seba_m_ Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Witam kolegów. Z góry przepraszam za powielony Temat z innego działu ale jak tam opisywałem usterkę to jeszcze nie miałem logów. Problem: Pierwszy bieg samochód się rozpędza, turbo fajnie pompuje do 3,5 tys, potem jakby odcinał turbo, jednak jak zluzuję pedał gazu to się zaś fajnie rozpędza do 3,5 tyś. Jeśli powoli bez "buta" będę rozpędzał auto idzie ok, jak dostanie buta to go w pewnym momencie zdławi. Kiedyś miałem Passata i łapał notlauf, wtedy trzeba było silnik zgasić, tutaj tego nie muszę robić. Podłączyłem sobie go pod kompa nie ma żadnych błędów. Poniżej logi, proszę o jakieś sugestie od czego zacząć. Satyczne www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/000.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/001.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/003.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/004.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/007.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/013.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/018.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Statyczne/023.jpg Basic www.swietlica_szkolna.republika.pl/Basic/000.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Basic/003.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Basic/011.jpg Dynamiczne www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/000.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/001.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/003.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/004.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/008.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/010.jpg www.swietlica_szkolna.republika.pl/Dynamiczne/011.jpg Dziękuję z góry za pomoc.
goldi Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Jak dla mnie to przepływomierz umarł kąt wtrysku do regulacji ale niech mnie jeszcze poprawią bardziej doświadczeni koledzy
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Jak dla mnie to przepływomierz umarł kąt wtrysku do regulacji ale niech mnie jeszcze poprawią bardziej doświadczeni koledzy kąt wtrysku do regulacji??????????????? [br]Dopisany: 02 Październik 2010, 08:27_________________________________________________zalej srodkiem do czyszczenia ukladu wtryskowego motul lub stp, przycina sie 4 PD. tankujesz na jednej stacji? [br]Dopisany: 02 Październik 2010, 08:29_________________________________________________przeplywomierz faktycznie nie wyrabia[br]Dopisany: 02 Październik 2010, 08:30_________________________________________________zaniem kupisz przeplywke, - wymianiales filtr powietrza? sprawdz czy klapa gaszaca nie jest zawieszona?
seba_m_ Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 Filtr wymieniony 3 miesiące temu, a kąt wtrysku napewno jest do ustawienia, termostat to nawet widać na desce że nie domaga. Tak, tankuję na jednej stacji.
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 przeciez kata wtrysku sie nie reguluje, to jest PD moze zmien stacje .... albo zalej paliwo specyfikiem do czyszczenia ukladow wtryskowych motul lub stp.
seba_m_ Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 Ok spróbuję, a jak z tą przepływką? Skąd ten brak mocy?
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 przeciez napisalem co nalezy zrobic zanim wymienisz przeplywomierz. z logow wynika ze masa zmierzona powietrza jest zbyt mala. wiec sa 2 mozliwosci albo jest zatakany przelot powietrza pomiedzy wlotami do filtra a kolektorem, m.in wlasnie moze byc to zablokowana klapa gaszaca, albo przeplywomierz zle mierzy. obojetnie w ktorym przypadku, ECU otrzymuje zanizona wartosc dostarczanego powietrza a to skutkuje obcieciem dawki paliwa. wyobraz sobie ze ktos ci nakryl poduszka twarz a ty probujesz oddychac i do tego biegac....
goldi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Faktycznie kąta sie nie reguluje przecież to AJM ale gafa
seba_m_ Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 Ok sprawdzę to dziś i dam znać.
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Faktycznie kąta sie nie reguluje przecież to AJM ale gafa sie nie przejmuj, kiedys nie zauwazylem ze siedze w dziale benzynowe....
seba_m_ Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 A więc tak na drodze do kolektora od filtra na moje oko jest wsio ok, może gdzieś być nieszczelność ale jej nie widać. Klapa gasząca drożna. Cięgno od gruszki do turbiny pracuje lekko. To została chyba tylko przepływka, dodam że czyszczenie powietrzem nie dało żadnych skutków.
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 A więc tak na drodze do kolektora od filtra na moje oko jest wsio ok, może gdzieś być nieszczelność ale jej nie widać. Klapa gasząca drożna. Cięgno od gruszki do turbiny pracuje lekko. To została chyba tylko przepływka, dodam że czyszczenie powietrzem nie dało żadnych skutków. powietrzem to mozesz ja tyko dobic jest specjalny plyn do czyszczenia przeplywek firmy crc. sprobuj zagadac zeby od kogos podmienic na moment.
seba_m_ Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 Jak tylko znajdę kogoś to ok, jeśli nie trzeba będzie parę stówek na nową. Mam nadzieję, że tu tkwi problem.
goldi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 tam na przepływomierzu masz torx na pięć gwiazdek z dziurką w środku tak ma przynajmniej nowa przepływka albo rozkręcanie całej puszki wiem bo już to przerabiałem kiedyś w AJM
seba_m_ Opublikowano 2 Października 2010 Autor Opublikowano 2 Października 2010 To wiem, mam zestaw torx stanley, nie raz już się z takimi wkrętami spotkałem. Jestem elektronikiem to przydają się takie w pracy.
Musashi Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 To wiem, mam zestaw torx stanley, nie raz już się z takimi wkrętami spotkałem. Jestem elektronikiem to przydają się takie w pracy. no to isopropanol w sprayu i psikasz porzadnie na element pomiarowy
seba_m_ Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Też już próbowałem po powietrzu i nic to nie dało [br]Dopisany: 04 Październik 2010, 08:28_________________________________________________Wkład przepływki wymieniony na oryginał i autko rakieta Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc i chęć rozwiązania problemu, troszkę się nauczyłem czytać logi i teraz wiem co nie co. Szczególne podziękowania dla kolegi Musashi Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się