MAGNETYRER - ktos posiada ?

    11 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam ponownie co sądzicie o montowaniu magnetyzerów, czy to naprawde daje takie efekty (mniejsze spalanie, zwiekszenie mocy itp) czy warto zamontowac go do A4 z silnikiem 1.9 Di 75 KM ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie warto.Już lepiej za tą kase kupić coś dziewczynie.na pewno będą to lepiej zainwestowane pieniądze :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak najdalej od magnetyzerów , chociaż podobno te najnowszej generacji DYnamicFuel coś tam dają ale czy warto 1000zł dać za 0.5konika i 1nm więcej :) W tej cenie można wydech zrobić z nierdzewki i napewno da więcej ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tak jak Koledzy piszą szkoda marnowac $$$ na takie wynalazki co to nic nie dadza pozytecznego...

    Proponuje zaczac od virusa ktorym osiagniesz ~130PS i na jakis czas Ci wystarczy.. bo to wciaga strasznie 8)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pbogusz13

    Efekty z doswiadczenia:

    Mercedes W123 240D automat- z 11 na 9,1

    Mercedes W124 300D manual - z 10 na 8,8

    Audi 80 B4 2.0 (jednopounktowy wtrysk) + LPG - z 10 na 9

    VW Passat B4 1.9 TDI 90PS z 5,8 na 5,3

    To wszystko sa samochody,moje byle,obecne i rodziny.Teraz w A4 1.9TDI 110PS automat tez mam zalozone ale od poczatku jak mam auto.Mialem akurat dostep taniej wiec kupilem.Teraz zima,po miescie i na krotkich trasach ok 25km w automacie i przy oponach 225 srednie spalanie wychodzi mi 6,6 - 6,7l/100.Nie wiem czy to duzo czy malo.Styl jazdy raczej sredni trasa ok 110-130 a pomiescie roznie.Co do mocy to odczucia raczej subiektywne,jak ktos wierze ze cos uroslo to tak moze odczuje,ale to kwestia stracenia na wadze 3kg.hahaha.Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Efekty z doswiadczenia:

    Mercedes W123 240D automat- z 11 na 9,1

    Mercedes W124 300D manual - z 10 na 8,8

    Jakos ci niewierze , z 11 na 9 litrów zejśc tylko dzięki magnetyzerowi :shock: Jak to możliwe :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pbogusz13

    Jakos ci niewierze , z 11 na 9 litrów zejśc tylko dzięki magnetyzerowi :shock: Jak to możliwe :?:

    Tak u mnie bylo.Sam sie zdziwilem.Ja nie reklamuje magnetyzerów bo zaden to dla mnie interes.Dziele sie tylko doswiadczeniami. Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    O ile dobrze pamietam to o magnetyzerach bylo w Auto Swiecie chyba, testowali na roznych samochodach, i uznali ze szkoda pieniedzy, a szeroko reklamowany produkt i czesto pojawiajacy sie na Allegro jest po prostu gowno warty. Zreszta ja tak samo mysle, i nie zamierzam nigdy czegos takiego zalozyc

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    AMEN :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Może z innej beczki. Piec CO 250 kW, zasilanie olej opałowy, czyszczony co kwartał. Przed zastosowaniem magnetyzerów, wystepowało bardzo dużo zanieczyszczeń w postaci osadu o zapachu siarki, po zastosowaniu magnetyzerów - czystość spalania poprawiła się znacznie, mniej zanieczyszczeń, a czy mniej spala /brak pomiarów/.

    Ja w poprzednim autku /vectra z gazem 1,8 95 r./ miałem zamontowane, efektów ubocznych brak, a czy tu zakładac /1,9 TDI 110 km/ jeszcze się zastanawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    O ile dobrze pamietam to o magnetyzerach bylo w Auto Swiecie chyba, testowali na roznych samochodach, i uznali ze szkoda pieniedzy, a szeroko reklamowany produkt i czesto pojawiajacy sie na Allegro jest po prostu gowno warty. Zreszta ja tak samo mysle, i nie zamierzam nigdy czegos takiego zalozyc

    Było i niekróre samochody paliły więcej, a poza tym różnice były w graniczch błedu pomiarowego. Chyba lipa :neutral:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy