Gość Raphal Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 WITAM Taki problem. Zdarzył się po wymianie pompy wtryskowej. Auto na zimnym silniku zapala, po 3 sek gaśnie. Potem trzeba trzymać rozrusznik nawet do 20 sekund żeby załapało. Przypomina to odpalanie starego malucha. Na ciepłym silniku praktycznie się to nie zdarza. Immo wykluczony, kąt wtrysku też ok, świece żarowe również... Został wymieniony rozrząd kompletny, ustawione komputerowo wtryskiwacze. Spece z serwisu audi Noma2 z Katowic załamują ręce i nie wiedzą co dolega. Może tu będzie ktoś od nich mądrzejszy. W co zreszta nie wątpię :th: uzupełnij profil
StoRK Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 W TDS (BMW) tez jest cos takiego. to tak jakby pompa byla juz lipna! moze jakas lipe kupiles czy cos?
bratpit Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Masz gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym , sprawdź w przezroczystym wężyku co idzie do pompy czy niemasz tam powietrza. Może być też opcja cofania się paliwa.
Gość Raphal Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Pompę kupowalem w ASO w Naestved w Danii. Nówka. Sprawdzę więc co radzicie.
zegarmistrz Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Sprawdź.. jak masz bąbelki powietrza w wężyku który idzie do pompy to radziłbym założenie zaworka zwrotnego, żeby paliwo się nie cofało... bo jak dalej tak pójdzie to szybko tą pompe wykończysz..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się