugryźć temat. Bo jak zepsuje się pierwszy dobry kluczyk, to że tak powiem leżę i kwiczę ;-)

Opublikowano

No w zimę nie radzę bawić się z plastikami :wink4: poczekaj aż temperatury znowu będą po 20 stopni i wtedy się pobaw :wink4: kilka miesięcy z jednym czujnikiem dasz radę

No chyba że znajdziesz ogrzewany garaż i będziesz mógł ogrzać furkę :wink4:

No wlasnie mysle o ogrzewanym garazu ale to dopiero jak znajde chwile czasu i kumpla zastane ;)... Poki co nie jest to uciazliwe bo niby ten czesciej uzywany jest od kierowcy ;P, ale jak moga dzialac 2 to czemu nie ;P.

dj_bobo a probowales sposob ktory jest podany pare postow wyzej?

Opublikowano

Cześć Wam,

Użytkuję auto od kilku dni.

Mam problem z drugim kluczykiem, którym da się otworzyć, odpalić silnik i zamknąć auto, ale tylko mechanicznie - za pomocą grotu kluczyka. Przyciski nie działają. Wymieniłem nawet baterię. Nic się nei zmieniło. Niestety kluczyk nie odblokowuje alarmu. Tzn. po otwarciu maski alarm się włącza. Rozumiem, że muszę zakodować ten kluczyk. Znajomy elektronik (ma kompa z VAGiem) stara się pomóc mi w tym problemie, próbował go zVAGować, ale nie dało rady. Problem w tym, że nie wiem jaki mam alarm. Syrena wyje gdzieś w okolicy bagażnika. Naklejek żadnych nie mam. Wiem jedynie, że 1. właściciel auta przeprogramowywał kluczyki w ASO w innym mieście. Mam tylko 2 kluczyki. 3. mniejszego (bez przycisków otwierania) oraz oryginalnej zawieszki z kodem nie dostałem.

Auto: Audi A4 8E B7 2005 luty, kupiony w Polsce w salonie w Lubinie.

Pomóżcie proszę jak ugryźć temat. Bo jak zepsuje się pierwszy dobry kluczyk, to że tak powiem leżę i kwiczę ;-)

Jest na forum napisane krok po kroku jak zakodować kluczyk vag-iem :wink4: poszukaj tylko :wink4:

Opublikowano

Ok, będę próbował.

Edit: Info od kumpla, co próbuje rozwiązać problem:

To co jest tutaj na forum to jest kodowanie pilotow do centralnego zamka. U mnie centralny zamek nie widzi żadnego pilota, stąd wniosek ze mam je zakodowane do centralki alarmu.

Walczymy dalej, ale nie ukrywam, że łatwo nie jest.

Opublikowano

Witam,

Metoda programowania drugiego pilota opisana poniżej działa rewelacyjnie - 100 % sprawdzone

"Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW).

Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki.

1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon.

2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu.

3. - Zamykamy samochód.

4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awarujne.

5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny. "

Opublikowano

Witam,

Metoda programowania drugiego pilota opisana poniżej działa rewelacyjnie - 100 % sprawdzone

Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW).

Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki.

1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon.

2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu.

3. - Zamykamy samochód.

4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awarujne.

5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny.

A może przeczytasz wątek zanim coś napiszesz co (podpowiem przeczytaj drugi post z tej strony) :chytry:

Opublikowano

Kolego to był cytat tej wypowiedzi, potwierdzam jej działanie, więc o co biega

Witam,

Metoda programowania drugiego pilota opisana poniżej działa rewelacyjnie - 100 % sprawdzone

Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW).

Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki.

1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon.

2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu.

3. - Zamykamy samochód.

4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awarujne.

5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny.

A może przeczytasz wątek zanim coś napiszesz co (podpowiem przeczytaj drugi post z tej strony) :chytry:

Opublikowano

Kolego to był cytat tej wypowiedzi, potwierdzam jej działanie, więc o co biega

Witam,

Metoda programowania drugiego pilota opisana poniżej działa rewelacyjnie - 100 % sprawdzone

Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW).

Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki.

1. - Wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon.

2. - Zamykamy wszystkie szyby i wychodzimy z samochodu.

3. - Zamykamy samochód.

4. - Wkładamy kluczyk do zamka drzwi od strony kierowcy z pilotem do programowania i naciskamy jeden przycisk otwóż lub zamknij przez ok. 3 sekundy. Powinien nam się odezwać klakson choć nie jest to regułą, lub zaświecić awarujne.

5. - Otwieramy kluczykiem drzwii samochodu ( nie pilotem ), wyjmujemy kluczyk ze stacyjki. Proces programowania pilota zakończony. Pilot powinien być już aktywny.

A może przeczytasz wątek zanim coś napiszesz co (podpowiem przeczytaj drugi post z tej strony) :chytry:

O to że nie powtarzamy wiadomości które już zostały napisane bo będzie to traktowane jako spam (patrz regulamin) i nie musisz potwierdzać że to działa bo skoro jest ta procedura opisana dokładnie na forum to znaczy że musi działać

Koniec OT

Opublikowano

Mam pytanie właśnie odnośnie programowania kluczyka, mianowicie czy da się zaprogramować kluczyk wyposażony w oryginalny pilot niemająca drugiego kluczyka? Pytam, ponieważ jakiś czas temu rozleciał mi się grafitowy winniczek od pompy zamka centralnego, który to odpowiada za otwieranie i zamykanie drzwi z pilota. Zakupiłem nową pompę bo nadarzyła się taka okazja (w dobrej cenie) ponieważ samego winniczka nie bylem w stanie nigdzie znaleźć... I teraz mam następujący problem zamek centralny działa, po włożeniu kluczyka do zamka w drzwiach jestem już w stanie zamknąć wszystkie drzwi w samochodzie wraz z klapą bagażniki i wlewu paliwa jednak chciał bym to czynić (jak dawniej) za pomocą pilota. Proszę o jakieś podpowiedzi. Mam nadzieje, że ktoś zna może jakiś magiczny sposób bo jak nie to będzie lipa ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...