masta Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE. TYDZIEN TEMU ZAKUPILEM AUTKO AUDI A4 (B5) 1997 ROCZNIK 1.9 TDI 110,W SUMIE NIE ZAPLACILEM ZA NIE DUZEJ KWOTY PIENIEDZY WIEC LICZYLEM SIE Z TYM ZE BEDE MUSIAL KILKA CZESCI WYMIENIC.MIANOWICIE NIE DZIALAL MI ZAMEK CENTRALNY,ORAZ DOSC GLOSNO CHODZIL SILNIK CZEGO PRZYCZYNA BYLO (Z TEGO CO MI POWIEDZIAL MECHANIK-ZNAJOMY) ROLKA OD ALTERNATORA A DOKLADNIEJ JAKIES LOZYSKO CZY LAPKA,WIEC PODJALEM DECYZJE O PRZYJECHANIU DO POLSKI W CELU CALKOWITEGO PRZEGLADU I NAPRAWY.WCZORAJ WIECZORKIEM ODKRYLEM ROWNIEZ ZE WINA NIEDZIALAJACEGO CENTRALNEGO ZAMKA JEST POMPKA KTORA SIE MIESCI W BAGAZNIKU.WYAJLEM JA I ODPIALAEM PONIEWAZ CHCIALEM JECHAC DOKUPIC NA SZROT UZYWANA.JAK JA PODLACZYLEM SPOWROTEM TO OKAZALO SIE ZE NIE DZIALAJA MI SZYBY(NAJPRAWDOPODOBNIEJ BEZPIENIKI).NIETETY PRZY ZAKUPIE AUTA NIE DOSTALEM OPISU BEZPIECZNIKOW I JAK GLUPIEC ZACZALEM SPRAWDZAC PO KOLEI WSZYSKIE,CO GORSZA MOJ KOLEGA PODSUNAL MI POMYSL ZEBY SPRADZAC DO NA PRZEKRECONEJ STACYJCE TO KOMPUTER POKARZE BLAD....NO I TAK PO WYJECIU WSZYSTKICH BEZPIECZNIKOW NIE DOTARLEM DO TEGO KTORY JEST OD SZYB,ALE STALA SIE GORSZA TRAGEDIA PO PRZEJECHANIU 1KM SAMOCHOD ZGASL PODCZAS JAZDY(WYGLADALO TO JAKBY ZOTALO COS ODCIETE-NAPEWNO NIE BRAK PALIWA W ZBIORNIKU).ZADZWONILEM PO POMOC DROGOWA,KTORA ZE SWOIMI UMIEJETNOSCIAMI DALA RADE MNIE TYLKO SCHOLOWAC!!!!DZIS PROBUJE ODPALIC SAMOCHOD I NIE DA RADY,SILNIK ZAKRECA NA ROZRUSZNIKU ALE NIE ZAKAKUJE DALEJ,TEN WCZORAJSZY "MECHANIK" Z POMOCY DROGOWEJ STWIERDZIL ZE POMPA PALIWA,SWIECE I IMMOBILISER SA OK!!!CO TO MOZE BYC??KOLEDZY POMOZCIE ZA DWA DNI MAM JECHAC DO POLSKI A ZA NIC W SWIECIE NIE CHCE DAC DO NAPRAWY MOJEGO SAMOCHODU ANGIELSKIM KSIAZKOWYM "MECHANIKOM".
Pikuś Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Po pierwsze nie krzycz. Po drugie nazywaj tematy zgodnie z regulaminem. :bicz3: Co do problemu to sprawdz, czy wogole paliwo idzie na wtryski. Dwa przy wlaczonym zaplonie zapala sie kontrolka swiec zarowych? Ja bym szukal przyczyny przy bezpiecznikach skoro to sie stalo po tym jak grzebales.
radzio Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 zgadzam sie z Pikusiem.sprawdz bezpiecznik od pompy wtryskowej(a dokladnie od elektromagnezu na pompie bo on zamyka i otwiera doplyw paliwa).Musiales niezle nabalaganic :oklaski:
masta Opublikowano 30 Września 2007 Autor Opublikowano 30 Września 2007 Witam przepraszam za wczesniejsze krzyczenie.(caps lock) Byl przed chwila u mnie ktos kto podpial moj samochod pod komputer i wyskoczyl blad od immobilisera oraz od cisnienia na pompie.udalo mu sie skasowac blad immobilisera ale jak sprawdzal elektromagnez na pompie to rzeczywiscie nie reagowal ale sprobowal podlaczyc bo bezposrednio do plusa na akumulatorze i wylo napiecie wtedy ale samocho mimo wszystko nie odpalal czy ktos z was moze mi powiedziec gdzie znajde ten bezpiecznik do tego elektromagnezu?niestety kupilem samochod bez ksiazki serwisowej gdzie to powinno byc opisane.pozdrawaim i dziekuje z gory za pomoc.
Pikuś Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 masta rozpiska jest gdzies na forum wystarczy poszukac. Imo nie ma prawa spowodowac zgaszenia zapalonego auta wiec przyczyny bym szukal gdzie indziej.
masta Opublikowano 30 Września 2007 Autor Opublikowano 30 Września 2007 Sprawdzilem cisnienie w pompie paliwa znaczy ktos sprawdzil,okazalo sie ze przy rozruchu jest kaplica z tego co ta osoba mowila to jest bardzo slabe,czy moze to byc przekaznik czy odrazu do wymiany cala pompa???dzieki
Pikuś Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Jaki przekaznik przy pompie bo nie czaje? Powiedz mi jak bylo to sprawdzone i ile wynosi to cisnienie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się