mirek309 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 witam moj problem polega na tym iz autko zaczelo od pewnego czasu puszczac niebieskiego dymka ale tylko gdy nie zagrzeje sie do temp 90 olej na jakim jezdze to castrol 10w40 i bierze niecałe 100ml na 1000km turbo egr suche kat wtrysku prawidłowy dawka paliwa 4mg co moze byc przyczyna tego kopcenia??
Musashi Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 jak wyglada zuzycie oleju? prawdopodobnie nieszczelna pompa wtryskowa lub zablokoany zawor EGR
mirek309 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 egr zaslepiony a zuzycie oleju niecała 100 na 1000 km
AudiB4 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Stawiam na zużyte uszczelniacze zaworowe.
Tzieland Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 a niebieski dymek nie jest od turbo? po osiągnięciu 90* olej jest rzadszy i wtedy turbo trochę go łyknie
Musashi Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 za male zuzycie oleju, na turbo.
mirek309 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 a powiedzcie koledzy czy wymiana oleju na full syntety by cos pomogla czy tylko pogorszy sytuacje???
Musashi Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 poprawi smarowanie, bedzie mniej osadow, ale nie zapobiegnie spalaniu oleju. przyjrzyj sie pompie wtryskowej sadze ze wniej tkwi problem.
jnx Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Rzeczywistą sprawność pompy wtryskowej możesz ustalić wyłącznie u Bosch'a - po zapięciu pompy na stole probierczym. To samo dotyczy wtryskiwaczy.
Musashi Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Rzeczywistą sprawność pompy wtryskowej możesz ustalić wyłącznie u Bosch'a - po zapięciu pompy na stole probierczym. To samo dotyczy wtryskiwaczy. mozesz rozwinac swoja wypowiedz?
jnx Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 to był cytat z tego wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=73452.0;highlight=diagnoza+pompy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się