Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


DareQ

Rekomendowane odpowiedzi

bylem u mechaniora, podlaczył mnie pod vaga i zero bledów. Oczywiscie dzwiek dalej jest. Czy jesli nie ma bledow to oplaca sie wymieniac n75? czy powinno cos wykazac na kompie ? Jak tylko bede mial troche wolnego czasu to pojade do innego mechanika - polecanego przez poprzedniego i moze powie cos wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem u mechaniora, podlaczył mnie pod vaga i zero bledów. Oczywiscie dzwiek dalej jest. Czy jesli nie ma bledow to oplaca sie wymieniac n75? czy powinno cos wykazac na kompie ? Jak tylko bede mial troche wolnego czasu to pojade do innego mechanika - polecanego przez poprzedniego i moze powie cos wiecej

Ja wymienilem ale gdybym mial to jeszcze raz zrobic to bym sie z 5 razy zastanowil :mysli: :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:, wiec radzilbym nie wymieniac i poczekac jak ktos znajdzie 100% rozwiazanie. o ile takie istnieje :polew: :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze radzę wymienić :

- zawór klapy gaszącej 108zl

-zawór egr 160zl

naprawdę warto!!!!!!!!

taaaa ,a czemu mechanik powiedzial ze jakby egr n75 czy inny zawor byly padniete to by mi na kompie wyskoczyl blad, a tu nawet na vagu nic nie bylo.... moze taki z niego " mechanior "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaa ,a czemu mechanik powiedzial ze jakby egr n75 czy inny zawor byly padniete to by mi na kompie wyskoczyl blad, a tu nawet na vagu nic nie bylo.... moze taki z niego " mechanior "

no właśnie taki z nioego......

to że błędów nie ma to o niczym nie świadczy. Ile juz przepływek padło a błędów nie było???Może komputer jeszcze sam naprawi co się zepsuło???

Panowie bez jaj

jeśli poczytacie temat to już takie diagnozy "mechaniorów" były chociaż błędów nie było.

Ja swoje "frycowe" już zapłaciłem i piszę wszystkim że N75, turbina, EGR wraz z gaszakiem - ten na dolocie nie załatwia sprawy (wydałem ponad 2-kę)

Pozostaje wam łagodny wymiar kary - wymiana zaworu magnetycznego EGR, zaworu gaszaka, ewentualnie wywalenie kata.

Peterson napisał że warto - no szlag mnie trafia że pomimo moich próśb wątku nie rozwinoł, ale tak to jest jak o pomoc to każdy oczekuje odpowiedzi ale jak sprawa załatwiona to nie napisze na forum żeby innym pomóc. :bicz: :bicz3: :rant:

A jakby tak moze caly silnik na nowy??? :polew: :polew: :polew:

Czy mam Ci coś odpowiedzieć? :wallbash: Sprzedaj auto kup rower będziesz zadowolony (brak turbiny).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Pablo_banita nie denerwuj sie ja sobie zazartowalem, bo watek ma juz 9 stron a 100% odpowiedzi nie ma. Cos mie sie nie chce wierzyc ze zaden forumowicz sie z tym odglosem nie spotkal i naprwil/wymienil odpowiednia czesc i ma spokuj. Skoro tylu z nas ma te odglos. Tylko sie nie chce z nami podzielic?!?!? Ty faktycznie zaplaciles duze frycowe, ja duzo mniejsze( N75) ale i tak sie zdenerwowalem ze kasa w bloto poszla bo teraz mam 2 n75(wyglada ze stary byl sprawny). No nic ja teraz juz czekam na dalszy rozwoj spraw, moze rozwiazanie sprawy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma rozwiązania: jest i to kilka - przyczytaj uważnie cały watek. Już wspominałem, że nie możliwe jest żeby "dźwięk" był u wszystkich identyczny - stąd wiele rozwiązań.

PS: Zakładając ten wątek nie miałem pojęcia że będzie taki popularny :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie moich wzmagan: turbo wymienione, opisywany dzwiek juz nie wystepuje.

Jezeli u kogos po przygazowce wystepuje takie charakterystyczne chrobotanie proponuje:

1. Zdjac prowadnice powietrza do filtra powietrza i upewnic sie ze dzwiek bedzie wydobywal sie z filtra (wyeliminowac rozrzad jako jedna z mozliwych przyczyn)

2. Zdjac wezyk z EGR, zaslepic i sprawdzic czy cos sie zmienilo

3. Zdjac wezyk podcisnieniowy z gruszki turbosprezarki i sprawdzic czy dzwieki ustaly (wersja wolnossaca TDI ). U mnie w tym momencie wszystko stalo sie jasne

Warto tez sprawdzic stan lopatek w turbo oraz luzy.

DareQ wybacz ale nie rozumiem..Tez mam identyczny problem..ale u mnie ewidentnie ten dzwiek wydobywa sie z filtra powietrza..zdjąłem wężyk z gruszki turbiny i faktycznie tego dzwięku nie słychac..ale wtedy samochód nie jedzie tzn jedzie ale tak jakby bez turbiny..wiec jej nie przeładowuje itd. wiem ze u mnie sa walniete dwie poduszki..jak myslisz ten dzwiek to koniec turbiny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DareQ wybacz ale nie rozumiem..Tez mam identyczny problem..ale u mnie ewidentnie ten dzwiek wydobywa sie z filtra powietrza..zdjąłem wężyk z gruszki turbiny i faktycznie tego dzwięku nie słychac..ale wtedy samochód nie jedzie tzn jedzie ale tak jakby bez turbiny..wiec jej nie przeładowuje itd. wiem ze u mnie sa walniete dwie poduszki..jak myslisz ten dzwiek to koniec turbiny??

No ja z odpietym wezykiem nie jezdzilem - wystarczylo przygazowac i przy spadku obrotow slychac bylo "charczenie". Jezeli dzwiek wydobywa sie z okolic filtra, wyeliminowales EGR a po zdjeciu wezyka podcisnieniowego z N75 chrobotanie ustalo (w ten sposob wyeliminowales poduszki) to niestety moze byc turbo. Mi też nikt w 100% nie gwarantowal ze to turbo - auto jezdzilo normalnie.

Mozesz jeszcze posprawdzac luzy wirnika, osluchac stetoskopem turbine (pozwoli to w miare dokladnie okreslic zrodlo dzwiekow, ktore moga sie w komorze silnika przenosic), zrobic logi (moze sie nie rozleci :decayed:). Z drugiej strony jezdzilem z tym czyms rok, koledzy z innych for jezdza do tej pory :tongue4: Trzeba byc optymista :naughty:

A po wymianie turbo oprocz chrobotania ustaly dziwne dzwieki w kabinie przy przyspieszaniu w okolicach 1900-2000obr. Ale za te "drugie dzwieki" moga byc odpowiedzialne poduszki i m.in. .... plastiki kierownicy powietrza :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale moze ten N75 przeładowuje...bronie sie jak moge zeby to turbina nie była...

Podmien N75 i bedzie jasne :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie..dobra mysl. a nie wiesz czy od paska 01 awx bedzie pasował??

powinien

Passat: 1J0 906 627A

A4: 8E0 906 627A

Tylko nie pomyl wezykow :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma rozwiązania: jest i to kilka - przyczytaj uważnie cały watek. Już wspominałem, że nie możliwe jest żeby "dźwięk" był u wszystkich identyczny - stąd wiele rozwiązań.

DareQ ja dosyc uwaznie czytam ten watek do tego stopnia ze wymienilem N75 ( i dallej dzwiek jest) i chyba na tym poprzestane bo turbo to juz wiekszy wydatek( logi sa narazie ok). A dzwiek mam identyczny jak ty. no nic ja narazie poczekam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niekoniecznie to. U mnie tez tak bylo slychac, jakby wirnik w turbinie orał łożyska. Co prawda turbo łapało notlauf'a, więc wierzylem ze to rzeczywiscie wirnik tak halasuje. ALE, turbo sie wysralo, zalozylem nowe i dzwiek nadal wystepowal. Po wymianie poduszek, jak ręką odjął

letallec a ty miałeś identyczny ten dzwiek jak na filmiku DareQ?? bo ja tez mam walniete poduszki i no sam nie wiem...a na zimnym silniku tez było słychac czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dajcie spokój tej turbinie - to ostateczność (moja i tak puszczała olej więc ją wymieniłem)

Odgłos u mnie występuje na zimnym i ciepłym silniku przy spadaniu z obrotów.

Jak zdjąłem węża z turbiny to też była cisza!!!

Zawór N75 mam nowy ale spróbować zawsze możesz.

Myslę że nie ma co wyważać otwartych drzwi. :hi:

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...