dejf Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ladny wykresik! U mnie w ASZ po samym modzie wg VAGa 0-100 7sek. Dawka 65mg i 1.5 bara. W ASZ są ALki :> Kat jeszcze siedzi ale niedlugo rausss
miro_x Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 mi juz mało. juz rozumiem dlaczego ludzie sie przesiadają na większe pojemności i turbo benzyny
dejf Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 mi juz mało. juz rozumiem dlaczego ludzie sie przesiadają na większe pojemności i turbo benzyny Dlatego kupiłem lekką lecz stabilną A3 z mocnym dieslem..póki nie zanosi sie na potomstwo. Turbo benza tez Ci sie znudzi jak zobaczysz ile kosztuje sama przyjemność przyspieszania.. Lepszy but i sądze 120zł/100km Też swoją drogą wez pod uwage stosunek mocy do masy i moim zdaniem B6 AVF Avant mając 200ps+ dopiero jedzie żwawo.
Kamyk Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 mi juz mało. juz rozumiem dlaczego ludzie sie przesiadają na większe pojemności i turbo benzyny Dlatego kupiłem lekką lecz stabilną A3 z mocnym dieslem..póki nie zanosi sie na potomstwo. Turbo benza tez Ci sie znudzi jak zobaczysz ile kosztuje sama przyjemność przyspieszania.. Lepszy but i sądze 120zł/100km Też swoją drogą wez pod uwage stosunek mocy do masy i moim zdaniem B6 AVF Avant mając 200ps+ dopiero jedzie żwawo. hehe nie strasz kolegi - może ma stację na właśność ale co zrobić, żeby był fun, trzeba portfel przetrzepać czasami ......
miro_x Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 tak jak Kamyk piszesz. U mnie trochę spalanie poszło do góry ale jak opanuje kiedyś układ wtryskowy który chyba ma już troszkę dość to może trochę spadnie. Wszystko zresztą zależy jak mocno się wciska nogę Ostatnio pyrkałem do Rzeszowa to spalił 6,1 a tak na codzień poniżej 8 nie schodzi. Zresztą tak do końca na to nie patrzę. Ma zap... a nie żebym się spalaniem stresował. Stacji niestety nie mam... Kamyk masz prawie to samo co ja tylko niutków kilka mniej (~4)
Kamyk Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 miro 4 niutki to doopa nie różnica a spalanie, wiadomo że skoczy jak ktoś chce latać, to normalne, że wiecznie z górki nie będzie czasami trza depnąć, żeby auto poszło jak trza a to wiadomo, co oznacza - wir się lekko włączy zawsze w zbiorniku cudów nie ma - i tyle
miro_x Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 no ba. jak dojechałem z Wawy do P-ska to myśle kurde a ile mi to paliło wcześniej.... a później przestałem na to zwracać uwagę. Teraz to bym jeszcze chciał coś dołożyć ale.... może później
Kamyk Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 i słuszna koncepcja jak śpiewała Violetta Villas - przyjdzie na to czas, na to czas, na to czas ......
PIXI Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Niuty Witek ma rację napinacz hydrauliczny i tłumik drgań ( mam u siebie i daje radę ) :gwizdanie: Gdzieś pisłem Tobie o napinaczu chyba
miro_x Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 no pisałeś a u siebie już masz rozumiem ten napinacz? jakies odczuwalne różnice ?
PIXI Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 no pisałeś a u siebie już masz rozumiem ten napinacz? jakies odczuwalne różnice ? Tak , mam ..... co do odczucia to raczej aż tak nie da się wyczuć różnicy w czasie jazdy ( lub ja nie zauważyłem ) , ale tak jak porównasz wykres z napinaczem i bez to przede wszystkim dołek jest znikomy lub go nie ma . Z tego co się dopytywałem to rozwiązanie jest bezpieczniejsze dla silnika ( rozrządu ) zalecane przy naszych rezaniach
miro_x Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 hmm pomyślimy a jak wygląda montaż. potrzeba jest jakaś przeróbka czy wsadzamy jak stary ?
dejf Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Chyba te 'stare typy' PD były na tej zasadzie? Rozrząd wtedy jest nieco droższy
PIXI Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Miro trzeba dociąć osłonę rozrządu ( podciąć na tłumik drgań ) a reszta jest P&P , ja nie potrzebnie kupiłem gwintowniki ;( bo w bloku silnika miałem już nagwintowany otwór pod szpilkę mocującą rolkę ustalającą ) Bloki w silnikach AWX i AVF są takie same :> różnią się rodzajem napinacza i rolką ustalającą [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:53_________________________________________________ Chyba te 'stare typy' PD były na tej zasadzie? Rozrząd wtedy jest nieco droższy Jedyne 200 zł ( koszt tłumika drgań ) bo reszta tzn - napinacz i rolka są w takich samych cenach ( TOM 77 ) [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:55_________________________________________________Jednym słowem należy założyć rozrząd od AWX ( rolkę hydrauliczną , tłumik drgań, oraz rolkę ustalającą - prowadzącą )
miro_x Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Opublikowano 22 Lutego 2011 łloki następnym rozrząd będzie old school. A miałem taki napinacz za grosze i sprzedałem szwagrowi do passka.
PIXI Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 łloki następnym rozrząd będzie old school. A miałem taki napinacz za grosze i sprzedałem szwagrowi do passka. Spox kupisz nowy i resztę gartów jak przyjdzie pora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się