Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Chlapanie oleju z wlewu i rurki bagnetu


yavne

Rekomendowane odpowiedzi

Killer1984 Można też wywnioskować że mając auto w benzynie porównuje je do nowego które mam A NIE STWIERDZAM ŻE JEST LEPSZE ( czy to jest takie trudne )

Kolego czytaj ze zrozumieniem ;) stanąłem w Twojej obronie a Ty się mnie czepiasz - w sumie nie wiem o co, przecież napisałem, że to co napisałeś w pierwszym poście nie jest obrazą dla marki Audi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi Proszę cie bardzo nie wypowiadaj się już. Nie wniosłeś nic do tematu oprócz oszczerstw. DZiękuję

wyluzuj, to ja sie powininem wkurzyc. gadasz o jakis oszczerstwach, obrazasz ludzi.

jako byly uzytkownik AVF-a, AWX-a i AJM-a potwierdzam ze chlapie i z wlewu oleju na pokrywie zaworow i z bagnetu.

zainteresował bym się tylko chlapaniem z bagnetu

jak leci z bagnetu to sprawdzić odpowietrzenie skrzyni korbowej bo odma może być zafajdana

trudno mowic o problemach z przedmuchami i z odpowietrzaniem poniewaz ajm, awx i avf maja podobna konstrukcje ukladu odpowietrzenia, nie wystepuje element zwany odma. jest prosty odolejacz z zaworkiem nadcisnieniowym ktory otwiera sie gdy wzrasta cisnienie w przestrzeni korbowej. to wszystko powoduje ze na biegu jalowym zarowno z korka wlewu oleju jak i bagnetu dmucha i mozna zauwazyc delikatny dymek. nie swiadczy to o zlym stanie silnika.

stan silnika mozna ocenic na podstawie zuzycia, paliwa, oleju. w przypadku watpliwosci mozna zmierzyc kompresje.

o tym wszystkim jest juz napisane w kilku watkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega yavne przede wszystkim dość nieudolnie formułuje myśli, bez złośliwości, ale lepiej dopracować coś co wpisuje się na forum. Czytający odbierają to jako nonszalancję, niedbalstwo, brak szacunku, ot tak chlapnięte, lenistwo, może stąd takie różne reakcje. Gdybyś napisał, że kupiłeś diesla i na jałowym chlapie olejem po odkręceniu korka, w benzyniaku tak nie było i, jak to się mówi, wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś miałem MB 123 220 d i też chlapało ale beczka zrobiła 350 tkm i została sprzedana i pewnie zrobiła następne 325 tkm i nadal chlapała, moja rada, nie odkręcać korka i wyjmować bagnetu na uruchomionym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...