borys182 Opublikowano 1 Października 2010 Autor Opublikowano 1 Października 2010 Jeżeli to jest UK to zrobiłbym czipa a zresztą dał sobie spokój To jest rozsadne rozwiazanie, ale powiedzmy 250KM w budzie a4 nie jedzie Musze zotawic ori turbine w razie W zeby podmienic i tyle[br]Dopisany: 01 Październik 2010, 12:48_________________________________________________a tu ten tajemniczy patent montazu turbo od s3 do a4 :> Originally Posted by Joel@APR View Post A few things to consider before buying a S3 turbo for your A4: 1.) The turbo exhaust flange on a S3 and A4 are completely different. So, your A4 downpipe will NOT bolt up to this turbo and a custom downpipe will have to be made that incorporates a S3 (or GTI) flange. 2.) The manifold will not seat properly to the head unless the appropriate ear of the exhaust flange is trimmed and a new hole drilled (it will hit the motor mount). 3.) The compressor outlet and inlet of the turbo are in different locations than an A4. You would need custom hoses to make this work. 4.) A4s have a DV that's incorporated into the turbo where as the S3 has no provisions for this. So, your custom compressor outlet hose will also have to have a bung for a DV. 5.) With all of this custom hardware you will also need hose clamps and a custom exhaust gasket. 034 may have provisions for all of this. I just wanted to ensure that no one was mislead into believing you could simply bolt a S3 turbo on your A4, hook up the exhaust and plumbing, and go.
poziek Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 nazwałbym to zwykłą kosmetyką
turdzi Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Zalezy ktore evo a to nie kazde ?
bajk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 teraz ja stoję przed dylematem - GT2871R czy pchać się w turbo od s3 koszty w miarę takie same - turbo, wtryski, fmic, pompa, wydech - pytanie tylko jak z wstawaniem GT2871R z tego co Patrox tutaj piszesz jeśli ma wstawać od 4000 to chyba z GT2871R zrezygnuję ;(
Flyer Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Bierz turbo S3, Ty jezdzisz tylko po miescie praktycznie.
Thom4s Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tylko, że turbo od S3 nie podejdzie do wzdłużnego. Jak chcesz, żeby Ci w miarę szybko wstawał, to bierz GT28RS.
bajk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tylko, że turbo od S3 nie podejdzie do wzdłużnego. Jak chcesz, żeby Ci w miarę szybko wstawał, to bierz GT28RS. podejdzie podejdzie - trochę trzeba się pobawić, ale podchodzi. Wolałbym coś większego niż GT28RS..
Buba Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tylko, że turbo od S3 nie podejdzie do wzdłużnego. Jak chcesz, żeby Ci w miarę szybko wstawał, to bierz GT28RS. podejdzie podejdzie - trochę trzeba się pobawić, ale podchodzi. Wolałbym coś większego niż GT28RS.. jesteś pewny że podejdzie
CoLo Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Masz 2L pojemnosci...bierz GT30 jak sie zmiesci
bajk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tylko, że turbo od S3 nie podejdzie do wzdłużnego. Jak chcesz, żeby Ci w miarę szybko wstawał, to bierz GT28RS. podejdzie podejdzie - trochę trzeba się pobawić, ale podchodzi. Wolałbym coś większego niż GT28RS.. jesteś pewny że podejdzie http://www.goapr.com/products/turbo_long_20t_fsi_k04.html [br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 14:11_________________________________________________ Masz 2L pojemnosci...bierz GT30 jak sie zmiesci Tylko kiedy to będzie wstawać
CoLo Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tylko, że turbo od S3 nie podejdzie do wzdłużnego. Jak chcesz, żeby Ci w miarę szybko wstawał, to bierz GT28RS. podejdzie podejdzie - trochę trzeba się pobawić, ale podchodzi. Wolałbym coś większego niż GT28RS.. jesteś pewny że podejdzie http://www.goapr.com/products/turbo_long_20t_fsi_k04.html [br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 14:11_________________________________________________ Masz 2L pojemnosci...bierz GT30 jak sie zmiesci Tylko kiedy to będzie wstawać Co sie przejmujesz...zapomnisz o wstawaniu jak juz to zrobi...taki bedzie przeciag
Thom4s Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Chcesz coś większego, a GT2871R już za późno wstaje wg Ciebie, więc GT28RS jest najbardziej optymalnym rozwiązaniem. 350KM pęknie jak nic.
CoLo Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Nie rozumiem jak przy 2L 2871r moze pozno wstawac jak w 1.8 jakos daje rade...
Thom4s Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Nie rozumiem jak przy 2L 2871r moze pozno wstawac jak w 1.8 jakos daje rade... No właśnie.
bajk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Swoją drogą znalazłem fajne porównanie Może rzeczywiście GT28RS nie będzie najgorszym wyjściem..
Thom4s Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Swoją drogą znalazłem fajne porównanie Może rzeczywiście GT28RS nie będzie najgorszym wyjściem.. Najlepszym raczej, skoro jeździsz głównie po mieście.
Thom4s Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 To na GT28RS powinieneś osiągnąć spokojnie 350KM przy 2.0 TFSI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się