Motor Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Witam. Silnik ciężko odpala lub nie jeżeli jest zimny.Jeżeli zapali to pracuje bardzo nie równo. Zostało wymienione: -zawór biegu jałowego -przepustnica -czujnik temperatury -cewka -przewody -świece -filtr paliwa -paliwo -zaworek ciśnienia w listwie wtryskiwaczy -wtryskiwacze Cisnienie sprężania w normie Cisnienie paliwa w normie Auto pasiada LPG i zapala na gazie na zimnym silniku. Proszę o podpowiedź jaka może jeszcze występować usterka, która trzeba wyeleminoiwać. Ewentualnie jakie logi zrobić i czy na zimnym bądź ciepłym silniku.
Gość spedyt Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Pierwsza sprawa to sprawdzenie błędów VAG-iem Dziś walczyłem z czujnikiem temp. tym czteropinowym i raz pokazywało błąd 16501 a raz 16502 a auto nie chciało odpalić na benzynie. Przyczyną był zły G62 Po przełączeniu na gaz auto chodziło idealnie.
Motor Opublikowano 4 Października 2007 Autor Opublikowano 4 Października 2007 VAG to oczywista sprawa i BŁĘDÓW NIE MA
pre_pl Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 co z sondami i termostatem ?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 jak się zachowuje samochód podczas jazdy. Muli go coś może czy jeździ normalnie? Szarpie? Staraj się nie odpalać na gazie - to bardzo złe posunięcie!
Motor Opublikowano 4 Października 2007 Autor Opublikowano 4 Października 2007 Sondy jutro sprawdzę Termostat OK. Po odpięciu wtyczki czujnika temperatury,silnik odpala na zimno(czujnik nowy... )
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Po odpięciu wtyczki czujnika temperatury,silnik odpala na zimno(czujnik nowy... ) od początku coś mi się wydaje, że czujnik masz jakiś lewy. Gdzie go kupowałeś? Ilu pinowy miałeś wcześniej a ilu masz teraz?
Motor Opublikowano 4 Października 2007 Autor Opublikowano 4 Października 2007 Są 3 rodzaje czujników i ten co zamontowany jest dobrany odpowiednio. Dla pewności na drugim tez to samo...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 odpinałeś akumulator?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 w różnych sytuacjach pomaga. Jak nie wiadomo co robić to zawsze można odłączyć akumulator. Komputer po tym zabiegu skasuje wyuczone dane i zastąpi jest fabrycznymi. Aku musi być odłączony na co najmniej 20 minut.
Motor Opublikowano 4 Października 2007 Autor Opublikowano 4 Października 2007 Fabryczne Dane chodziło Ci o dane z mapy? Zaraz po odpalenie po odłączonym akum. zaczyna sie proces od początku tej nauki
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 no tak, zaczyna się od nowa proces ale jest jakieś prawdopodobieństwo, że kiedyś złapał jakiegoś buga a teraz się go nie wyuczy. Powiedzmy, że tak - chodziło mi o te z mapy. Sterownik wróci do nastatów podstawowych, czyli też do fabrycznej mapy. Odłączenie zasilania pomoga w wielu przypadkach w bliżej nie wyjaśniony sposób. Zawsze warto to zrobić jak nie wiadomo o co chodzi bo w końcu nic nie kosztuje i robi się to w minutę.
czaki22 Opublikowano 6 Października 2007 Opublikowano 6 Października 2007 u nie to samo z tym ze obroty u mnie nie wariują, sa dosc stabilne, vag nic nie pokazuje wymienione : śiwece, kable, czujnikk. temp, termostat, pompa paliwa na inna uzywaną chwilowo, zawór rególacji ciśnienia paliwa na kolektorze paliwowowym, czujnik temperatury powietrza dolotowego, i dalejj to samo nieraz zdarzy sie ze odpali po nocy bez problemowo ale to rzadkosc musze go krecic, to 2 minuty to 10 minut , niedosc tego jesli go odpale, i zgasze odrazu z rozruchem nie ma zadnego problemu z rozruchem ! i tak do nastepnego dnia rano, niedawno postawilem go dosc wilgotnym miejscu i temp 0 stopni i odpalił od strzała, a kolega niech sprawdzi soebi czujnik temperatury powietrza dolotowego, za silnikiem na kolektorze
buniek23 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam mam u siebie podobny problem. Mój zapala po kilku sekundach kręcenia. błędów nie mam, akumulator odłączałem i nic nie dało. byłem u mechanika i twierdzi on, że mam do wymiany uszczelkę pod kolektorem i że to dlatego. powiedzcie mi czy to może mieć związek?? Po zapaleniu silnik pracuje normalnie i jak chwile pochodzi to zapala od razu. wymieniłem świece kable na nowe termostat i sprawdzany był czujnik temperatury powietrza dolotowego i jest ok.
audi2.6V6 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Podepne sie do tematu bo mialem podobny prolem.VAG to VAG lecz nie zawsze pokaze usterke.U mnie na zimnym silniku odpalanie to byl koszmar.Niby sondy lambda(podwyzszone parametry-lecz to normalne bo LPG jest)czujnik temp.,swiece,kable,pompa paliwa,odma,pomylone mapy,wtryskiwacze....Metoda prob i bledow:) .....,jak sie okazalo poszedl mi czujnik cisnienia paliwa(czujnik ktory zwraca paliwo do baku).Po wymianie silnik hula jak nowy.
dardit Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Podłącze się pod ten temat. U mnie silnik odpala bez większych problemów ale potem ma problemy z utrzymaniem obrotów jak się trochę zagrzeje 2 min to przechodzi i jest ok. Dzieje się tak tylko po nocy nawet po pracy tego nie zauważyłem. VAG oczywiście bez błędów wymieniłem świece i jest bez zmian. Co to może być??
ardian6 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Koledzy spróbujcie tego. Porada z innego wątku ale może wam pomoże.Ja jutro będę próbował "Przy takich objawach To po 1) pompa paliwa 2)filter paliwa,a po 3)czujnik cisnienia paliwa,jest to latwo sprawdzic gdy rano odpalacie samochody,zagnijcie wąz zwrotny od paliwa przy listwie wtryskowej,mialem dokladnie to samo. rano gdy odpalalem samochod przez 10-20s dlawil sie,a gdy probowalem dodac mu gazu to strzelal w wydech,a podczas jazdy mulilo go..."
danii1987- Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 To i ja podłączę się do tematu. Mam identyczny problem, jeśli silnik jest zimny to trzeba bardzo długo kręcić żeby odpalił. Już spory okres czasu walczę z tym problemem do tej pory "mechanicy" wymienili mi sondy, komputer, przepustnice, kable, świece, silniczek krokowy i kilka innych rzeczy... Po przeczytaniu tematu postanowiłem też odłączyć czujnik temp. wody, ten czteropinowy i o dziwo testuje już 3 dzień jak odpala... I ku mojemu zdziwieniu zawsze odpala od strzału tylko że strasznie się dusi, jak podłącze znowu czujnik to chodzi normalnie. i tu moja prośba do kolegów... Jaki kolor dobrać czujnika, bo są 3, jeśli się nie mylę . Sam też nie wiem jaki był standardowo...[br]Dopisany: 24 Maj 2010, 10:37_________________________________________________Macie moze jakis pomysl na ten czujnik?
ardian6 Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 spróbuj zielony-ja też nie wiedziałem.zapuściłem zielony teraz gra i buczy:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się