sokolnh Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 witam, w weekend postanowiłem sobie podpiac wzmacniacz i skrzynke do niego, pociagnałem elegancko kable, podłaczyłem je, wlaczam radio a ze skrzynie oprocz muzyki jakies szumy na ustawieniu high pass na wzmacniaczu, przelaczylem na flat a tu głosnik zyje swoim zyciem tzn. cału czas tylko tylko dudnił jednym tempem. wyciagnalem wszystkie kable, odsunałem je wszystkie od siebie, to samo, sprawdziłem na innych kablach sygnalowych, to samo, zmieniłem wzmacniacz i głosnik, nadal jest :bicz3: nie wiem co to moze byc, jakis problem z masą może bp zauwazyłem tez ze jak przyłożyłem mase w roznych miejsach te szumy zmieniały natężenie prosiłbym o jakoms pomoc dzieki z góry
Krycha Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Kabel od zasilania puśc lewą stroną a kable sygnałowe puść prawym progiem to jest konieczne bo dwa kable nie mogą być koło siebie. Najlepiej daj kable w peszlach. Dalej zrób dobra masę. Wyczyść ładnie lakier do gołej blachy a najlepiej poprowadź masę od akumulatora. Możesz zastosować filtry zasilania jak również zmienić klemy na złote. Trzeba szukać źródła szumu.
zegarmistrz Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Najlepiej daj kable w peszlach. A przepraszam .. co te peszle pomogą??
Gość NUTI Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 No troche sie tym interesuje, i o ile zgadzam sie z puszczeniem kabla zasilającego i sygnałowego po przeciwnych stronach, to na cholewe ten peszel ?
Krycha Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Wspominając o peszlach nie mówiłem że one wyeliminują szum tylko ze jest bezpieczniej że kable nigdzie się nie przetnie i nie zetknie z blachą!
sokolnh Opublikowano 21 Października 2007 Autor Opublikowano 21 Października 2007 jak wyciagnalem kable to wlasnie specjalnie je odciagnalem od siebie ale nadal bylo to samo, a jak mase pociagnalem od akumulatora to jeszcze gorzej harczał nie wiem wlasnie od czego to zalezy, nie pierwszy raz podlaczam wzmaka ale takiego czegos jeszcze nie miałem, moze kable są jakieś dupi*te i nie maja odpowiedniej izolacji, no wiem, bede z tym walczył [br]Dopisany: 24 Wrzesień 2007, 22:10 _________________________________________________ostatnio rozmawialem z kumplem i powiedzial mi ze alternator moze dawac takie sygnaly, w sumie u mnie byl taki blad: 1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF wie moze ktos cos wiecej na ten temat ?
Bartass_1 Opublikowano 21 Października 2007 Opublikowano 21 Października 2007 Kolego , co to za wzmacniacz jesli można wiedzieć ? jakie masz kable zasilające i mase ( chodzi mi o przekrój)
sokolnh Opublikowano 22 Października 2007 Autor Opublikowano 22 Października 2007 wzmacniacz blupuntka Gta 2100 a kable nie za grube chyba voice kraft czy cos takiego
Bartass_1 Opublikowano 22 Października 2007 Opublikowano 22 Października 2007 probowales pozmieniac kable ?
Newman Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 czy na wyłączonym silniku też sa takie objawy?
Krzysztof Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 Jesli wszystko zawiedzie sprobowalbym podpiac inne zrodlo sygnalu i krotkie kable bezposredno z aku(powiedzmy po 1-2m). Moze radio badz wzmacniacz nie sa w pelni sprawne?
sokolnh Opublikowano 24 Października 2007 Autor Opublikowano 24 Października 2007 probowales pozmieniac kable ? teoretycznie tak, ale nawet na cienszych kablach bo chcialem to podlaczyc poza autem, takze na takich porzadniejszych jeszcze nie sprawdzałem czy na wyłączonym silniku też sa takie objawy? tego nie sprawdzalem wlasnie Moze radio badz wzmacniacz nie sa w pelni sprawne? mozliwe, ten wzmacniacz mi jezdzil juz w 2 samochodach i nie bylo z nim problemu, troche polezał na szafie ale watpie zeby mu to zaszkodzilo, jutro zobacze na innym radiu pozdro
Krycha Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Być może mu zaszkodziła wilgoć. Kolega trzymał w garażu wzmacniacz i zawilgotniał mu i przez to sam się wyłączał. Więc wszystko jest możliwe. Ja po pierwsze sprawdził bym wzmak w innych aucie i zobaczyć czy problem sie powtarza jeśli tak to przyczyna wiadomo wzmak nawalił.
Bartass_1 Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 no wlasnie chodziło mi o porzadniejsze, czesto "tanie" kable sieją wiec tu może być problem
lukaszr Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 I rubośćkabla nie świadczy o jego jakości - tak ku wiadomości. Poza tym odłącz wszystko i na początek podłącz samo zasilanie i zobacz czy bez podłączania kabli sygnałowych masz to samo - wtedy będziesz wiedział, że problem tkwi tylko w zasilaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się