Gość otfwebd Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 witam wykresik autka po czipsie u seby graty oryginalne nic nie przerabiane...jeszcze.. a tak apropos jak wytne kata będzie szybszy i nie będzie lapał błedów??? bo mam niby dwie lambdy ale ponoc na jedna jest od picu i podobno smiało moge go wyjąc i dać kibelrure:)czekam na opinie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 bo mam niby dwie lambdy ale ponoc na jedna jest od picu i podobno smiało moge go wyjąc i dać kibelrure:)czekam na opinie:) na pewno masz dwie sondy i na pewno nie są dla picu-jedna jest sondą diagnostyczną,druga odpowiada za ustalanie mieszanki-po odpięciu sondy-wyskoczy Ci kontrolka "Check engine"-można to wyłączyć-rozgarnięty tuner powinien to ogarnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otfwebd Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 tak mam dwie ale sebo tlumaczył że widzi tylko jdeną druga jest nie wazna niby a do coś na mocy wypieprzenie kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 a do coś na mocy wypieprzenie kata? przepływ spalin płynniejszy-trochę zacząłeś od d*py strony-najpierw się robi mody-potem stroi pod to,co masz w aucie program,a tak-po wszystkim-jeszcze raz na korekty softu będziesz jechał.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otfwebd Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 no tak fakt:)dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Zawsze możesz włożyć sportowego kata. Wtedy też turbo odetchnie i nie będzie problemu z przeglądami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 druga mozna odlaczyc, jak robil ci program to mogl od razu to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otfwebd Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 drugiej powiedział że wogóle nie widzi na wykresie czy tam gdzies czyli stwierdzil że sa dwie ale jedna jakby juz odłączona i jest nie potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 a nie swieci ci sie check engine?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 z tego,co pamiętam-to w B5 nie ma sondy diagnostycznej,w B6 są dwie-wcześniej nie dojrzałem tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 z tego,co pamiętam-to w B5 nie ma sondy diagnostycznej,w B6 są dwie-wcześniej nie dojrzałem tego... Nieważne czy B5 czy B6 ,silnik się liczy.Są W AWT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 z tego,co pamiętam-to w B5 nie ma sondy diagnostycznej,w B6 są dwie-wcześniej nie dojrzałem tego... Nieważne czy B5 czy B6 ,silnik się liczy.Są W AWT. jeśli w AWT jest diagnostyczna-OK,bo w AEB nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo 0 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Kreski średnie wg mnie. Moc przeniesione w nizsze obroty, a przy odcince przyrost już nie powala na kolana. Po wycięciu kata, daj n adrugiej sondzie tulejke dystansową około 4 cm i bedzie git. Ewentualnie po wycięciu kata jedź na korekte i ją wyłączy programowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Mam pytanie bo dużo czytałem o tym człowieku na róznych forach ... Sam Ci pisał program czy ładował gotowca ? Hamownie ma stacjonarna czy nadal na koło ? Ile czasu zajęło mu przewalenie softu i wystrojenie ( o ile to nie gotowiec ) . Nie chcę tutaj wyciągać brudów bo może przez 2 lata gość się czegoś nauczył i potrafi pisac program . [br]Dopisany: 25 Październik 2010, 21:48_________________________________________________halo halo kolego ! jak bywasz jeszcze na tym forum to odpisz prosze . Chciałbym poznać odpowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 A co to za silnik w ogóle AWM - wygląda na to że amerykanin ale w B5?? Szczuraz - wysłałem ci PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość otfwebd Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 to nie gotowiec modyfikował go hamownie ma na koło jeszcze dzięki za info o tym kacie bo check jeszcze ni raz się zapala i to jego wina ale jeżdze na nim bo ciągnie normalnie i włącza trybu awaryjnego wyślijcie linka do jakiegoś sportowego kata z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się