dingo Opublikowano 2 Października 2007 Opublikowano 2 Października 2007 czesc dzisiaj rano po przekreceniu kluczyka zapalily mi sie tylko kontrolki. natomiast paliwo, predkosciomierz, obroty i temperatura silnika sa martwe, komputer pokladowy martwy, auto zapalilo normalnie po zapaleniu sa 3x2 ciche pikniecia, pik pik .. pik pik ... pik pik wyswietlacz przebiegu i kilometrow miga dziwnie caly czas. ogolnie auto jezdzi. od rana mialem tez raz migajaca kontrolke od immobilaizera, ale teraz juz tak nie jest. sprawdzalem kody bledow, oto nastepujace Engine: 16885 -Vehicle speed snesor: implausible signal addr 17 instrument 00769 = coolant temperature sensor at engine outlet (g82) 29-00 short to ground 00771 = fuel level sensor (G) 29-10 short to ground - intermittent i bylo z immobilizera 01176 - key 01-10 signal to low - intermittent pokasaowalem bledy nie pomoglo, nie robilem jeszcze resetu kompa wyciagalem zegary ruszalem wtyczkami, ogladalem od tylu czy sciezki cale wszystkie. bylo ok. i ogolnie mam takie wszystko martwe, calosc stala sie z rana, bez zadnych oznak po prostu schodze na dol i voila nie dziala. nie mialem z kim przelozyc zegarow i sprawdzic. moze znacie jakis zaklad z krakowa ktory mozna polecic i sie naprawde zna. poradzcie cos, pliz pozdrawiam lukasz[br]Dopisany: 01 Październik 2007, 11:38 _________________________________________________zostawilem wczoraj licznik u jakiegos specjalisty od tego, ale wracajac do domu uswiadomilem sobie ze nie swieca mi tez wiekszosc przyciskow na kokpicie, swieca mi drzwi, swieca mi ekrany od klimatyzacji, ale guziki niet (tylko od awaryjnych), wiec w sumie wychodzi ze ktoras masa chyba, nie? odkrecilem oslone pod kierownica znalazlem jakies dwie masy z lewej strony w okolicach skrzynki bezpiecznikow, jedna pod nia, a druga za nia przy lewym slupku. poruszalem nimi dokrecilem, nie pomoglo, gdzie sa masy od wiazki licznikow, bo ze schematu wynika tez ze do nich sa podpiete oswietlenia przyciskow kokpitu. niech mnie kto pomoze [br]Dopisany: 02 Październik 2007, 09:43 _________________________________________________jesli to kogos zainteresuje to podaje co sie stalo. okazalo sie ze to liczniki, pan elektronik naprawil jakos. okazalo sie ze i przyciski zaczely swiecic. jakos nie zauwazylem wczesniej ze mam aut regulacje jasnosci podswietlenia, ot nieuwazny jestem. wtedy bym nie szukal problemow z masa. no reasumujac jest chyba juz sysko ok. lukasz
Aydaho Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 mam od 3 godzin ten sam problem. Po wpieciu nowego aku nie dzialaja zegary, nic sie na desce nie podswietla, nie zapala sie kontrolka swiec zarowych silnik pracuje ale na FIS wyswietla sie kontrolka smarowania ( kaganek z kapiacym olejem - jakos tak to wyglada ) Po wykasowaniu bledow w VAG nic nie pomoglo. HELP
pan kierownik Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Kasowanie błędów to nie naprawa. Jakie to były błędy?
Aydaho Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 to juz wiem :gwizdanie: na VAGu byly pierdoly zwiazane z brakiem napiecia na sterownikach. Nic waznego
carlos666 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 to juz wiem :gwizdanie: na VAGu byly pierdoly zwiazane z brakiem napiecia na sterownikach. Nic waznego w sumie to po co sterownikowi napięcie... faktycznie nic waznego A bezpieczniki sprawdzałes, styki wszystkich przewodów na klemie plusowej ?
Aydaho Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 wszystko - dwoch elektrykow sprawdzalo wszystko. Vagiem oblecany juz 6 razy a problem nadal jest
carlos666 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 A nie zdarzyło się przypadkiem tak że ktoś pomylił + z - ? To częste przypadki, niby tylko zaiskrzy a elektronikę szlag trafia.
carlos666 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 przy niekorzystnym zbiegu okolicznosci odezwały sie zimne luty w liczniku. choć w 2003 roczniku to mało prawdopodobne. Sprawdź jeszcze błędy w bordnetz, abs i silnik.
Aydaho Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 nie ma zadnego bledu. Licznik na tescie dziala i jest ok. Po wymontowaniu licznika i tescie - rowniez dziala. wiec to raczej nie to. Tak jakby sterownik jakis padl - nie mam pojecia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się