rafalx11 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam Nie mogę dać sobie rady z odpowietrzeniem układu hamulcowego w ojca PASSACIE B5 FL 2002 . Odpowietrzałem już po koleji koła od najdalej do najbliżej pompy a także na krzyż bo tak mi poradzono i nadal pedał nie jest taki jak ma być wię co jest nie tak
domjenick Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam Nie mogę dać sobie rady z odpowietrzeniem układu hamulcowego w ojca PASSACIE B5 FL 2002 . Odpowietrzałem już po koleji koła od najdalej do najbliżej pompy a także na krzyż bo tak mi poradzono i nadal pedał nie jest taki jak ma być wię co jest nie tak a poza tym są problemy z hamowaniem? Bo jeśli hamuje normalnie tzn reakcję czuć już po delikatnym wciśnięciu pedału hamulca-to wszystko ok...problemem byłoby,gdybyś nacisnął pedał,a auto dalej by jechało...
rafalx11 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Nie no jak naciskam pedał to hamuje ale jest miękki i nisko bierze . Czuć porostu jak pedał ucieka .
Dev Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 zapowietrzony układ, spuszczałes płyn z układu? możesz napisac co sie działo przed ?
rafalx11 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Klocki były zmieniane z tyłu i przy tej zmianie uszkodziłem elastyczny przewód hamulcowy ( który wsunie kosztował 100 zł z przesyłką !! ) ale wszystko naprawiłem i zostało tylko odpowietrzyć co zrobiłem ale jak pisałem coś jest nie tak . Dodam ze przed wymiana było wszystko ok
domjenick Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 coś jest nie tak . Dodam ze przed wymiana było wszystko ok tylne klocki ni mają tak poważnego wpływu na jakość hamowania,jak przód-tam bym szukał problemu
Dev Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 coś jest nie tak . Dodam ze przed wymiana było wszystko ok tylne klocki ni mają tak poważnego wpływu na jakość hamowania,jak przód-tam bym szukał problemu tutaj akurat jestes w błędzie Dominik maja i to kolosalne znaczenie ale jak znam zycie jest masa powietrza w tylnym zacisku
domjenick Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 a jak rozłożone są siły hamowania przód-tył?
domjenick Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 do 30% na tyle i stale rosnie czyli 70 na przodzie i 30 na tyle,ale to się nie zmiania podczas hamowania,że na początku hamowania jest 50-50,a pod koniec 70-30,jest stałe rozdzielenie mocy hamowania,czy to sie jakoś zmienia?
Dev Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 to sa stale wartosci pod warunkiem ze uklad hamulcowy jest sprawny. OT sie robi. Kolego odpowietrz VAG-iem uklad i odpowietrz ten zacisk w ktorym byl wymieniany przewod w reku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się