Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Golf IV 1.9 tdi szarpie przy dodaniu gazu


grzego2409

Rekomendowane odpowiedzi

I tak niezbędny jest VAG-COM gdyż z tego co widzę to masz zmienione kodowanie silnika na pracę z automatyczną skrzynią biegów.

W 01 Engine Vag pokaże błąd 18034 a w sterowniku ABS pokaże błąd 01315. Ponadto w 01 Engine w głównym okienku vaga będziesz miał wpisany kod 00001 pod numerem sterownika silnika. W takiej sytuacji w 01 Engine klikasz na ikonkę 07 Recode i jak pokaże Ci się kolejne okienko dialogowe z podświetlonym kodem 00001 to tylko w to miejsce wpisujesz z klawiatury kompa 00002 a następnie klikasz w ikonkę "Do it". Potem kasujesz błędy w 02 Fault Codes zarówno w 01 Engine jak i w sterowniku ABS. Wyłączasz zapłon a następnie włączasz i błędów już nie pokaże a autem przestanie szarpać na niskich obrotach na 2 i 3 biegu. Powróci jednak problem z ciężkim rozruchem ciepłego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jeszcze jedna rzecz choć mało spotykana w Golfach Mk4 - masz wyrobione poduchy mocowania silnika lub skrzyni biegów - dość rzadki przypadek bo mało ich się przydarza ale jednak.

A widzisz AudiB4- jednak zdarzają mi się nietrafione diagnozy więc piwko trochę przedwczesne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jeszcze jedna rzecz choć mało spotykana w Golfach Mk4 - masz wyrobione poduchy mocowania silnika lub skrzyni biegów - dość rzadki przypadek bo mało ich się przydarza ale jednak.

A widzisz AudiB4- jednak zdarzają mi się nietrafione diagnozy więc piwko trochę przedwczesne :wink4:

niestety odpada sprawdzone [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 15:09_________________________________________________niestety odpada sprawdzone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się i ja auto to czeski jozin z bazin czyli octavia I 1,9tdi 90KM: objawy takie same odnośnie szarpania w tym zakresie (poduchy posprawdzane), a ostatnio zaczął kopcic na wyższych obrotach, ale z mocy nie stracił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U moich rodziców w 1Z też podobnie szarpało i był słabszy do póki się nie rozgrzał, i okazało się że to nastawnik....ale wykręciłem tą czarną kostkę przy pompie co kabel od niej idzie do potencjometru w pedale gazu, odchyliłem ją i wyleciało z pompy paliwo z którym wypłynęło trochę syfu....po złożeniu jak ręką odjął do dziś hula...a to było ok 3 lata temu...Powodzenia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U moich rodziców w 1Z też podobnie szarpało i był słabszy do póki się nie rozgrzał, i okazało się że to nastawnik....ale wykręciłem tą czarną kostkę przy pompie co kabel od niej idzie do potencjometru w pedale gazu, odchyliłem ją i wyleciało z pompy paliwo z którym wypłynęło trochę syfu....po złożeniu jak ręką odjął do dziś hula...a to było ok 3 lata temu...Powodzenia :hi:

Niestety nastawnik wyczyszczony wiec odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...