płotek85 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 witam jakieś 2 mieś temu wymieniałem wtryski bo mi lały i od tamtej pory samochód zaczął mi poszarpywać od 1500 do 2000obr i przy tym niebieski dym. Myślałem że to uszczelniacze, więc wymiana uszczelki pod głowicą, przy tym, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, wymiana wszystkich szklanek zaworowych. Nic to nie dało Samochód dalej szarpie i kopci, nie dużo ale jest to widoczne podczas dodawania gazu, w trasie czy na postoju, na jałowym nic. Wymieniłem: filtr paliwa, oleju, powietrza. Wyczyściłem turbo, cały dolot i ic. Nastawnik też wyczyszczony, nic w nim nie było. Wtrysk sterujący odpinałem i nic się nie zmieniło,tzn. zaczął dużo palić. Nie mam kata. Rozrząd dobrze ustawiony ( na 0 ), kąt wtrysku i dawka też. Wszystkie przewody od turba całe, wężyki podciśnieniowe też. Co to może być koledzy??? bo już sam tyle myślę i nic. POMÓŻCIE Logi: Statyczne: Grupy: 004 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23903.html Grupy: 000 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23904.html Grupy: 011 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23905.html Grupy: 008 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23906.html Grupy: 007 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23907.html Grupy: 013 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23908.html Grupy: 010 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23909.html Grupy: 003 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23910.html Grupy: 001 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23911.html grupa BS Grupy: 004 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23912.html Grupy: 000 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23913.html Grupy: 003 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23914.html Dynamiczne: Grupy: 000 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23915.html Grupy: 011 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23916.html Grupy: 008 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23917.html Grupy: 003 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23918.html Grupy: 001 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23919.html Grupy: 004 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23920.html Grupy: 010 http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_23921.html
AudiB4 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Kolego,po pierwsze nie ten dział,po drugie sterowanie turbiną leży,a przepływomierz tnie dawkę
płotek85 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 dobra, sorki że nie w tym dziale ale jestem nowy na tym forum :notworthy: turbina była wyczyszczona dopiero po logach, więc raczej wykluczam turbo, przepływki szukałem na szrotach ale nigdzie nie ma, bo niby mówią że części do tej wersji 110PS to im szybko schodzą. Popytam jeszcze gdzie indziej i podmienię i wtedy zobaczę. Może być coś jeszcze?? pompa czy coś??
rav Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 ...przepływki szukałem na szrotach ale nigdzie nie ma, bo niby mówią że części do tej wersji 110PS to im szybko schodzą. ... Poczytaj co Tu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084&highlight=przep%B3ywomierz piszą może uda Ci się zreanimować przepływomierz
AudiB4 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 turbina była wyczyszczona dopiero po logach, więc raczej wykluczam turbo Ja nie pisałem nic o turbinie lecz o sterowaniu,ale nie wykluczaj turbo bo było czyszczone.Posprawdzaj wężyki z N75( jak się nie mylę to u Ciebie mozna go podmienić z N18),i ten do mapsensora
płotek85 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Dzisiaj kupiłem w spreju preparat do gaźników, bo do czyszczenia przepływomierzy nic nie mieli, powiedzieli że będzie dobre, dla sprawdzenia popryskałem na blachę i odczekałem chwilę aż odparuje i było dobrze, nie zostawiło żadnej tłustej plamy, więc się zabrałem za wyjecie przepływki, spryskałem ją konkretnie aż wyciekało, poczekałem, przedmuchałem jeszcze powietrzem i założyłem do autka, widać różnicę ale jeszcze nie wiem czy dalej kopci, szarpać przestał i polepszyło się jego przyspieszenie , spalanie nie wiem. Mam robić jakieś logi ( jakie? ) czy coś dla pewności???
goldi Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 te logi to są świeżę czy przed wymianą wtrysków bo jeśli świeżę to wtrysk drugiego cylindra jest do niczego wogle są już na wykończeniu najlepiej zrób komplet logów jeszcze raz i wstaw do odpowiedniego działu tutaj z tych logów widać że trzeba szukać nieszczelności w dolocie turbina prawie nie pompuje a przepływomierz umarł ale najpierw trzeba doładowanie doprowadzić do porządku a póżniej reszta także komplet logów i do odpowiedniego działu na rozgrzanym silniku oczywiście a jeszcze wstaw błędy na vagu jakie są
IDUAL Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 W sumie to wszystkie cylindry mają duże odchyły ale ten jeden faktycznie ma już chyba dośc a co do przepływki to kup nową a nie na szrocie. Za ori Bosch na allegro zapłaciłem 300zł niestety ma się audi trzeba płacic.[br]Dopisany: 27 Październik 2010, 11:31_________________________________________________A jezeli temp 79.2 to maks jaki osiągasz podczas jazdy to termostat do wymiany powinno byc ponad 87 taka jest poprawna temperatuta otwarcia termostatu.
płotek85 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Te logi są po wymianie wtrysków. Robione były jakiś mieś temu, przed wyczyszczeniem turbiny i wymianą termostatu. Teraz jest to wszystko wymienione i wyczyszczone. Logi zrobić takie jakie już robiłem?? czy coś dodatkowo?? Sprawdzałem przepływkę elektrycznie 3 mieś temu i było dobrze. Do jakiego działu?? Błąd był 575 ale czy dalej jest tego nie wiem. Normalnie załamaliście mnie koledzy, mam nadzieję że nie będę musiał wymieniać całego silnika ;(
goldi Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Logi wrzucasz do działu diagnostyka vag i zrób te logi co do tej pory pamiętaj temperatura silnika 90 stopni podczas robienia logów
płotek85 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 link do nowych logów: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167508.msg1931084#msg1931084
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się