bajk Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 test-pipe wrzucony samochód odrodził się z piekieł różnica jest masakryczna.. ciekawe co będzie po korekcie
variocustoms Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 KW już na pokładzie ??? bo w podpisie masz
variocustoms Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 czekam na fotki i wrażenia w porównaniu do Teina
turdzi Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 wyglada bardzo profi ten test-pipe , tam jest jakis sportwy kat czy pelen przelot ? Ciekawe co wyda hamownia.Shamuj moze auto przed korekta jak bedzie sie dalo to bedzie widac jakie sa zyski.Zapowiada sie ciekawie , moze 275 peknie
bajk Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 no robotka profi myśląc o nowej turbawce najbardziej bałem się customowego kolektora - po poznaniu Pawła i zobaczeniu jego roboty (http://sporttig.pl) już się nie boję pełem przelocik teraz jest korekta w czerwcu, więc chwilę trzeba poczekać
Thom4s Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Paweł pełna profeska. Swoje auto też u niego robiłem. Jest również na stronce, którą podałeś.
turdzi Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 bajk a nie wywala ci zadnego Checka ? widze ze masz ladnie odsunieta sonde.
turdzi Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 spoko , ja do B8 bede chcial zrobic ten sam manewr tyle ze se sportowym katem.
mystic.pl Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Ale dajesz czadu bajk napisz czy dźwięk się coś zmienił na pełnym przelocie Czym się różni TP od DP BTW w końcu zobaczyłem jakieś fajne zdjęcia Twojego auta .... szkoda, że nie w Twoim wątku :gwizdanie:
bajk Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 zmienił zmienił - przy cold starcie urywa d*pę jest mega głośno z tyłu - w środku dużych zmian nie ma.. co do pytania nt. TP vs DP: niestety nie mam jak nic nagrać - do jutra jestem we Wrocławiu..
mystic.pl Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Czyli Twoja TP przy turbo ma 4" zaraz potem przechodzi w 3" i przy końcu jest redukcja na 2,75" Czy dobrze rozumiem, że to przygotowanie pod większą turbawkę bo obecna chyba nie ma 4" na wyjściu Te 4" przy turbo w tej chwili daje większe ciśnienie spalin jak mniemam i daje większy podmuch na końcowe puchy przez co pewnie łeb urywa z tyłu czy to nie ma znaczenia przy obecnym setupie i syknęło by 3"
bajk Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Średnica rur została wymuszona tym, że właśnie wyjście z turbo jest takie duże DP Millteka ma natomiast 2,75 więc jest praktycznie tak jak piszesz.. Pod większe turbo mówisz :decayed: :decayed:
mgtan Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 wow seryjne wyjście 4"... o kurcze ale locha
bajk Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 dobra pojeździłem trochę.. kurde jest za głośno jak na dupowóz :gwizdanie: [br]Dopisany: 17 Maj 2011, 21:19_________________________________________________
Rekomendowane odpowiedzi