sebastian81 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 panowie mam takie pytanko mam instalacje sekwencyjna ZENIT i chyba tak mi sie wydaje ze ten elektrozawor przepuszcza mi gaz jak auto dluzej postoi.po dlurzszym postoju ciezko odpala za 2-3 razem a co dziwne jak mam pusta butle to nie ma takich problemow .czy da sie samemu wyczyscic te zawor dziekuje z gory
Bogumił Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Czy z Twojego wątku mamy wnioskować, że odpalasz samochód od razu na LPG? Silnik się nie rozgrzewa na benzynie?
sebastian81 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 nie kolego przeciesz pisalem ze to sekwencja to jak moge odpaliac na lpg zawsze odpala na benzynie
Bogumił Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Skoro odpalasz na benzynie i na benzynie są problemy jak piszesz "odpala za 2-3 razem" to nie szukaj przyczyn w instalacji LPG. Elektrozawór nie ma nic do odpalania na bp. Tak na marginesie nawet na sekwencji możesz odpalić z gazu. Sprawdzałeś akumulator i ładowanie alternatora?[br]Dopisany: 27 Październik 2010, 18:49_________________________________________________A podpiąłeś VAG?
Mariot Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 a jaki masz reduktor ? moze to z reduktora podcisnieniem ucieka gaz do kolektora dolotowego... zeby to sprawdzic to przed zgaszeniem auta przejedz sie tylko na benzynie i zgas auto na benzynie i zobacz jak sie odpala...
sebastian81 Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 kolega z lodzi czyba zle czyta.niech dobrze przeczyta co napisalem na poczatku ze jak mam pusta bule czyli zero gazu to pali na dotyk a jak jest gaz to lipa moze teraz zrozumie
Bogumił Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 kolego z pietrzykowic ja zadałem kilka dodatkowych pytań - nie miałem na celu naśmiewania się z ciebie więc nie ma powodu się tutaj jeżyć. twoje zapytanie jest mało konkretne - nikt nie jeździł twoim samochodem.
marek34 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 To nie elektrozawór, tak jak ktoś już wspomniał sprawdź podciśnienie w reduktorze i wtryskiwacze. To są przyczyny podlewania silnika gazem i stąd problem z rozruchem. Czy wcześniej tego nie było?
sebastian81 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 nie kolego nie bylo jak to naprawic?
marek34 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 1. Sprawdzenie czy nie puszcza reduktor przez podciśnienie: zdjąć wąż z podciśnienia, zatkać dziury, odpalić auto i niech chodzi na LPG, wyłączyć i sprawdzić po 5 min. jak odpala. 2. Sprawdzenie wtryskiwaczy: wyjąć wtryskiwacze, podłączyć sprężone powietrze 5 atm. i sprawdzić czy nie puszczają. Wszystko będzie wiadomo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się