zielony04 Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 Krótka historia mojej A4 1.9 tdi z silnikiem AFN. A4 kupiłem w 2006r na wakacjach po tym jak mój wysłużony Polonez spalił się w połowie drogi Wrocław - Rzeszów. A4 jeździła dobrze dopóki nie zobaczyła polskiej autostrady od razu padł immobilajzer, naprawa okazała się dość trudna, ja nie miałem czasu a pierwsza próba skończyła się wstawieniem emulatora „bez mojej wiedzy” czyli „Vag” nie widział komputera. Po długim szukaniu w końcu znalazłem kogoś kto potrafił to wszystko odwrócić a stawiałem proste wymagania: immobilajzer może być ale nie musi, lampka musi się zapalać i gasnąc przy odpalaniu oraz pełne połączenie do komputera. Moje poszukiwania skończyły się rozwiązaniem problemu z immobilajzerem oraz równoczesnym tuningiem. W tej chwili autko śmiga pięknie, z jednym ale po jeździe z prędkością 160-180 km/h przez 2-3 godziny zacinają się kierowniczki w turbinie, chwilowe przymulenie przy przejściu na 5 czasami 4 biegu przez zakres 2800-3000 obrotów, wyskakiwał błąd 519. Po wystygnięciu autko śmiga normalnie dopóki nie zobaczy długiej trasy na krótkiej 30-50km zero problemów zero błędów. Pomaga rozruszanie kierownic robiłem to strzykawką spokój na 3-4 tyś km , nie dawno zobaczyłem że można to zrobić vagiem przez cykliczne otwieranie kierownic dział ZRÓB TO SAM. Moje pytanie: 1. Czy przy zmianie turbiny na turbinę z AWX-a będę zmuszony do zmiany oprogramowanmia sterującego turbiną ( nie zalęzy mi na dalszym wzroście mocy po prostu mam taką możliwość.) 2. u kogo można kupić przjściówkę z fi 50 na fi 40 ( do turbiny) 3. Kto może zmienić turbo ewentualnie program okolice WROCŁAWIA ( na wycieczki do Warszawy nie mam czasu)
Piotrek98igo Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 1)trzeba zmienic oprogramowanie,poniewaz mialbys wieksza turbo dziure,nie chodzilo by to jak nalezy
spanky Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 1)trzeba zmienic oprogramowanie,poniewaz mialbys wieksza turbo dziure,nie chodzilo by to jak nalezy trzeba zmienic .. ale nie chodzi o turbo dziure ....
zielony04 Opublikowano 27 Września 2007 Autor Opublikowano 27 Września 2007 OK. rozumiem ( po prostu inne parametry pracy turbiny - doładowania Teraz proszę o radę do kogo z tym problemem się udać, ponieważ jak sądzę nie polega to na "prostym" wgraniu oprogramowania od wersji 130 konnej. ( a takie pomysły niektórzy "tunerzy" mieli ) Może z okolic Wrocławia ktoś robił takiego moda. Jak już wspomniałem szykuje się do wymiany turbiny ( z regeneracją dam sobie spokój) i mam zgrzyta ;(
spanky Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 Teraz proszę o radę do kogo z tym problemem się udać, ponieważ jak sądzę nie polega to na "prostym" wgraniu oprogramowania od wersji 130 konnej. ( a takie pomysły niektórzy "tunerzy" mieli ) jest w tym troszke prawdy .. ale nie do konca ... a do kogo sie udac : .... klubowy tuner Rogalotti ...
zielony04 Opublikowano 27 Września 2007 Autor Opublikowano 27 Września 2007 A Rogalotti zajmuje się modami mechanicznymi, chodzi mi o to czy wszystko załatwie w jednym miejscu. Tzn po mojeje stronie jest dostarczenie tylko turbiny.
spanky Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 A Rogalotti zajmuje się modami mechanicznymi, chodzi mi o to czy wszystko załatwie w jednym miejscu. Tzn po mojeje stronie jest dostarczenie tylko turbiny. tak ...
zielony04 Opublikowano 27 Września 2007 Autor Opublikowano 27 Września 2007 To już na koniec Jakie fundusze należy przygotować na moda u Rogalottiego, pytam się bo sam takiego robiłeś ( właśnie o taki efekt mi chodzi) Nie chodzi mi o dokładną cenę a przedział za ( wymianę turbiny-dostarczonej przez ze mni oraz za wgranie softa + regulacja, ustawienia) :a4fan Po prostu na ile muszę być przyszykowany ile muszę mieć aby było o czym mówić.
spanky Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 To już na koniec Jakie fundusze należy przygotować na moda u Rogalottiego, pytam się bo sam takiego robiłeś ( właśnie o taki efekt mi chodzi) Nie chodzi mi o dokładną cenę a przedział za ( wymianę turbiny-dostarczonej przez ze mni oraz za wgranie softa + regulacja, ustawienia) :a4fan Po prostu na ile muszę być przyszykowany ile muszę mieć aby było o czym mówić. to juz pytaj Rogala ... mechanike robilem we własnym zakresie ... [ceny potrzebnych czesci typu: srubki,rurki,uszczelki mozesz sprawdzic w ASO] Rogal tylko skrobnał korekte w sofcie ....
Tomigsi Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 witam , regulacja turbiny tylko przez korektę w sofcie?, czy nie można by było podregulować długość cięgna kierownic, sprawdzając w bloku 011, trochę czasu to zajmie , ale czy nie warto spróbować :th:
zielony04 Opublikowano 1 Października 2007 Autor Opublikowano 1 Października 2007 Hmm !!!! Też o tym myślałem. Jednak czy to takie proste ( większa turbina ma większą bezwładność) Może ktoś już grzebał w ustawieniach cięgna, jakie są konsekwencje, efekty specjalne i skutki uboczne :drool:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się