Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] Projekt czerwień [KOLEJNY RAZ NA SPRZEDAŻ]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tez stawiam na zderzak :naughty: a listwy :good:

Opublikowano

img0022nmg.jpg

img0024yh.jpg

test-pipe wrzucony :naughty:

samochód odrodził się z piekieł :kox: różnica jest masakryczna.. ciekawe co będzie po korekcie :wink4:

Opublikowano

tak, ale stabilizatory :)

Opublikowano

nie wiem, ale zapewne niedługo :wink4:

Opublikowano

ok :good:

Opublikowano

wyglada bardzo profi ten test-pipe , tam jest jakis sportwy kat czy pelen przelot ?

Ciekawe co wyda hamownia.Shamuj moze auto przed korekta jak bedzie sie dalo to bedzie widac jakie sa zyski.Zapowiada sie ciekawie , moze 275 peknie :evil:

Opublikowano

no robotka profi :wink4: myśląc o nowej turbawce najbardziej bałem się customowego kolektora - po poznaniu Pawła i zobaczeniu jego roboty (http://sporttig.pl) już się nie boję :decayed:

pełem przelocik teraz jest :kox:

korekta w czerwcu, więc chwilę trzeba poczekać

Opublikowano

Paweł pełna profeska. :good: Swoje auto też u niego robiłem. Jest również na stronce, którą podałeś. :wink4:

Opublikowano

bajk a nie wywala ci zadnego Checka ? widze ze masz ladnie odsunieta sonde.

Opublikowano

jeszcze nie ma :>

Opublikowano

spoko , ja do B8 bede chcial zrobic ten sam manewr tyle ze se sportowym katem.

Opublikowano

Ale dajesz czadu bajk :naughty: napisz czy dźwięk się coś zmienił na pełnym przelocie :mysli:

Czym się różni TP od DP :mysli:

BTW w końcu zobaczyłem jakieś fajne zdjęcia Twojego auta :naughty: .... szkoda, że nie w Twoim wątku :gwizdanie:

Opublikowano

zmienił zmienił - przy cold starcie urywa d*pę :polew: jest mega głośno z tyłu - w środku dużych zmian nie ma..

co do pytania nt. TP vs DP:

RAIDownpipeTestPipe-01.jpg

niestety nie mam jak nic nagrać - do jutra jestem we Wrocławiu..

Opublikowano

Czyli Twoja TP przy turbo ma 4" zaraz potem przechodzi w 3" i przy końcu jest redukcja na 2,75" :mysli:

Czy dobrze rozumiem, że to przygotowanie pod większą turbawkę :mysli: bo obecna chyba nie ma 4" na wyjściu :mysli:

Te 4" przy turbo w tej chwili daje większe ciśnienie spalin jak mniemam i daje większy podmuch na końcowe puchy przez co pewnie łeb urywa z tyłu :kox: czy to nie ma znaczenia przy obecnym setupie :mysli: i syknęło by 3"

Opublikowano

Średnica rur została wymuszona tym, że właśnie wyjście z turbo jest takie duże :shocked:

DP Millteka ma natomiast 2,75 więc jest praktycznie tak jak piszesz..

Pod większe turbo mówisz :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

dobra pojeździłem trochę.. kurde jest za głośno jak na dupowóz :gwizdanie: :polew:[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 21:19_________________________________________________

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...