SkOs Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam a wiec tak odrazu zaznaczam ze na forum bylo poruszane to pewnie milion razy ale jednoznacznej diagnozy nie doczytalem sie a wiec tak na VAG'u wywalilo mi 2 bledy błąd 519 czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym G-71 zwarcie do plusa 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY samochood traci na 4 i 5 moc i wchodzi w awaryjny bylem u kolegi i stwierdzil ze G-71 jest do wymiany .... co o tym myslicie ?? Dziwnym faktem jest to ze po skasowaniu bledow nie wchodzi mi w awaryjny ale kolega mowi ze to nic nie da ze bledy sie usunie ) Niedlugo zrobie dynamiczne to tez podzuce dziex
zbychzz Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 błąd 575 może spowodować kilka nieprawidłowości: zapieczone kieronice w turbawce, nieszczelność w dolocie, wężyki podciśnienia itp. lepiej zrobić logi niż po omacku wymieniać części
PAWEL69 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Witam błąd 519 czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym G-71 zwarcie do plusa dziex sprawdż okablowanie czujnika... dokładnie jak ok czujnik do wymiany 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY ten błąd może być pochodną pierwszego Pozdrawiam Paweł
SkOs Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 a moglibyscie jakis rysunek wkleic gdzie ten owy czujnik sie znajduje ? bo nie wiem dokladnie sam :PP[br]Dopisany: 09 Październik 2010, 21:47_________________________________________________i gdzie moge kupic taki czujnik jak cos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się