RAFAł1.8 Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 witam dzis rano odpaliłem samochod i kawałek sie przejechałem zauwazyłem ze wspomaganie jak by troszke ciezej chodziło po jakis 3 minutach wspomaganie całkiem siadło az nie dało sie jechac jak bym krecił na zgaszonym silniku!!!!!prosze o pomoc w tej sprawie czego to moze byc wina a płyn do wspomagania w normie,przed przejaZDZka ładowałem akumuilator aLE TO CHYBA O NICZYM NIE SWIADCZY...CZEKAM NA JAKIES PROPOZYCJE POZDRAWIAM!!!![br]Dopisany: 22 Wrzesień 2007, 19:30 _________________________________________________prosze o pomoc w tej sprawie nie znalazlem takiego drugiego watku ....... 2 punkt regulaminu
Pikuś Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Padla pompa. Nie bylo jakichś odglosow wczesniej albo cos? Moze sie zatarla i nie obraca, wiec zajrzyj bo pasek wykonczysz jak tak bedziesz jezdzil. Moze maglownica puszcza. musisz szukac przyczyny.
RAFAł1.8 Opublikowano 25 Września 2007 Autor Opublikowano 25 Września 2007 pasek oczywiscie jest koło sie obraca razem z paskiem czyli ok,maglownica jak by przepuszczała to chyba by były ubytki płynu a płyn jest cały czas w normie.[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2007, 17:15 _________________________________________________odgłosów raczej nie było muzyka grała,,,..
Pikuś Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Nie wiem na jakiej zasadzie jest skonstruowana maglownica i pompa. Ale moze byc tak, ze wycieku na zewnatrz nei bedzie a poprostu plyn tylk sobie przeplywa zamiast wspomagac.
RAFAł1.8 Opublikowano 25 Września 2007 Autor Opublikowano 25 Września 2007 dzis sie dowiedziałem od mechanika ze to pompa koszt nowej to 500 /600 zł + robocizna na allegro sa uzywki po około 200 zł chce ja sam wymienic wieci e moze jak ja zdemontowac? [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2007, 21:00 _________________________________________________chodzi mi mniej wiecej o to ze jak zaczne ja roskrecac to nie bedzie jakis wycieków układu typu maglownica..
krzysiek23 Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 jedz do sklepu i dowiedz sie o ceny sam a nie liczysz na mechanika,ktory moze robi cie w jajo,a przy wymianie plyn spuszczasz raczej[z tego co wyczytalem to do modelu 97r.jest na pasek wielorowkowy,a od 98r.na klinowy]znajdziesz ja idac od zbiorniczka jednym z wezy.....przykrecona jest chyba jedna sruba do kablaka mocujacego ,sama pompa jest skrecona na 4 sruby ale jak wymieniasz cala to tylko ta 1 chyba plus weze ze zbiorniczka i maglownicy....
Obsession Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Ja jakiś czas temu wymieniałem popmę. Nabyłem używkęze szrotu i jest ok. Wyniosło mnie 250 zł.. robocizna 0zl Cała robota sprowadzała się do wykręcenia, przełożenia z obudowy ze starej, zamocowaniu i naciągnięciu paska.. pzdr
Gość dzikidzidz Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 dzis sie dowiedziałem od mechanika ze to pompa koszt nowej to 500 /600 zł + robocizna na allegro sa uzywki po około 200 zł chce ja sam wymienic wieci e moze jak ja zdemontowac? [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2007, 21:00 _________________________________________________chodzi mi mniej wiecej o to ze jak zaczne ja roskrecac to nie bedzie jakis wycieków układu typu maglownica.. nie kupuj zamiennika, lepiej kup używaną ZF, sprawdz jak się kreci koło ( a w zasadzie trójkat ), dobierz wartość taka jaka ma twoja stara pompa albo o 10 bar wyższą - ze względu na wiek (spada wydajność pompy) Używane to koszt 200 - 300 zł. Nowe z ASO na pewna przekroczą 1000 zeta, a podejrzewam, ze więcej... ps. Powinnienes mieć łatwiej do kręcenia , bo w układzie jest płyn...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się