1977andrzej Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Witam. Pytanie jest jak należy sprawdzić poziom płynu wspomagania w zbiorniczku. W poprzednim moim aucie - A3 instrukcja pisała następująco: - kola maja być na wprost - uruchomić auto na 2minuty - zgasić auto i od razu sprawdzić poziom płynu Czy w A4 jest tak samo? P.S wczoraj tak sprawdzałem i było trochę powyżej min. Zatem wychodzi, ze trzeba dolać.
Pikuś Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Sprawdzanie poziomu oleju w układzie wspomagania kierowania – Nie uruchamiać silnika, przednie koła ustawić w położeniu do jazdy na wprost. Olej w stanie zimnym (temperatura zewnętrzna ok. +20°C) – Odkręcić korek. – Wytrzeć miarkę poziomu oleju czystą szmatką. – Wkręcić korek ręką i ponownie wykręcić. Sprawdzanie dotyczy tylko poziomu oleju przy uprzednio wkręconym korku. – Sprawdzić poziom oleju: Poziom oleju musi znajdować się w obrębie oznaczenia „MAX“. Olej w temperaturze roboczej (temperatura oleju silnikowego +80° C) – Sprawdzić poziom oleju: Poziom oleju musi znajdować się 10 mm nad oznaczeniem „MAX“.
1977andrzej Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Wczoraj zakupiłem olej w ASO o nr 004000M (zielony). Podobno innego nie zalewają w ASO i będzie dobry do każdego Audi (moje auto było serwisowane tylko w ASO w Niemczech). Na korku w kolorze zielonym mam oznaczenie 002000 mineral. Wiem, że ten typ płynu nie jest już produkowany. W zbiorniczku natomiast jest płyn koloru żółtawego. Po przewertowaniu forum znalazłem wzmiankę, że zielony olej po czasie może tak zmienić kolor i żeby sie nie przejmować i dolewać. Wczoraj miałem zamiar to uczynić ale w ostatniej chwili się zawahałem ze względu na te różne kolory. Wiem, że najlepiej byłoby wymienić ale na to nie mam czasu i miejsca. Pytanie jest czy jednak mogę śmiało zrobić dolewkę?
czesia Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Niedawno miałem ten sam dylemat co ty, ja bym radził wymienić cały płyn będziesz spał spokojnie choć niektórzy koledzy na forum dolewali, kolor płynu zmienia się na żółto brązowy po jakimś czasie użytkowania.
wiktor.k781 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Cześć polecam płyn febi 6162 ja taki zalałem jakieś pół roku temu i wszystko gra
1977andrzej Opublikowano 22 Października 2010 Autor Opublikowano 22 Października 2010 Wczoraj zrobiłem jednak tylko dolewkę. Czyli zakupiony 004000M2 (kolor zielony) do 002000 będącego w zbiorniczku(kolor brunatny). 50ml wystarczyło aby wyrównać z poziomu MIN do MAX. W trakcie dzisiejszej jazdy nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów. Jak się nadarzy okazja to wymienię cały bo przecież zostało mi w bańce 950ml. P.S. Swoją drogą trochę to dla mnie dziwne że trzeba lać aż do MAX. "Pikuś" mam nadzieje, że Twoje info pochodzi z wiarygodnego źródła.
Pikuś Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 "Pikuś" mam nadzieje, że Twoje info pochodzi z wiarygodnego źródła. Z programu Elsa więc wiarygodne info.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się