marqs85 0 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Witam, byłem u mechaniora i mówił mi o wrzuceniu strumienicy, ostatnio byłem zaś byłęm o znajmoego i mówi że strumienica w AHU będzie trudno zamocować ze względu na ułożenie katalizatora, więc zastanawiam się nad wypruciem kata i wspawaniu rurki, chciałbym jednak przez operacja zaopatrzyć się w rurkę coby to sprawnie poszło, podpowie ktoś jakiej średnicy rurę tam władować i jakiej dł. i czy plecionkę trzeba nową czy jej nie ruszać? Dzięki bardzo za info. Pozdrawiam Markus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi1 0 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Ja bym radził zamiast rurki wywalić flaki a puszkę zostawić oryginał, mam tak i jest ok. nie ma potrzeby wspawywania rurki. poszukaj był temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marqs85 0 Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Czytałem że jak flaki wywale i rury nie wspawam to jakieś zawirowania się w kacie robią i niekoniecznie dobrze to wpływa na pracę silnika. Dzięki za info, poszukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 zrob cokolwiek , rurka , zamiennik z allegro, oproznij puche , ale najpierw zacznij szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 ja też wywale wnętrzności i zaspawam puche PS a czemu mówił Ci mechanik o wywaleniu?? jakieś objawy sugerujące wywalenie kata?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marqs85 0 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Szukałem dzięki chłopaki, na początek chyba wybebesze jakimś przecinakiem kata bez rozcinania, jak będzie lipa bądź głośno to wtedy wspawam rurkę, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szamek 1 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 jestem jakiś tydzień po tym zabiegu powiem tylko tyle że u nas jest trochę ciężko wyjąć katalizator, ale da się to zrobić. ja puszkę rozciąłem, wywaliłem środek, wstawiłem rurę, przyspawałem, całość zaspawana i praktycznie nic nie widać że było coś ruszane. moim zdaniem ciężko Ci będzie wywalić środek bez rozcięcia puszki. jaki już to zrobisz to zobaczysz że samochód jest od razu inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marqs85 0 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 jestem jakiś tydzień po tym zabiegu powiem tylko tyle że u nas jest trochę ciężko wyjąć katalizator, ale da się to zrobić. ja puszkę rozciąłem, wywaliłem środek, wstawiłem rurę, przyspawałem, całość zaspawana i praktycznie nic nie widać że było coś ruszane. moim zdaniem ciężko Ci będzie wywalić środek bez rozcięcia puszki. jaki już to zrobisz to zobaczysz że samochód jest od razu inny A powiedz wymieniałeś plecionkę na nową? ew. jakieś Twoje wskazówki co do wyjmowania aby inuknąć straty czasu? Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Szukałem dzięki chłopaki, na początek chyba wybebesze jakimś przecinakiem kata bez rozcinania, jak będzie lipa bądź głośno to wtedy wspawam rurkę, hehehe tak bedzie glosno mega :polew:jest temat o wycieciu kata w 1.9 nie wiem po co zakladasz nastepny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szamek 1 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 plecionki nie wymieniałem, została stara-była w dobrym stanie. przygotuj sobie palnik do podgrzania śrub u mnie bez tego nic bym nie zrobił. reszta jest banalnie prosta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marqs85 0 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Byłem dzisiaj w firmie od tłumików, koleś powiedział że do tego kata co mam w AHU rurkę ciężko będzie włożyć, i że w dieslu nie ma to znaczenia jeśli będzie pusty kat,trzeba ją wyprofilować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szamek 1 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Byłem dzisiaj w firmie od tłumików, koleś powiedział że do tego kata co mam w AHU rurkę ciężko będzie włożyć, i że w dieslu nie ma to znaczenia jeśli będzie pusty kat,trzeba ją wyprofilować? u mnie puszka została rozcięta trochę szerzej i rurki nie musiałem wyprofilować, ona jest tylko łącznikiem w puszce i tak tego nikt nie widzi, poza tym dobrze pospawać ją wewnątrz i będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tchorzo 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Panowie a ja mam pytanie z innej strony- ekonomicznej. Skoro Katy skupują i to całkiem nieźle za nie płacą, nie prościej kupić gotowy zamiennik z allegro, a starego kata sprzedać? Wg. moich wyliczeń powinno wyjść kosztowo bez dokładek. Chyba że się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Panowie a ja mam pytanie z innej strony- ekonomicznej. Skoro Katy skupują i to całkiem nieźle za nie płacą, nie prościej kupić gotowy zamiennik z allegro, a starego kata sprzedać? Wg. moich wyliczeń powinno wyjść kosztowo bez dokładek. Chyba że się mylę ja tak zrobilem, ale to wszystko zalezy w jakim stanie jest katalizator, ja za mojego dostalem 100pln ale mozna i dostac 150pln, a zamiennik kupilem od p. A. Gruchot za 170zl (juz ze wzocniona plecionka). Troszke trzeba dorzucic ale za to jaki efekt:) swist turbawki + lepsze zbieranie sie auta... pzdr odslylam Cie do tego watku, tam masz wszystkie odp na twoje pytania: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=40779.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulki 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 ja mam AHU wyjołem kata wybiłem wszystko z niego bez rozcinania zamontowałem i jest git fajnie turbinka smiga i auto odzyzkało wigor żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 to dołaczam do klubu bezkatowców :> ,ja kupiłem pusta puche za 50pln ,a swoj zostawiam w razie ,,w" moze mam autosugestie ale czuje ze lepiej sie zbiera bez kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus85 1 Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Zbierać się zbiera, ale ten świst turbiny to jest "to" za co kocham diesla, dlatego warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 fakt swiszczy fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Wycinaj i się nawet nie zastanawiaj. Ja już ponad dwa lata śmigam bez kata i wszystko jest ok, a dodatkowo jest piękny dźwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU_Angel 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 To i może Ja sie skusze na KAT-OUT w swoim AFNie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się