marek2222 Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 witam. problem polega na tym ze juz drugi raz zapiekly sie kierownice srednio co 3 tys km.vag nic niepokazuje,w czym moze byc problem?zauwazylem ze z odmy do turbo idzie mi troszke oliwytzn.jest tam mokro moze pali ten olej i dlatego sadza sie robi? prosze o jakies sugestie?a mze turbina zle zrobiona bo jest po regeneracji? Edit by Baskecior - pamietaj o poprawnym nazywaniu tematów - poprawiłem.
SebMis Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 trzeba przeczytać przykazania dieslowca, szczególnie druga część 3-go przykazania więcej musisz go masować prawą stopą
Norbi TDI Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 trzeba przeczytać przykazania dieslowca, szczególnie druga część 3-go przykazania więcej musisz go masować prawą stopą ładnie powiedziane, łopatki są po to żeby pracować
Wihajster Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 trzeba przeczytać przykazania dieslowca, szczególnie druga część 3-go przykazania więcej musisz go masować prawą stopą ładnie powiedziane, łopatki są po to żeby pracować a ja uwazam ze cos jest nie w porzadku.Choc by jezdził totalnie deliktnie i wciaz uprawial "psj" nie powinien przy nowej turbawce zablokowc kierownic po 3 tys to nie mozliwe.Przeciez mnóstwo ludzi jezdzi spokojnie nie wiedzac ze trzeba czasem na pedał gazu mozniej depnac.Serwisy nie nadążały by z naprawami gwarancyjnymi przy tylu setek tysiecy tdi-ków po wyjzedzie z salonu
SebMis Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 a może niektórzy jeżdżą tak i nawet nie wiedzą że mają popsute auto
spanky Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 a może niektórzy jeżdżą tak i nawet nie wiedzą że mają popsute auto to akurat jest prawda ... 90% uzytkowników TDI nie wie ze jezdzi niesprawnymi autami [czyt. problemy ze sterowaniem turbulum] a wracajac do tematu .... cos jest nie tak .... moze zostala zle zregenerowana ....
soolek Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 a może niektórzy jeżdżą tak i nawet nie wiedzą że mają popsute auto to akurat jest prawda ... 90% uzytkowników TDI nie wie ze jezdzi niesprawnymi autami [czyt. problemy ze sterowaniem turbulum] A co jest pierwszym objawem zapieczonych kierownic?
Gość Murzyn Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 np przeladowanie, wolniejsza reakcja na dodanie/odjecie gazu
marek2222 Opublikowano 21 Września 2007 Autor Opublikowano 21 Września 2007 jezdze na mobil super s polsyntetyk.chyba moze byc?
xavier Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 mam ten sam problem, tylko u mnie sie zapiekły ponownie po jakiś trzech tygodniach od czyszczenia... :/ a nogi lekkiej to ja nie mam autko dłubane na ~140km, ale to chyba nie rzutuje
szogun0 Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 A rozbierałeś tą turbinę, czy tylko sztangę rozruszałeś?
xavier Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 była rozbierana i polerowana na lustro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się