skoku233 0 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Witam. Posiadam turbine w doskonalym stanie o oznaczeniu GT22U i numerze seryjnym GA3 O741457035 454192 - GT22U co do numeru nie jestem pewien gdyz troche nieczytelny jest i z tego co szukalem to montowana jest ona w Sprinterze 2.7 CDI a mam ja od osoby ktora zajmuje sie tylko rozbiorka VW ale nie pamietal z jakiego to jest dokladnie motoru i chcial bym sie dowiedziec z jakiego to jest dokladnie silnika i czy trzeba wyspawac do niej baranka i ewentualnie komu warto to polecic czy pasuje po prostu z jakims innym kolektorem. Z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Zadaj sobie pytanie po co to chcesz wsadzac do AFNa :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 sprzedaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoku233 0 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Wsadzic chce poniewaz chce podniesc moc ale nie na seryjnych gratach, mam juz pompe 11 i w niedlugim czasie beda wydajniejsze wtryski oraz FMIC a potem wirus a ze turbo mam za free to chcial bym sie dowiedziec czy ktos juz z taka przerabial ten temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 wsadzaj bedzie ciekawie pasuje na kolektor od golfa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoku233 0 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 a wiesz moze dokladnie z jakiego to jest motoru? o jakim oznaczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 widze ze auto z 1996 roku. nie wiem jaki masz tam przebieg ale nie widze długiej przyszłosci motorowni. Adamo i dzo dzo wkladali gt22 ale to AXW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoku233 0 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 na zegarze 220tys + jakies 200 oczywiscie wiem jakie jest ryzyko w takim przypadku ale nie po to zalozylem ten temat zeby tylko o tym czytac:( ale dostac konkretna odpowiedz na moje pytanie... oczywiscie dolem, glowica, sprzeglem i skrzynia tez sie zaopiekuje gdy wszystko co zaplanowalem dobiegnie konca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Kolektor od golfa 1,6TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Kolektor od golfa 1,6TD Tak jak napisal Jarol i zycze ci powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikk01 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 ja tez sie podpisuje pod powodzeniem mam nadzije ze bedzie smigac nie źle :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 GT22V lepiej jedzie dołem od np GT2256V lecz lekko mniej potrafi dmuchnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się