kkrawat Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Witam wszystkich Przeczytałem chyba wszystkie wątki na ten temat ale nadal nie jestem pewny co jest u mnie 1. wywala TYLKO błąd 00561 2. auto nie ma LPG 3. Moc ma, obroty praktycznie nie faluja , doładowanie trzyma 4. zakładany był TIP i robiony cały wydech - flansza na sonde wspawana w DP - do plecionki 70mm potem 2,5" 5. troche wiecej pali ale jest zimniej i szybciej smigam troche co może ją (niunie) boleć? obstawiałbym sonde ale chciałbym poczytac co o tym myslicie... jeśli to sonda to czy można zastosować taką z allegro uniwersalna Boscha 4-przewodową http://allegro.pl/sonda-lambda-uniwersalna-4-przewodowa-bosch-nowa-i1257050983.html pozdro
michal_g84 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 ten błąd wskazuje na zbyt ubogi skład mieszanki paliwowej
mstan Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Witam Chcąc uniknąć kłopotów i zbędnych wydatków kup oryginalną sondę jaka jest przewidywana do silnika. Występujący błąd jest tylko informacją, że jakiś czujnik wskazuje parametry wychodzące poza jego normę i ECU dokonuje przeliczenia(sprawdza skład mieszanki). W skrajnych przypadkach dokonuje także zmian składu mieszanki na + lub na - . Pozdrawiam Ps. Wrzuć logi statyczne z 002,003,008,009.z w pełni rozgrzanego silnika.
Buba Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 ja obstawiam sonde jak grzebales w wydechu to czesto ulega uszkodzeniu przy wykrecaniu/wkrecaniu
kkrawat Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 Grzebane było i potem się błąd pojawił..Sonde Vagiem sprawdzałem i niby oscyluje tak prawie do 0,8V.. Kurde oryginalna sonda kosztuje ze 300PLN i nie chciałbym kupić jak to nie to a zamiennik Boscha 90PLN..
mstan Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Witam Więcej niż 300,ale to jest jednorazowo jak już. póki co zrób logi. Pozdrawiam
kkrawat Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 Moje pierwsze logi - prosze sie nie smiać jak cos (wszystko) nie tak Przy logach błędu nie było - nie ma go od rana jak włożyłem nowe aku i wykasowalem błąd i zaadaptowałem przepustnice - przez poł dnia sie nie pojawił Myslałem ze pojawi sie tak jak dotychczas a tu zonk -ale logi i tak spróbowalem zrobić Monday 11 October 2010 18:14:25 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '002 Group B: Not Running Group C: Not Running RPM Time Time Mass Flow TIME TIME TIME MARKER STAMP /min ms ms g/s STAMP STAMP 0.35 840 0.80 1.96 2.22 0.73 840 0.75 1.96 2.15 1.10 840 0.75 1.96 2.08 1.48 840 0.75 2.04 2.15 1.88 840 0.80 2.04 2.22 2.25 880 0.75 1.96 2.15 2.63 840 0.75 1.87 2.08 3.00 840 0.75 1.96 2.01 3.37 840 0.80 1.96 2.15 3.75 840 0.80 2.04 2.22 4.12 880 0.80 2.04 2.22 4.51 840 0.75 1.96 2.15 4.87 840 0.75 2.04 2.08 5.26 840 0.75 1.96 2.15 5.64 840 0.75 1.96 2.01 6.01 840 0.75 2.04 2.15 6.39 840 0.70 1.87 2.01 6.76 840 0.80 1.96 2.15 7.13 840 0.75 2.04 2.15 7.51 840 0.75 1.96 2.01 7.90 840 0.75 1.96 2.01 8.30 840 0.75 2.04 2.01 8.67 840 0.75 1.96 2.08 9.05 840 0.75 1.96 2.08 Monday 11 October 2010 18:15:00 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running RPM Voltage Temperature Temperature TIME TIME TIME MARKER STAMP /min V ーC ーC STAMP STAMP 0.00 840 13.510 91.5 40.5 0.36 840 13.580 91.5 40.5 0.75 840 13.370 91.5 40.5 1.15 880 13.510 91.5 40.5 1.51 880 13.440 91.5 40.5 1.90 880 13.510 91.5 40.5 2.28 840 13.510 91.5 40.5 2.65 840 13.370 91.5 40.5 3.03 840 13.510 91.5 40.5 3.40 840 13.580 91.5 40.5 3.78 840 13.510 91.5 40.5 4.17 880 13.580 91.5 40.5 4.54 840 13.510 91.5 40.5 4.90 840 13.510 91.5 40.5 5.27 840 13.370 91.5 40.5 5.66 840 13.510 91.5 40.5 6.04 840 13.580 91.5 40.5 6.42 840 13.580 91.5 40.5 6.81 840 13.510 91.5 40.5 Monday 11 October 2010 18:16:03 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '008 Group B: Not Running Group C: Not Running Time Lambda Lambda TIME TIME TIME MARKER STAMP ms % % STAMP STAMP 0.00 2.04 4.7 1.6 O2 Adapt. 0.37 2.04 4.7 1.6 O2 Adapt. 0.75 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 1.12 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 1.50 1.96 5.5 1.6 O2 Adapt. 1.87 1.96 5.5 1.6 O2 Adapt. 2.25 2.04 5.5 1.6 O2 Adapt. 2.62 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 2.99 2.04 4.7 1.6 O2 Adapt. 3.37 2.04 4.7 1.6 O2 Adapt. 3.74 2.04 4.7 1.6 O2 Adapt. 4.13 2.04 4.7 1.6 O2 Adapt. 4.51 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 4.88 1.96 5.5 1.6 O2 Adapt. 5.26 1.96 5.5 1.6 O2 Adapt. 5.63 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 6.00 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 6.40 2.04 4.7 1.6 O2 Adapt. 6.78 2.04 4.7 1.6 O2 Adapt. 7.17 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 7.53 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 7.92 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. 8.30 1.96 4.7 1.6 O2 Adapt. Monday 11 October 2010 18:16:27 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '009 Group B: Not Running Group C: Not Running RPM Lambda Voltage Lambda TIME TIME TIME MARKER STAMP /min % V % STAMP STAMP 0.01 860 -1.6 0.305 4.7 0.37 870 -0.8 0.120 4.7 0.75 870 0.0 0.130 4.7 1.13 860 0.8 0.145 4.7 1.52 860 2.3 0.220 4.7 1.90 860 -0.8 0.765 4.7 2.27 850 -1.6 0.765 4.7 2.64 850 -3.1 0.735 4.7 3.04 860 -3.9 0.535 4.7 3.42 870 -0.8 0.135 4.7 3.81 880 0.0 0.130 4.7 4.17 870 1.6 0.145 4.7 4.56 870 2.3 0.165 4.7 4.94 860 0.0 0.725 4.7 5.31 860 -0.8 0.775 4.7 5.71 850 -1.6 0.765 4.7 6.08 850 -2.3 0.740 4.7 6.46 860 -3.9 0.535 4.7 6.84 870 0.0 0.130 4.7 7.23 870 0.8 0.130 4.7 7.60 870 1.6 0.140 4.7 7.96 870 2.3 0.230 4.7 8.35 860 -0.8 0.765 4.7
mstan Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Witam Wszystko układa się dobrze.O sondę narazie możesz być spokojny.Myślę że to była reakcja na zmiany w dolocie. Jedyna rzecz do jakiej można mieć uwagi to odrobinę za małą ilość powietrza wskazuje MAF.Mógłbyś sprawdzić dokładniej szczelność dolotu. Pozdrawiam Ps po jakim przebiegu jest auto?
kkrawat Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Kurde ale jakby dolot był nieszczelny to ciśnienia doładowania by chyba nie trzymał? A co do przebiegu wiem że zaraz wszyscy będa się śmiać...130tkm.. PS - może jakiś spocik konińsko - kaliski ?
mstan Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Witam Ciśnienia by nie trzymał- to zależy przy jakich obrotach silnika.Mówimy o małej nieszczelności,a nie o 6-cio milimetrowym otworze.Może ona wynikać z przedmuchów silnika(raczej można wykluczyć). Pozdrawiam Ps.Napisz na PW co proponujesz.
kkrawat Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 No i po jednym niecałym dniu jazdy bez błedu jest znów...i to nie sporadyczny tylko od razu full zestaw Bateria mi padła w laptopie ale zdazyłem zlogowac 008 grupe i wyszło cos takiego - logi kiedy byl bład Tuesday 12 October 2010 18:57:50 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '008 Group B: Not Running Group C: Not Running Time Lambda Lambda TIME TIME TIME MARKER STAMP ms % % STAMP STAMP 0.33 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 0.70 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 1.09 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 1.45 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 1.84 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 2.22 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 2.59 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 2.96 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 3.33 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 3.71 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 4.09 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 4.46 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 4.85 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 5.21 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 5.58 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 5.97 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 6.33 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 6.72 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 7.09 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 7.49 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 7.87 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 8.25 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 8.62 1.79 5.5 3.1 TankVent ON 8.99 1.79 5.5 3.1 TankVent ON 9.37 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 9.76 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 10.12 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 10.51 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 10.89 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 11.26 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 11.64 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 12.01 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 12.40 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 12.78 1.79 5.5 3.1 TankVent ON 13.16 1.79 5.5 3.1 TankVent ON 13.55 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 13.92 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 14.30 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 14.67 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 15.05 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 15.44 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 15.80 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 16.19 1.96 5.5 3.1 TankVent ON 16.56 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 16.96 1.87 5.5 3.1 TankVent ON 17.34 1.87 5.5 3.1 TankVent ON Nie znam sie na tym ale sa inne niż te z wczoraj kiedy nie było błedu Reszta logów jutro..
mstan Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Witam Co znaczy "full zestaw" może lepiej by było jak byś podał kod-(y) błędów. W bloku 008 istotna jest tylko 4 kolumna zawiera tzw. pamięć sondy(3,1) i log może zawierać kilka linijek. Pozdrawiam
kkrawat Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 full zestaw czyli błąd stały a nie intermittent zrobie dzis jeszcze logi 2,3,8 i 9 kanału a jak to wygląda w porównaniu z logiem bez błęów? [br]Dopisany: 13 Październik 2010, 12:06_________________________________________________logi kiedy jest błąd - może ktoś rzuci okiem i powie mi co tam jest błąd pojawia się kiedy daje ostro w gaz tak mi sie wydaje bo przy jezdzie normalnej dzis przez pół dnia nie pojawił sie. Wednesday 13 October 2010 19:57:31 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '002 Group B: Not Running Group C: Not Running RPM Time Time Mass Flow TIME TIME TIME MARKER STAMP /min ms ms g/s STAMP STAMP 0.00 840 0.70 1.79 2.01 0.37 840 0.70 1.79 1.94 0.75 840 0.70 1.79 1.94 1.12 840 0.70 1.79 1.94 1.49 840 0.75 1.79 2.01 1.87 840 0.75 1.87 2.15 2.24 840 0.75 1.87 2.08 2.62 840 0.75 1.79 2.08 2.99 840 0.70 1.79 2.01 3.37 840 0.70 1.79 2.01 3.76 840 0.70 1.79 2.01 4.13 840 0.70 1.79 2.01 4.51 840 0.75 1.79 2.01 4.89 840 0.70 1.79 2.01 5.28 840 0.70 1.79 1.94 5.66 840 0.75 1.79 2.01 6.03 840 0.75 1.79 2.08 6.41 840 0.75 1.79 2.08 6.78 840 0.75 1.79 2.01 7.18 840 0.70 1.79 1.94 7.57 840 0.70 1.79 1.94 7.93 840 0.70 1.79 2.01 8.32 840 0.75 1.87 2.08 8.69 840 0.75 1.79 2.08 Wednesday 13 October 2010 19:57:49 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running RPM Voltage Temperature Temperature TIME TIME TIME MARKER STAMP /min V ーC ーC STAMP STAMP 0.00 840 13.510 93.0 34.5 0.38 840 13.440 93.0 34.5 0.77 840 13.510 93.0 34.5 1.14 840 13.580 93.0 34.5 1.54 840 13.510 93.0 34.5 1.90 840 13.440 93.0 34.5 2.30 880 13.300 93.0 34.5 2.69 840 13.440 93.0 34.5 3.06 840 13.510 93.0 34.5 3.42 840 13.510 93.0 34.5 3.81 840 13.440 93.0 34.5 4.18 840 13.440 93.0 34.5 4.58 840 13.510 93.0 34.5 4.96 840 13.440 93.0 34.5 5.34 840 13.510 93.0 34.5 Wednesday 13 October 2010 19:58:04 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '008 Group B: Not Running Group C: Not Running Time Lambda Lambda TIME TIME TIME MARKER STAMP ms % % STAMP STAMP 0.00 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 0.37 1.79 5.5 2.3 TankVent ON 0.75 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 1.15 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 1.54 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 1.92 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 2.29 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 2.67 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 3.05 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 3.42 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 3.79 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 4.16 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 4.54 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 4.93 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 5.29 1.79 5.5 2.3 TankVent ON 5.68 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 6.06 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 6.45 1.87 5.5 2.3 TankVent ON 6.83 1.79 5.5 2.3 TankVent ON Wednesday 13 October 2010 19:58:17 8D0 907 558 E 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Group A: '009 Group B: Not Running Group C: Not Running RPM Lambda Voltage Lambda TIME TIME TIME MARKER STAMP /min % V % STAMP STAMP 0.00 870 4.7 0.130 5.5 0.38 860 5.5 0.155 5.5 0.75 850 3.9 0.570 5.5 1.14 860 2.3 0.765 5.5 1.50 870 1.6 0.765 5.5 1.87 850 0.8 0.740 5.5 2.27 860 0.0 0.685 5.5 2.64 850 1.6 0.435 5.5 3.02 870 2.3 0.130 5.5 3.39 870 3.1 0.145 5.5 3.76 870 4.7 0.190 5.5 4.14 860 2.3 0.645 5.5 4.51 870 1.6 0.760 5.5 4.91 850 0.8 0.765 5.5 5.28 850 0.0 0.675 5.5 5.66 870 2.3 0.140 5.5 6.05 880 3.1 0.130 5.5 6.41 870 4.7 0.145 5.5 6.80 870 3.1 0.565 5.5 7.17 860 1.6 0.755 5.5 7.55 850 0.8 0.755 5.5 7.93 860 0.0 0.705 5.5 8.30 860 1.6 0.365 5.5 8.69 860 3.1 0.125 5.5 9.05 860 3.9 0.135 5.5 9.42 870 4.7 0.340 5.5 9.84 860 1.6 0.750 5.5 10.22 860 0.8 0.735 5.5 10.61 850 -0.8 0.680 5.5 10.97 860 1.6 0.315 5.5 11.34 870 2.3 0.125 5.5 11.73 870 3.1 0.140 5.5 12.09 860 3.9 0.165 5.5 12.48 860 2.3 0.645 5.5 12.85 870 1.6 0.770 5.5 13.23 860 0.8 0.765 5.5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się