Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Audi A4 2.0 tfsi jak osiągnąć ~400KM???


borys182

Rekomendowane odpowiedzi

Nic więcej nie mogę dodać jak trzymam kciuki za efekt końcowy. Jakby nie liczyć i tak przekroczy 20 tys zł. Powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: jak sie zmiesci w 20 to bedzie to najtansze 400 km z 2.0 - nie liczac Evo ( bo tam ponoc tylko pompka wydeszek i remapik :wink4: )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: jak sie zmiesci w 20 to bedzie to najtansze 400 km z 2.0 - nie liczac Evo ( bo tam ponoc tylko pompka wydeszek i remapik :wink4: )

Zalezy ktore evo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle, że zakup i serwis evo to juz calkiem inna bajka jezeli chodzi o dolary :gwizdanie:

nie mowiac juz o tym, że evka imo totalnie nie nadaje się do codziennej jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdzilem evo, sti, 200sx i skałą. Nie kupie sobie takiego samochodu. Auto ma byc na codzień i oprócz trgo jak jeździ musi jeszcze wyglądać.

Przeanalizuje sobie to na spokojnie co będzie lepsze. Przy jednym i drugim zestawie trzeba wymienić praktycznie to samo. Temat do realizacji na wiosnę więc jest troszke czasu. Dzieki panowie za raday.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borys przejrzałeś audizine.com z projektami ?

Szczerze ? Ja bym robił to 400KM. Graty do A4 czy do Evo ta sama cena w zasadzie. Wszystko da się zrobić taniej niż wymienił Patrox może poza pompą paliwa.

Jak dzisiaj będę miał luźniejszy dzień to przejrzę trochę amerykańców i może cos się ciekawego znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taniej jest zrobic 400PS w 2.0T niz 1.8T? Czy to podobna kasa?

Bo pamietam mniej wiecej ile kosztowalo 300PS w 1.8T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taniej jest zrobic 400PS w 2.0T niz 1.8T? Czy to podobna kasa?

Bo pamietam mniej wiecej ile kosztowalo 300PS w 1.8T.

pomijając cenę pompy paliwa to kasa podobna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300KM w 1.8T nie jest maksikiem :wink4: I nie tak dużo taniej bo poza kompletem uszczelek masz korby za 350$ i tłoki za 550$ :wink4:

Ale fakt faktem na 400KM wypadałoby zakuć.

Cała jednak otoczka czyli fmice, wydechy, orurowania, itp to te same koszty czy 300KM czy 400KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300KM w 1.8T nie jest maksikiem :wink4: I nie tak dużo taniej bo poza kompletem uszczelek masz korby za 350$ i tłoki za 550$ :wink4:

Ale fakt faktem na 400KM wypadałoby zakuć.

Cała jednak otoczka czyli fmice, wydechy, orurowania, itp to te same koszty czy 300KM czy 400KM

Wiesz sa fanatycy co robia 330KM w 1.8 bez kucia (mowa o S3, bo a3 1.8 jest troszke mniej wytrzymale) ale 300KM jest w miare bezpiecznie powiedzmy.

Na 400KM w S3 1.8 dochodza Ci wtryski, pompa paliwa, chlodnica oleju, przejcie na dwa razy drozsza turbine, kucizna, mocniejszy przeplywomierz, chyba ECU, dolot, wzmocnione weze wszystkie take kosztow troche wiecej :mysli:

Policzylem tak na szybko z zalozeniem, ze co sie da zrobie sam to k04 w a4 na gotowo (dodatkowo sprzeglo wliczone) ok 14ys a Gt28 to ok 20tys. Roznica nie jest kosmiczna, i 6 tys za dodatkowe 30-50KM trzeba rozwarzyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz sa fanatycy co robia 330KM w 1.8 bez kucia

tak, wiem miałem takie właśnie A4 i dzisiaj robiłbym nawet więcej niż te 330KM :wink4::naughty:[br]Dopisany: 01 Październik 2010, 11:38_________________________________________________

Na 400KM w S3 1.8 dochodza Ci wtryski, pompa paliwa, chlodnica oleju, przejcie na dwa razy drozsza turbine, kucizna, mocniejszy przeplywomierz, chyba ECU, dolot, wzmocnione weze wszystkie take kosztow troche wiecej :mysli:

wtryski, pompa paliwa, większe turbo, dochodzą zawsze czy 300 czy 400

przepływomierz nie dochodzi mocniejszy :tongue4: tylko większa średnica a wkład przepływomierza zostaje twoj seryjny

ECU zostaje seryjne, na tym przeciez to polega, żeby wystroić na seryjnym ECU

Duperele jak węze itp. zmieniasz czy to 300 czy 400 koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz sa fanatycy co robia 330KM w 1.8 bez kucia

tak, wiem miałem takie właśnie A4 i dzisiaj robiłbym nawet więcej niż te 330KM :wink4::naughty:[br]Dopisany: 01 Październik 2010, 11:38_________________________________________________

Na 400KM w S3 1.8 dochodza Ci wtryski, pompa paliwa, chlodnica oleju, przejcie na dwa razy drozsza turbine, kucizna, mocniejszy przeplywomierz, chyba ECU, dolot, wzmocnione weze wszystkie take kosztow troche wiecej :mysli:

wtryski, pompa paliwa, większe turbo, dochodzą zawsze czy 300 czy 400

przepływomierz nie dochodzi mocniejszy :tongue4: tylko większa średnica a wkład przepływomierza zostaje twoj seryjny

ECU zostaje seryjne, na tym przeciez to polega, żeby wystroić na seryjnym ECU

Duperele jak węze itp. zmieniasz czy to 300 czy 400 koni

borys czemu fanatycy...

mam ~300(póki co nie potwierdzone papierem) w AVJcie i od koncowki czerwca i jest wszystko ok - nalatalem juz ponad 12kkm

pomiedzy 300 a 400 jest roznica w kuciznie - no i lagu, bo 2871/76 tak jak juz patrox pisal - bedzie wstawało mega późno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

borys a nie myslales nad VRką jakąś - ostatnio silnik strasznie "modny"

może kasa większa, ale perspektywa 5 z przodu.... robi swoje

samemu zaczynam chorować dokladnie na taką jednostkę, tylko jest jeden delikarny problem

GIV R32 w środku to PRL, V jest lepsza, tyle, że nie widzialem modelu bez DSG, są ale ciężko je wyrwać - a to dodatkowy wydatek ~25k

kwestia swapa, to mnóstwo zabawy z zakupem rozbitka itd itp - Flyer powinien się wypowiedzieć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski, pompa paliwa, większe turbo, dochodzą zawsze czy 300 czy 400

przepływomierz nie dochodzi mocniejszy :tongue4: tylko większa średnica a wkład przepływomierza zostaje twoj seryjny

ECU zostaje seryjne, na tym przeciez to polega, żeby wystroić na seryjnym ECU

Duperele jak węze itp. zmieniasz czy to 300 czy 400 koni

Zalezy co masz wyjsciowo, ja nie zmienialem wtryskow, wezy czy turbiny. Mam hybryde z K04 daje sobie swietnie rade

Czemu fanatycy? hymm... w dobrym slowa znaczeniu mowiac fanatycy :> Powiedzmy, ze to juz duze ryzyko i duuuuzzzzeeee prawdopodobienstwo awarii na ori gratakch w silniku

Bralem pod uwage silnik 3.2 ale koszta mnie odstraszaja. Bez 35-40tys nie ma co nawet podchodzic do uturbienia tej jednostki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski, pompa paliwa, chlodnica oleju, przejcie na dwa razy drozsza turbine, kucizna, mocniejszy przeplywomierz, chyba ECU, dolot, wzmocnione weze wszystkie take kosztow troche wiecej :mysli:

bezpieczna granica dla AVJta to 340 ps, potem trzeba kuć

wtryski, pompa paliwa, większe turbo, dochodzą zawsze czy 300 czy 400

przepływomierz nie dochodzi mocniejszy :tongue4: tylko większa średnica a wkład przepływomierza zostaje twoj seryjny

ECU zostaje seryjne, na tym przeciez to polega, żeby wystroić na seryjnym ECU

Duperele jak węze itp. zmieniasz czy to 300 czy 400 koni

Zalezy co masz wyjsciowo, ja nie zmienialem wtryskow, wezy czy turbiny. Mam hybryde z K04 daje sobie swietnie rade

Czemu fanatycy? hymm... w dobrym slowa znaczeniu mowiac fanatycy :> Powiedzmy, ze to juz duze ryzyko i duuuuzzzzeeee prawdopodobienstwo awarii na ori gratakch w silniku

Bralem pod uwage silnik 3.2 ale koszta mnie odstraszaja. Bez 35-40tys nie ma co nawet podchodzic do uturbienia tej jednostki

bezpieczna granica dla AVJta to 340 ps, potem trzeba kuć

====================================================

GIV R32 w środku to PRL, V jest lepsza, tyle, że nie widzialem modelu bez DSG, są ale ciężko je wyrwać - a to dodatkowy wydatek ~25k

kwestia swapa, to mnóstwo zabawy z zakupem rozbitka itd itp - Flyer powinien się wypowiedzieć :decayed:

Mysle, ze najtansza opcja dla Ciebie byloby wrzucic 2.7T w B6 + zrobic to samo co aw69/bracus i kilku innych.

Relatywnie niski koszt uzyskania 450PS :gwizdanie:

chcialbym zmienic budę na młodszą i mniejszą :) 1600kg nie jedzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GIV R32 w środku to PRL, V jest lepsza, tyle, że nie widzialem modelu bez DSG, są ale ciężko je wyrwać - a to dodatkowy wydatek ~25k

kwestia swapa, to mnóstwo zabawy z zakupem rozbitka itd itp - Flyer powinien się wypowiedzieć :decayed:

Mysle, ze najtansza opcja dla Ciebie byloby wrzucic 2.7T w B6 + zrobic to samo co aw69/bracus i kilku innych.

Relatywnie niski koszt uzyskania 450PS :gwizdanie:

500PS+ to juz sie robi auto, ktore bedzie awaryjne na dluzsza mete...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze najtansza opcja dla Ciebie byloby wrzucic 2.7T w B6 + zrobic to samo co aw69/bracus i kilku innych.

Relatywnie niski koszt uzyskania 450PS :gwizdanie:

500PS+ to juz sie robi auto, ktore bedzie awaryjne na dluzsza mete...

Swap jak dla mnie odpada. Chyba jednak zostane przy przejsciu na k04. Cenie sobie bardzo zostawienie jak najwiecej elemetow ori i fabryczny wyglad pod maska. Samocghod jest angielski i nie chce zglaszac ubezpieczycielowi modow bo to klolejne 1000funtow na rok dodatkowo. Mysle nawet nad tym przelacznikiem do zmian map w ECU i wrocenia do standardu w razie czego. Jeszcze mam kilka miechow na zastanowienie.

Jak jest ze sprzeglem w 2.0 tfsi? trzeba koniecznie wymienic przy k04? Bedzie pewnie ponad 400NM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...