Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B6] Problem z amorem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupilem nowe amory bilstein b4 i zaraz po wymianie cos zaczelo lekko pukac , po miesiacu tlucze sie jeszcze bardziej jak by sie cos odkrecalo mech sprawdzal jest niby okej.Wiec podjechalem na diagn gosc posprawdzal wszystko ,niema luzow nigdzie ,twierdzi ze to nowy amor :confused4: glosna praca tlumi ,ale sie tlucze mozliwe to pozdr

Opublikowano

może sie odkręcać nakrętka na samej górze na szpilce amora - musi być skręcona na maxa do końca gwintu

Opublikowano

może sie odkręcać nakrętka na samej górze na szpilce amora - musi być skręcona na maxa do końca gwintu

a jesli jest skrecona na max i sie tlucze to raczej, bede zmuszony reklamowac :kwasny:bo to mnie zaczyna flustrowac brak slow

Opublikowano

może sie odkręcać nakrętka na samej górze na szpilce amora - musi być skręcona na maxa do końca gwintu

a jesli jest skrecona na max i sie tlucze to raczej, bede zmuszony reklamowac :kwasny:bo to mnie zaczyna flustrowac brak slow

Mam podobnie tyle, że z amorami schsa i raczej będzie to wina amortyzatora. Znam osobę, która zamontowała bilsteina i też ma takie problemy. Puka zwłaszcza jak jeżdżę po kostce lub jakiś regularnych nierównościach. Amortyzatory montowałem osobiście z nowymi oryginalnymi łożyskami i też myślałem, że coś jest nie dokręcone ale po ponownym odkręceniu zero luzu. Zaczęło mi pukać zaraz po montażu i żałuję, że nie kupiłem oryginalnych bo moje obecne mają tylko 65 % sprawności.

Opublikowano

może sie odkręcać nakrętka na samej górze na szpilce amora - musi być skręcona na maxa do końca gwintu

a jesli jest skrecona na max i sie tlucze to raczej, bede zmuszony reklamowac :kwasny:bo to mnie zaczyna flustrowac brak slow

Mam podobnie tyle, że z amorami schsa i raczej będzie to wina amortyzatora. Znam osobę, która zamontowała bilsteina i też ma takie problemy. Puka zwłaszcza jak jeżdżę po kostce lub jakiś regularnych nierównościach. Amortyzatory montowałem osobiście z nowymi oryginalnymi łożyskami i też myślałem, że coś jest nie dokręcone ale po ponownym odkręceniu zero luzu. Zaczęło mi pukać zaraz po montażu i żałuję, że nie kupiłem oryginalnych bo moje obecne mają tylko 65 % sprawności.

to widze ze jestesmy w klubie :> oba ci sie tluka czy jeden bo umnie lewy prawy w porzo ,wiec niepozostaje nic innego jak kupic nowy a tego reklamowac ,gdyz zaczyna mnie bulwersowac coraz bardziej ,a podobno bilstein uzanje reklamacje w takich przypadkach pozdr

Opublikowano

Stuka mi w przednim prawym i wszystko skazuje, że to jest amortyzator.

Opublikowano

u mnie to samo z sachsami, nowe, puka przedni prawy od momentu zalozenia, generalnie niedlugo bede wsadzal oryginaly 1BE, bo mam dosc badziewia takiego jak sachs czy bilstein.

Opublikowano

u mnie to samo z sachsami, nowe, puka przedni prawy od momentu zalozenia, generalnie niedlugo bede wsadzal oryginaly 1BE, bo mam dosc badziewia takiego jak sachs czy bilstein.

powiedz w jakiej cenie masz te orginalne 1be w porownaniu do 1ba

Opublikowano

Ostatnio slyszalem opinie ze bilstein to wielkie G.

Po założeniu KYB znajomy mówi ze więcej niczego innego nie założy.

Bilstein stukały odrazu tak twierdził.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...