dogasso Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Dykan co do tego ze Świeradowa to jakoś nie przemawia za mna. Starzy maja b6 sedan 2002 1.9TDI 131KM ze skrzynia 5. Starsza pojezdzila troche i siadl 2 bieg ( to juz 2 auto gdzie zajechala skrzynie. wczesniej jezdzila fiesta). Po wstępnych ustaleniach doszliśmy do wniosku ze bez sensu wymieniac tylko 2 bieg wiec wymienimy cala skrzynie. I co? Starszy chcial wrzucic 6 biegów i chlopaki z Garage i Banasiaki powiedzieli ze lepiej zostać przy 5 biegach. Wiec jak juz rozglądasz sie za 1.9TDI 130km to taka moja rada. Co do foteli np to polecałbym brać te z "S-line". Czyli żeby siedzisko było dzielone na 3 częsci a nie na 2. Starzy takie maja i naprawde sa bardzo dobre. nie dość że dobrze trzymają boki to mają pełną regulacje. Także to też bym polecal.[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 12:24_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a4-1-8t-163km-kombi-model-2005r-C11615766.html ten np ma takie siedzenia[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 12:27_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a4-abt-turbo-150-km-C17301920.html[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 12:29_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-t-170-km-4x4-quattro-b-C17128788.html tylko ze sedan. Ale silnik i napęd
martini_dy Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 oj Panowie Panowie, nie chodzi tu o edukacje bo co nieco wiem o silnikach instalacjach gazowych itp, i zapytacie kazdego kogo stac na silnik ktory ma jakies tam osiągi to chce te osiągi uzyskiwac, gazujac ten silnik nawet najwspanialasza instalacja skracasz jego zywot !!! no i osiągi miałem okazję jezdzic wspomnianym rs4 na gazie i totalna porazka, instalacja była nowa z wysokiej półki i ... co wyło niemiłosiernie, a na oryginalnym silniku zapier... tyle w temacie gazu. Popopieram diesla !!! i benzyne a nie gazowanie ! Chcesz palić malo kup taki silnik na jaki cię stać ! tyle w kwesti kasy. mnie od gazu nie przekonacie niestety, moja zasada kup takie auto które zatankujesz !!!! ale szanuje wasze opinie i zdania ! róbta co chceta pozdro [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 13:25_________________________________________________i za dużo koni trzeba niestety płacic większym spalaniem - fizyki nie da sie oszukać i mieć coś za darmo !!! chesz miec moc musisz za to zapłacic, chesz miec ekonomie i oszczednie jezdzic zapomnij o sekach koni. [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 13:27_________________________________________________kolega chce auto ekonomiczne szanuję to i popieram po co dmuchac kase- przez wydech ... wiec polecajcie mu diesele i normalne silniki a nie zaturbione. wiem co mówię bo mam doświadczenie z takimi autami moje audi jest ekonomiczne, mimo 140 km pali ok 6-7 litrow w miescie - a na trasie roznie nawet 5. drugim autem nie uda sie zrobic na baku 75 l 700 KM wiec ... trzeba spojrzec prawdzie w oczy chcesz miec wciskacza w fotel kup i płać, chesz jezdzic ekonomicznie nie pchaj się w auta o duzych mocach i momentach bo nic za doarmo nie ma ! ale kupujcie gazujcie i opowiadajcie znajomym o KM zagazowanych pozdro szacun
dogasso Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 martini widze dalej nie kumasz... i za dużo koni trzeba niestety płacic większym spalaniem - fizyki nie da sie oszukać i mieć coś za darmo !!! chesz miec moc musisz za to zapłacic, chesz miec ekonomie i oszczednie jezdzic zapomnij o sekach koni. rozumiem że Twoje rozumowanie jest proste i Karl juz to powiedzial. Masz siano i dlatego nie wkladasz gazu a może dlatego żeby własnie powstawały takie bezpodstawne oskarżenia do uzytkowników mocnych aut z gazem co do SPECJALNYCH (czyt. RS) wersji AUDI to popieram że gaz nie pasuje. Ale jak ktoś już ma LPG w 380KM to nie bede z tego sie smiać. A nawet bede gratulował w momencie kiedy dopasują taką instalacje żeby ogarnąć taka moc i potrzeby! gazujac ten silnik nawet najwspanialasza instalacja skracasz jego zywot spotkalem sie z dwiema opiniami ludzi którzy instalują gaz w jeleniej i popieram ich. Powiedzieli ze gaz ciężej "ochrzcić" i w większości przypadków auta na idealnie dobranej instalacji pojeżdżą dłużej niż na benzynie. I to nie była wypowiedź zachęcająca do zakupu instalacj LPG bo było to w momencie kiedy wymontowywali ode mnie gaz. A poza tym dobrze znam te warsztaty i duzo ludzi którzy są zadowoleni po włożeniu przez nich LPG. Podsumowując i mam nadzieje kończąc tą niekończącą się opowieść: Martini_dy masz siano i bardzo się ciesze, że chociaż Ty ale spróbuj chociaż w niewielkim stopniu zrozumieć ludzi-maniaków których nie stać na auto za 60.000 ale mają pasje przy swoim "gracie za 10.000" i wkładają serce a nie tylko kase. Chcą jeździć szybko i tanio. Takie połączenie jest możliwe ( o dziwo )
martini_dy Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 nie chodzi mi o to kto ma a kto nie ma siana, ja go nie mam - tylko o fakt iż są auta ekonomiczne, i są auta paliwożerne - kolega chce ekonomiczne wiec polecacie mu z turbiną w benzynie- trochę to nie takie - zamiast polecic dobrego 1,9 TDI który mało pali i jest bardzo dobrym silnikiem. sami sobie zaprzeczacie - nie mam nic do gazu - tylko mam do gazowania aut z duzymi mocnymi silnikami ! koniec tematu pozdro
Maniek85 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Martini czy według Ciebie 150 KM do aż tak duża moc silnika? nie przesadzaj. Jakbyś sobie kupił Subaru Imprezę STI, BMW M-power czy Audi RS4 to mógłbyś mówić o dużej mocy i wkładanie gazu do takich autek to profanacja, ale jak ktoś chce to proszę bardzo. Parę koni ubędzie przy instalacji ale taniej się jeździ. Każdy ma do tego prawo. Silnik 1.8 T nie ma wielkiej mocy, ja mam 25 KM mniej niż 1.8 T. To nie jest jakaś straszna różnica. Miałem Forda Galaxy z silnikiem VR6 174 KM i to jest rakieta ale bez gazu to się nie dało jeździć. Średnio za 50 zł 3 lata temu przejechałem 60-70km. Masakra. I co miałem niby gazu nie zakładać bo co , stać mnie na auto za 14 tys. z dużą mocą i zgodnie z fizyką on musi tyle palić i koniec? Zastanów się nad tym co piszesz bo masz jakiś dziwny tok myślenia, uprzedzenia do instalacji gazowych i ciężko mi zrozumieć to co piszesz. Strasznie mnie wkurza takie coś. A co do skracania żywotności silnika przez instalację gazową to jesteś trochę w błędzie. Dobrze wyregulowana instalacja, dbanie o zmianę filtrów w terminie i jeździsz.
martini_dy Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 jaka jest charakterystyka auta z turbiną i jak działa turbina ???? po co się ją montuje w aucie ? proste i tyle na ten temat !!! montujcie gaz i śmigajcie spoko ja po prostu mam inne zdanie i go nie zmienię, testowałem auto na gazie i bez - wole bez ! a co do silnika 1,8 i owe 25 KM więcej to niby nie dużo ale ... turbina robi swoje i ... te 25 km cos jednak daje. Jestem przeciwnikiem gazowania aut !!! tyle męczymy ten temat kto che zakłada kto nie chce nie zakłada, ja wole konie pojone benzyną niż trute gazem. [br]Dopisany: 27 Luty 2011, 22:19_________________________________________________Panowie szanuje wasze zdanie i waszą edukację - twierdzicie, iż nie jestem wyedukowany w temacie, wasze zadania - powiem krótko na koniec benzyna to benzyna, a gaz to ... gaz - wasz wybór - kupujcie auta mocne ( nawet owe 150 km ) i zakładajcie im kagańce !!! wy tym jeździcie dobra koniec pieśni o gazie
dogasso Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Mogłeś już tego ostatniego posta nie wklejać bo wyrazileś swoje zdanie i myslalem że bedzie koniec tematu. A Ty dalej twierdzisz ze silnik to taki troche "Żyd" ( troche głupio mi sie skojarzylo ) - jak chodzi na tym do czego został stworzony to bedzie żył a jak dostanie gazu to... wiadomo!Ale musisz wiedzieć że np w nurkowaniu ( sorry kuropatkin jak coś zj**ie ) nie masz w butli dokładnie takiej samej mieszanki do oddychania jak występuje w atmosferze. Czyli co? Na innych "paliwach" też da się jeździć! I żadna z Twoich wypowiedzi nie przekonuje mnie do Twojej wiedzy w dziedzinie LPG! W sumie najbardziej brakuje tutaj wypowiedzi Wojtka bo jakby nie patrzeć na naszym forum to jego można uznać za eksperta :gwizdanie: Jak dla mnie temat cały czas otwarty! Normalnie czuję sie troche jakbym był u znajomego na domówce. Trafił się gość co chciał mi wmówić że Fiat robi w tej chwili najlepsze silniki, najlepiej zakonserwowane blachy i najlepiej wyglądające samochody! Rozmowa trwała chyba z pół godziny po czym padł! Nie wiem czy od natłoku argumentów na korzyść AUDI czy od drinów które mu robiłem ( troche oszukiwałem ) Takze wracając do tematu. Martini pojeźdź sobie do dobrego gazownika i zapytaj jak to jest z tymi instalacjami w samochodach tzw mocnych...
wojtek26 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Dykan nie nie chciałbym B6 3,0 z Q+TIP i juz z LPG, bo mój brat ma takie cos do sprzedania, jak cos to daj znac. Co do LPG jezeli instalacja jest dobrze dobrana,załozona i ustawiona do nikt sie nie skapnie ze jedzie na LPG dopiero ta różnica sie każe przy tankowaniu . Zgodze sie ze jest duzo partaczy, którzy chca jak najwiecej zarobic i stad biora sie opinie ze LPG niszczy silnik czy ze to zło. Ja poprawiałem juz takie kwiatki ze w głowie sie nie miesci.
arre Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Jestem znowu 30h za kiera non stop... ale pikna dyskusja wynikla... Ja tam "truje" swoje 150 km w v6 2.6 kto chce zapraszam mozna testowac moj "kaganiec" i roznice gaz-Pb ja nie czuje zadnej poza kosztami Zreszta Dogass zle jezdzi moja v6 na gazie? liczylismy ile za 10 zl ja przejade po miescie a ile 1.8T bez gazu... Proste i EKOLOGICZNE wiec trujesz to ewentualnie Ty Kolego ale srodowisko.... 215tys km przejechane ma moj silnik od wymiany do wymiany nawet grama nie bierze oleju nie kopci itp itd pali od strzala nawet przy -25C i 220km/h na gazie jechalem sobie autostrada pelnym luzem z antena cb na dachu stac kogos niech leje Pb ile mu wlezie... a swoja droga w to ze 2l po miescie pali 6-7 litrow to nie uwierze w zyciu... to tak jak by napisac ze 1.9tdi po miescie pali 3-4 litry
wojtek26 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Zdarzaja sie przypadki ze auto pali nie adekwatnie pało do mocy silnika, przykład: brat miał Signum 3,2V automat w PB głownie jezdzi po Czestochowie i zimą wiecej niz 12l mu nie wziął średnio koło11,5 latem spokojnie w okolicach 10-10,5. Tak czy inaczej ciesze sie ze mam LPG i mniejse koszta uzytkowania samochodu.
martini_dy Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Panowie podziwiam was za pęd do ekologi nono godne naśladowania !!! Co do spalania 6-7 litrów ropy to gwarantuję wam iż tak jest przy 2,0 TDI po mieście - ale zapewne wy wiecie lepiej do gazu :0 i do piekła pozdro
Karl28 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Jak były te mrozy to moja ślicznotka połknęła 8 litrów same miasto. Tylko jak u mnie pojawia się 80-90 na blacie to "każdy bieg do 3.5-3.9 tyś obr" oczywiście jak jest taka możliwość. Jakoś nie mogę się powstrzymać Żeby mi spalił 5 na trasie to bym nie mógł przekraczać 100. Niestety wyznaję zasadę,że 120 to minimum na 90tce Myślę,że dyskusję o LPG możemy sobie darować bo i tak nie dojdziemy do konsensusu To tak jakby rozmawiał El Kaczore z Don Tuskiem To jest forum i tak zawsze prawda leży po środku :gwizdanie: Pozdro chłopaki aaaaaaaaaa..jak tam wam poszło zakładanie rameczek w ten mróz?? Bo mi kór..ka wodna popękały te plastiki "elastyczne", ale tylko w pierwszej bo druga ...jak z kobietą powolutku..delikutaśnie
dykan Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Okey Panowie ,, skończmy te rozmowy i przekonania co do gazu. Kazdy ma swoje zdanie. Nie kłóćcie się już o to kto ma rację. Wybaczcie ze przeze mnie takie coś wynikło. Po prostu jak znajdziecie jakieś sztuki godne zobaczenia blisko to wrzucajcie linki na forum. Oczywiście B6 ( diselki oraz 1.8T z gazem i bez tez) Traktujmy się jak jedna wielka rodzina, poza tym szlak mnie bierze ze auta nie mam a spoty mi uciekają . Chce już autkiem zajechać i wam się pochwalić. pozdrawiam
dogasso Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 A wracając do tematu gazu... :polew: Zarcik taki Dykan póki co to gościu z Zielonej Góry z 1.8T + LPG jezeli chodzi o diesla http://otomoto.pl/audi-a4-1-9-tdi-avant-xenon-igla-C17513462.html tylko że do opłat i od handlarza. Ale wygląda MEGA
arre Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Martini_dy zwracam honor... padniety bylem i przekonany bylem ze masz 2.0 w Pb 140 konne a jak to diesel to faktycznie moze tyle spalic po miescie.... Co do gazu... pisac tu wiele nie musze... mam wiec wiem jak to jest z gazownia w duzej pojemnosci... niedowiarkow zapraszam "przewioze" odpowiednio :gwizdanie: ide dalej spac
wojtek26 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 A co myslicie o tej http://otomoto.pl/audi-a4-quattro-v6-gaz-C17543562.html to autko mojego brata Gaz prawie nie uzywany hehe bo cały czas smiga na PB.
dykan Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Jak da mnie zbyt mocne i zbyt duza pojemność . Nie mam zniżek żeby płacić grosze za taka pojemność. Ale dzieki za ofertę)
dogasso Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Takie autko to bym sie zastanowil. Nie dośc ze moc to jeszcze Q i gaz... No nie wiem nie wiem:)
wojtek26 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Zimą była super zabawa na drodze, szczególnie na światłach pedał w podłoge i auto poprostu startowało jakby był asfalt a inni ....... wiadomo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się