Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] klimatronik ws. wskaźnik - komu wierzyć??


kozaTD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie związane z temp. płynu chłodzącego. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej nie wskazuje na stałe po rozgżaniu 90oC tylko tak raz 80, potem 75, 90 i tak w kolo macieju :blink:. Dodam jeszcze że temp. np. 75 może sie utrzymywać przez godzine na trasie. Jeżeli odpale kod 51 na klimatroniku widze jak temp silnika rośnie i po osiągnięciu 90 staje i tak jak powinno być trzymana jest oprzez cały czas jazdy.

I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć??

Czy to może być oznaką końca życia termostatu?

Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być oznaką chociaż przeważnie jest tak że termostat jest cały czas otwarty i niedogrzewa silnika. u mnie np. nigdy nie doszedł do 90st. tylko trzymał na 75-80st. koszt wymiany nie jest duży- chyba 70zł jak dobrze pamiętam

[br]Dopisany: 08 Październik 2007, 12:57 _________________________________________________ups nie zwróciłem uwagi że masz diesla- tam może być inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć??

Najlepiej byłoby podpiąć Vaga i sprawdzić temp. Możesz jeszcze sprawdzić kod 49 - temp płynu chłodzenia (tylko nie wiem czy u Ciebie wskazuje tą wartość) .Jak wartości będą takie jak na desce to termostat do wymiany.

Kod 51 ma wskazywać 90. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja miałem walniety termostat w moim diselku i przez cały czas trzymał w okolicach 70 do 75 stopni C. Raz udało mi sie go rozgrzać do 90 , ale ... 180 km/h musiało być a kiedy odpuściłem temp. spadła do 75 st C. Po wymianie jak odpale :a4fan: to 10 min. i 98 st C trzyma cały czas.

Pozdro. Szuszu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie związane z temp. płynu chłodzącego. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej nie wskazuje na stałe po rozgżaniu 90oC tylko tak raz 80, potem 75, 90 i tak w kolo macieju :blink:. Dodam jeszcze że temp. np. 75 może sie utrzymywać przez godzine na trasie. Jeżeli odpale kod 51 na klimatroniku widze jak temp silnika rośnie i po osiągnięciu 90 staje i tak jak powinno być trzymana jest oprzez cały czas jazdy.

I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć??

Czy to może być oznaką końca życia termostatu?

Dzieki za pomoc.

Sprawę załatwiła wymiana termostatu i teraz autko trzyma temperaturę bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...