Wojciech1986 Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Siema mam takowe pytanko czy turbo w AFNie wydaje specyficzny gwizd Bo Kumpel mi powiedział że Tak Dzieki za info Pozdrawiam.
grabalaba Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Siema mam takowe pytanko czy turbo w AFNie wydaje specyficzny gwizd Bo Kumpel mi powiedział że Tak Dzieki za info Pozdrawiam. No trochę tam gwiżdże... :gwizdanie:
spanky Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 tak ... jak kazde turbulum VTG ...
adadur Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 szczególnie jak z auta pozbyto sie kata
spanky Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 szczególnie jak z auta pozbyto sie kata uwielbiam ten dzwiek ....
adadur Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 kwestia szczególnie jak z auta pozbyto sie kata uwielbiam ten dzwiek .... Początko trudno było mi się przyzyczaić ale teraz układ przedmuchany ...
soolek Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 szczególnie jak z auta pozbyto sie kata Czyli znaczy, że jak autko kata ma a sobie trochę pogwizduje, to kat jest już do wycięcią? Trochę retoryczne pytanie. Gwizd jest faktycznie fajny - ostatnio z uchyloną szybką przewietrzyłem skalę obrotomierza i właśnie na dwóch pierwszych biegach było słuchać ten :gwizdanie:
baskecior Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 Z katalizatorem i bez - pięknie gwiżdze.
Gość lepi Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Witam koledzy i koleżanki, podłączę się do tematu ponieważ byłem ostatnio u mechaniora i ten mi powiedział że turbo w ogóle nie powinno być słychać jak się jedzie (u mnie również gwiżdże) i powiedział że jak gwiżdże to jest do wymiany lub regeneracji bo na pewno ma już łopatki powyginane a pojechałem do niego ponieważ jeździłem ostatnio trochę na wysokich obrotach i po pewnym czasie turbo mi się wyłączyło ale po ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Co wy na to klubowicze ???
soolek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 lepi, zmień mechanika. Większość turbo gwiżdże, a nawet nófka sztuka, którą ostatnio moi teściowie założyli do 3 letniego Leona. Najpierw trzeba zrobić logi i dopiero można zacząć myśleć o ewentualnej wymianie.
rookie Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 i zwykłe turbo w AFF też gwiżdże [bo właściciel tego wymaga ]
Reggi Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Niektórym mechanikom to dałbym order uśmiechu za takie teorie
Gość lepi Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 W planach mam wymontowanie turbulum i wyczyszczenie kierownic po czym mam zamiar wybebeszyć katalizator i zostawić samą puchę i tak na chłopski rozum biorąc sprawę to powinno pomóc. Co wy na to?
soolek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Na początek pewnie pomoże. A jak już wymontujesz turbulum, to możesz dać jakiemuś mądremu człowiekowi do obejrzenia (tylko nie temu, który Ci kazal wymienić od razu) wtedy się okaże, czy czyszczenie wystarczy na długi czas, czy lepiej od razy zregenerować a może i wymienić. Ale zaczął bym od zrobienia logów, bo może się okazać, że coś innego szwankuje i robota może być nadaremna (tzn. wyczyszczenie nie zaszkodzi, ale może nie przynieść spodziewanych efektów).
Reggi Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 W planach mam wymontowanie turbulum i wyczyszczenie kierownic po czym mam zamiar wybebeszyć katalizator i zostawić samą puchę i tak na chłopski rozum biorąc sprawę to powinno pomóc. Co wy na to? Nie zapomnij o nowych uszczelkach, śrubkach i uszczelkach od EGR
adadur Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jeśli auto jest fabryczny wydech katalizator i turbina nie była ruszana to auto nie powinno gwizdać. Gwizd najczęściej sie pojawia po wywaleniu kata.
Wihajster Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jeśli auto jest fabryczny wydech katalizator i turbina nie była ruszana to auto nie powinno gwizdać. Gwizd najczęściej sie pojawia po wywaleniu kata. zawsze lekko pogwizduje nawet po wyjechaniu z salonua po wywaleniu kata natężenie wzrasta przynajmniej kilka razy :gwizdanie:
michu93 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam koledzy i koleżanki, podłączę się do tematu ponieważ byłem ostatnio u mechaniora i ten mi powiedział że turbo w ogóle nie powinno być słychać jak się jedzie (u mnie również gwiżdże) i powiedział że jak gwiżdże to jest do wymiany lub regeneracji bo na pewno ma już łopatki powyginane a pojechałem do niego ponieważ jeździłem ostatnio trochę na wysokich obrotach i po pewnym czasie turbo mi się wyłączyło ale po ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Co wy na to klubowicze ??? u mnie gwizdała... kiedyś kumpel wyskoczył twoja audi gwizda jakby miała turbinę :gwizdanie: mojej tez sie tak działo tzn jakby turbinka sie odlaczala a po zgaszeniu i odpaleniu bylo ok... prawdopodobnie przepływka... nie wymieniłem bo wczesniej sprzedałem ale wszyscy mowili ze przeplwywka
mily Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 U mnie nie gwiżdże (w sensie że nie słychać jej w środku, na zewnątrz nie wiem), a u kolegi gwiżdże (słychać w środku). Z tego co kiedyś wyczytałem w tych silnikach (a mowa o 90 KM bo w tych się orientowałem), było montowanych kilka turbin. Jedne gwizdały a inne nie. Te które w naturze swojej pracują cicho to faktycznie gdy zaczynają gwizdać oznacza ich koniec. Ale są też te turbawki które gwiżdżą i jest to ich normalna praca. To co wyżej napisałem wyczytałem w neciej jak kupowałem swoją niunie na jakimś portalu motoryzacyjnym. To był artykół na temat coś w stylu "Jak sprawdzić tdi"
Gość lepi Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam koledzy i koleżanki, podłączę się do tematu ponieważ byłem ostatnio u mechaniora i ten mi powiedział że turbo w ogóle nie powinno być słychać jak się jedzie (u mnie również gwiżdże) i powiedział że jak gwiżdże to jest do wymiany lub regeneracji bo na pewno ma już łopatki powyginane a pojechałem do niego ponieważ jeździłem ostatnio trochę na wysokich obrotach i po pewnym czasie turbo mi się wyłączyło ale po ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Co wy na to klubowicze ??? u mnie gwizdała... kiedyś kumpel wyskoczył Cytuj twoja audi gwizda jakby miała turbinę gwizdanie mojej tez sie tak działo tzn jakby turbinka sie odlaczala a po zgaszeniu i odpaleniu bylo ok... prawdopodobnie przepływka... nie wymieniłem bo wczesniej sprzedałem ale wszyscy mowili ze przeplwywka przebieg U mnie na pewno jest turbo bo na vagu nie wyskakują błędy przeplywki i na logach też chodzi dobrze, jedynie po zawieszeniu turba i po ponownym odpaleniu wyskakuję błąd dotyczący czujnika ciśnienia który jest w komputerze (w moim przypadku) nie pamiętam jak ten błąd się nazywał ale na tym forum wyczytałem że wyskakuje kiedy są zapieczone kierownice w turbinie
Rekomendowane odpowiedzi