wrclaguna Opublikowano 22 Września 2012 Autor Opublikowano 22 Września 2012 Zasilanie sterownika pilota i sterownika webasta mostkujesz i podpinasz je razem wg. schematu ( bezpiecznik 30A ) w boczku deski rozdzielczej po lewej stronie .
tommy-cichy Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 1.Kolego wrclaguna tak jak mi podpowiadałeś w naszej rozmowie tel. celem sprawdzenia wnętrzności piecyka zdjąłem górną pokrywę i widzę wentylator, czy jak podważę tą metalową część która siedzi w obudowie piecyka(chodzi mi o tą część w której siedzi wentylator a która jest skręcana na 3 śrubach z obudową, jednym słowem też ta obudowa metalowa ale wewnątrz pieca) to wyjdzie mi cały ten wentylator i będę mógł zobaczyć resztę gratów bez obaw o uszczelnienia? Pytam o to czy jak wyjmę tą część czy nie będę musiał później uszczelniać, bo szkoda żebym sobie roboty narobił bo piecyk niby nic nie kopcił. 2. Czy te uchwyty trzymające przewdoy paliwowe mają jeden dodatkowe mocowanie zostawione właśnie pod przewód od webasto czy musze kupić nowe bo kolega wrclaaguna pisał w tutotrialu że jest jedno miejsce zostawione specjalnie na ten przewód.
wrclaguna Opublikowano 22 Września 2012 Autor Opublikowano 22 Września 2012 Jak piecyk nic nie kopcił to nic nie ruszaj jedynie mozesz go wyczyscić z nagaru jak jest . Tu masz temat o montazu/demontazu http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/all-b6-b7-wykaz-usterek-ogrzewania-postojowego-fabrycznego-webasto-155116/index13.html Đ ĐľĐźĐžĐ˝Ń ŃŃĐžŃнОŃнОгО ОйОгŃоваŃĐľĐťŃ 912D (WEBASTO>>Nordic)âŃŃŃŃĐ°Đ˝ŃоП Đ´ŃĐź Jezeli chodzi o uchwytu to musisz zakupić 4 szt. wsporniki rurek 8D0 201 449 R
tommy-cichy Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Narysowałem sobie schemat jak mam to podłączyć w aucie. Możecie rzucić na niego okiem i odpowiedzieć mi na te pytania: 1. Co to jest te J285 na rysunku? 2. Wtyczka C w klimatroniku to ta najbardziej z lewej? 3. Co to jest te A159 i gdzie idzie ten kabelek z pinu 2 własnie przez te A159 i wpada do jakiejś wtyczki 16pinowej? Uploaded with ImageShack.us
wrclaguna Opublikowano 22 Września 2012 Autor Opublikowano 22 Września 2012 J285 to jest licznik przy montazu mozesz zmostkować CANY albo do licznika własnie lub do klimatronika ( C11 C12 ) . Tylko pamietaj ,ze te przewody (CANY) muszą byc skrecobe w tzw. warkocz . PIN 2 z sterownika webasta idzie do złacza diagnostycznego i tez go trzeba tam zmostkować PIN 15 , mozesz pominąc reszt tych wtyk
tommy-cichy Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Co masz na myśli warkocz? Ja rozumuję tak że teraz chwilowo klimatronik z zegarami maja powiązane te piny ze sobą pin C11 z pinem 17 wtyczki t32 i C12 z 18 tak? A ja wystarczy jak wepnę się gdzie mi będzie bliżej czy do zegarów czy do panelu klimatronika w ten sposób?: Uploaded with ImageShack.us Te złącze diagnostyczne to chodzi o te w pokrywie pod kierownicą co dziagnozuje furke?
wrclaguna Opublikowano 22 Września 2012 Autor Opublikowano 22 Września 2012 Dobrze wszystko rozumujesz musisz tylko te kabelki znależć .
kkam Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Od którego rocznika wychodziły poprawione piece tzn nie dymiące.? Wszystkie b7 mają już poprawione?
Pikuś Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 po 2004 roku te tez dymią. Ja mam z 2007 i tylko sezon było bez kopcenia. Teraz jest coraz gorzej. Na przyszła zimę regeneracja bo w tym roku nie dam rady.
ruks Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 1.Kolego wrclaguna tak jak mi podpowiadałeś w naszej rozmowie tel. celem sprawdzenia wnętrzności piecyka zdjąłem górną pokrywę i widzę wentylator, czy jak podważę tą metalową część która siedzi w obudowie piecyka(chodzi mi o tą część w której siedzi wentylator a która jest skręcana na 3 śrubach z obudową, jednym słowem też ta obudowa metalowa ale wewnątrz pieca) to wyjdzie mi cały ten wentylator i będę mógł zobaczyć resztę gratów bez obaw o uszczelnienia? Pytam o to czy jak wyjmę tą część czy nie będę musiał później uszczelniać, bo szkoda żebym sobie roboty narobił bo piecyk niby nic nie kopcił. Czy ktoś może potwierdzić jak to się wyciąga? Zabieram się za regeneracje rozpylacza i właśnie zastanawiam się jak wyjąć ten element z silnikiem wentylatora, rozpylaczem i czujnikiem płomienia. W wątku o usterkach brakuje akurat na ten temat opisu i rysunku jak to ma miejsce przy pozostałych operacjach
tommy-cichy Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 1.Kolego wrclaguna tak jak mi podpowiadałeś w naszej rozmowie tel. celem sprawdzenia wnętrzności piecyka zdjąłem górną pokrywę i widzę wentylator, czy jak podważę tą metalową część która siedzi w obudowie piecyka(chodzi mi o tą część w której siedzi wentylator a która jest skręcana na 3 śrubach z obudową, jednym słowem też ta obudowa metalowa ale wewnątrz pieca) to wyjdzie mi cały ten wentylator i będę mógł zobaczyć resztę gratów bez obaw o uszczelnienia? Pytam o to czy jak wyjmę tą część czy nie będę musiał później uszczelniać, bo szkoda żebym sobie roboty narobił bo piecyk niby nic nie kopcił. Czy ktoś może potwierdzić jak to się wyciąga? Zabieram się za regeneracje rozpylacza i właśnie zastanawiam się jak wyjąć ten element z silnikiem wentylatora, rozpylaczem i czujnikiem płomienia. W wątku o usterkach brakuje akurat na ten temat opisu i rysunku jak to ma miejsce przy pozostałych operacjach Zobacz tą stronę tam są zdjęcia z rozbiórki webasta może coś znajdziesz: Đ*ĐľĐźĐžĐ˝Ń ŃŃĐžŃнОŃнОгО ОйОгŃоваŃĐľĐťŃ 912D (WEBASTO>>Nordic)âŃŃŃŃĐ°Đ˝ŃоП Đ´ŃĐź ---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ---------- Koledzy czy taki króciec zda egzamin gdybym go zamontował w pompce paliwa i później w dół pociągnął kawałek wężyka obok rurki która pobiera paliwo dla silnika?: 2 Nippel Rumpfdurchführing Tankanschluss Tank Nippel Alu Nagelneu Offshore FSR-V | eBay Bo ta rurka co pokazał mi kolega wrclaguna to trochę droga jest.
wrclaguna Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 Tak bedzie taki nypel Piotrek virus ma taki własnie
tommy-cichy Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Ostatnie pytanko do was: Czy do połączenia wody skoro zakupiłem wąż uniwersalny 20mm to te mufki łączące to muszę mieć 1 sztukę prostą i 1 sztukę 90 stopni? Coś takiego?: Łącznik plastikowy kolanko 20 mm do węży rurek (2613407116) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Łącznik plastikowy prosty 20 mm do węży rurek (2644888912) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Brysio Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Panowie mam na zbyciu pompke paliwa pod webasto do 1,9 tdi albo 2,0 tdi pompka kompletna z ezektorem cena 300zl numer audi 8E0919050AE sprzedaje bo kupilem przez pomylke na niemieckim ebayu 2 sztuki a potrzebna byla tylko jedna http://www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/webasto/pompaAE.jpg
tommy-cichy Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 A jak to generalnie jest bo jednak zamówiłem już ta rurkę: Eberspaecher rurka 22 1000 20 1600 0C WEBASTO (2664066576) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i właśnie się zastanawiam czy zamontowanie samej tej rurki wystarczy? Bo zastanawia mnie fakt czy paliwko będzie pobierała pompka dawkująca? Paliwo nie powinno być pod ciśnieniem przekazywane do tej pompki dawkującej?
ruks Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Pompka dawkująca zasysa paliwo, samo ujęcie paliwa wystarcza, w ORI też tak jest
tommy-cichy Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Chciałem dzisiaj zamontować wąż paliwowy z całym wężem paliwowym, ale rozebrałem to wszystko i nie mam pojęcia jak to tam zamontować. Macie może ktoś jakieś zdjęcia z montażu u siebie jakie kolwiek, albo jakieś lepsze zdjęcia poglądowe z etki albo z elsy? W ogóle nie wiem gdzie tam przykręcić tą pompkę dawkującą i puścić te przewody. Tutaj małe zdjęcie czy generalnie w tej rynience puścić ten przewód?: Uploaded with ImageShack.us A tutaj zdjęcie gdzie przewody paliwowe wpadają pod maskę, mam cały czas obok nich prowadzić ten mój przewód czy zaraz przy tym wejściu pod maskę zboczyć z trasy i gdzieś koło skrzyni iść?: Uploaded with ImageShack.us
ruks Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Przewód paliwowy ja puściłem po tej "rynience" co masz na foto przyczepiając go do niej kilkoma "zipami" (trytytkami). Pompka dozująca paliwo jest montowana pomiędzy prawym tylnym kołem a końcem tej rynienki (jest fabryczny otwór z gwintem, odkręcasz tylko jedną plastikową osłonkę). Przewód w komorze silnika poprowadziłem od prawego przedniego nadkola do góry a później wzdłuż przegrody poprzecznej oddzielającej aku od silnika na lewą stronę gdzie jest piec (chyba tamtędy idą też paliwowe do filtra). Ja mam cienki przewód nie ORI więc nie było problemu z przeciskaniem, nie wiem jakiej średnicy jest ORI ale myślę że na pewno pomieścisz w tych standardowych przelotkach w nadkolu. O fotkach z ETKI zapomnij, nic z nich nie wynika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się