shelb Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam serdecznie. Mam takie mianowicie pytanie obecnie ujeżdżam 1.6 ben z 95-96 na wtrysku pełnym i sztywnym zawiasie ale tego muła już mam po dziurki w nosie mimo iż stan tego silnika jest idealny. Zastanawiam się nad zamianą silnika na 1.8 Turbo, ciekaw jestem opinii czy ma to jakikolwiek sens oraz jakie ewentualne przeszkody mnie napotkają (przeróbki). Poradźcie proszę o wszystkich możliwych niechcianych niespodziankach podczas zamiany. Chętnie podejmę bezpośredni kontakt z kimś kto już tą drogą przeszedł.
moskal Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 jak sie zdecydujesz to mam komplet do swapa na 1.8T AEB
shelb Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam. jestem zdecydowany kwestia tego jakie przeszkody muszę pokonać i jeszcze ta gorsza partia czyli znaleźć zamiennik w odpowiednim stanie. Szukam oczywiście kompletu łącznie ze skrzynią.
wojtek26 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Tańzym wyjsciem byłoby sprzedac auto i kupic juz w oryginale 1,8T, tutaj jezeli doliczysz kopl. silnik, skrzynie biegów, ECU z wiazka silnika do tego prace kumatego elektronika to bedzie kilka tys.
grzesiek88 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Tańzym wyjsciem byłoby sprzedac auto i kupic juz w oryginale 1,8T, tutaj jezeli doliczysz kopl. silnik, skrzynie biegów, ECU z wiazka silnika do tego prace kumatego elektronika to bedzie kilka tys. dokładnie sprzedasz dołożysz to co miałeś na swap-a i kupisz 1.8t może nawet 1.8tq
shelb Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Tańzym wyjsciem byłoby sprzedac auto i kupic juz w oryginale 1,8T, tutaj jezeli doliczysz kopl. silnik, skrzynie biegów, ECU z wiazka silnika do tego prace kumatego elektronika to bedzie kilka tys. dokładnie sprzedasz dołożysz to co miałeś na swap-a i kupisz 1.8t może nawet 1.8tq Dzięki za chęci ale jakoś nie widzę tutaj odpowiedzi na pytanie, a po drugie to nie wiem czy taniej jeżeli silnik wraz z osprzętem oraz ECU znalazłem za 1500.
moskal Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Tańzym wyjsciem byłoby sprzedac auto i kupic juz w oryginale 1,8T, tutaj jezeli doliczysz kopl. silnik, skrzynie biegów, ECU z wiazka silnika do tego prace kumatego elektronika to bedzie kilka tys. dokładnie sprzedasz dołożysz to co miałeś na swap-a i kupisz 1.8t może nawet 1.8tq Dzięki za chęci ale jakoś nie widzę tutaj odpowiedzi na pytanie, a po drugie to nie wiem czy taniej jeżeli silnik wraz z osprzętem oraz ECU znalazłem za 1500. dobra cena , ciekawe jaki stan
Dev Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 ogolnie przerobki tego typu sa psu w d...e. Silnik kable to nie wszystko. Ogolnie nie warto. Szukaj 1.8T
wojtek26 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Lepiej kupic juz auto fabrycznie wyposazeone w dany silnik niz robic Swapa, ja miałem A80 z TDI 110Km z A4 do tego liczniki z A4 po II lifcie i to była masakra chodziło super ale w razie awarii szukaj dziury w całym.
moskal Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Swap jest najbardziej opłacalny w przypadku strzału paska/łańcucha rozrządu lub innego poważnego uszkodzenia jednostki napedowej. Wtedy mamy mniejszy ból bo mozemy kupic taka sama lub dołożyc troche $$ i mieć 50KM wiecej z mozliwością dalszego rozwoju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się