mystic.pl 6 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Tez stawiam na zderzak a listwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 test-pipe wrzucony samochód odrodził się z piekieł różnica jest masakryczna.. ciekawe co będzie po korekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 KW już na pokładzie ??? bo w podpisie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 tak, ale stabilizatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 a gwint kiedy wejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 nie wiem, ale zapewne niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 czekam na fotki i wrażenia w porównaniu do Teina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 wyglada bardzo profi ten test-pipe , tam jest jakis sportwy kat czy pelen przelot ? Ciekawe co wyda hamownia.Shamuj moze auto przed korekta jak bedzie sie dalo to bedzie widac jakie sa zyski.Zapowiada sie ciekawie , moze 275 peknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 no robotka profi myśląc o nowej turbawce najbardziej bałem się customowego kolektora - po poznaniu Pawła i zobaczeniu jego roboty (http://sporttig.pl) już się nie boję pełem przelocik teraz jest korekta w czerwcu, więc chwilę trzeba poczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Paweł pełna profeska. Swoje auto też u niego robiłem. Jest również na stronce, którą podałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 bajk a nie wywala ci zadnego Checka ? widze ze masz ladnie odsunieta sonde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 jeszcze nie ma :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 spoko , ja do B8 bede chcial zrobic ten sam manewr tyle ze se sportowym katem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Ale dajesz czadu bajk napisz czy dźwięk się coś zmienił na pełnym przelocie Czym się różni TP od DP BTW w końcu zobaczyłem jakieś fajne zdjęcia Twojego auta .... szkoda, że nie w Twoim wątku :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 zmienił zmienił - przy cold starcie urywa d*pę jest mega głośno z tyłu - w środku dużych zmian nie ma.. co do pytania nt. TP vs DP: niestety nie mam jak nic nagrać - do jutra jestem we Wrocławiu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Czyli Twoja TP przy turbo ma 4" zaraz potem przechodzi w 3" i przy końcu jest redukcja na 2,75" Czy dobrze rozumiem, że to przygotowanie pod większą turbawkę bo obecna chyba nie ma 4" na wyjściu Te 4" przy turbo w tej chwili daje większe ciśnienie spalin jak mniemam i daje większy podmuch na końcowe puchy przez co pewnie łeb urywa z tyłu czy to nie ma znaczenia przy obecnym setupie i syknęło by 3" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Średnica rur została wymuszona tym, że właśnie wyjście z turbo jest takie duże DP Millteka ma natomiast 2,75 więc jest praktycznie tak jak piszesz.. Pod większe turbo mówisz :decayed: :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 wow seryjne wyjście 4"... o kurcze ale locha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 dobra pojeździłem trochę.. kurde jest za głośno jak na dupowóz :gwizdanie: [br]Dopisany: 17 Maj 2011, 21:19_________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi