mirek309 0 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 witam moj problem polega na tym iz autko zaczelo od pewnego czasu puszczac niebieskiego dymka ale tylko gdy nie zagrzeje sie do temp 90 olej na jakim jezdze to castrol 10w40 i bierze niecałe 100ml na 1000km turbo egr suche kat wtrysku prawidłowy dawka paliwa 4mg co moze byc przyczyna tego kopcenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 jak wyglada zuzycie oleju? prawdopodobnie nieszczelna pompa wtryskowa lub zablokoany zawor EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek309 0 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 egr zaslepiony a zuzycie oleju niecała 100 na 1000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Stawiam na zużyte uszczelniacze zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 a niebieski dymek nie jest od turbo? po osiągnięciu 90* olej jest rzadszy i wtedy turbo trochę go łyknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 za male zuzycie oleju, na turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek309 0 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 a powiedzcie koledzy czy wymiana oleju na full syntety by cos pomogla czy tylko pogorszy sytuacje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 poprawi smarowanie, bedzie mniej osadow, ale nie zapobiegnie spalaniu oleju. przyjrzyj sie pompie wtryskowej sadze ze wniej tkwi problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Rzeczywistą sprawność pompy wtryskowej możesz ustalić wyłącznie u Bosch'a - po zapięciu pompy na stole probierczym. To samo dotyczy wtryskiwaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Rzeczywistą sprawność pompy wtryskowej możesz ustalić wyłącznie u Bosch'a - po zapięciu pompy na stole probierczym. To samo dotyczy wtryskiwaczy. mozesz rozwinac swoja wypowiedz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 to był cytat z tego wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=73452.0;highlight=diagnoza+pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się