pemek 0 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 witam dzisiaj po odpaleniu audi zaswieciła sie kontrolka airbag i tak została,cały czas swieci,podłaczyłem vaga i po odczycie nie ma zadnego błedu i nie wiem co moze byc przyczyna prosze o podpowiedz z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puertoss 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 dziwne zjawisko może niech sie wypowiedza z koledzy z wiekszymi przeżyciami.... proponuje jeszcze raz sie podpiać może jakiś błedzik sie pojawi :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 ja bym spróbował wyjąć zegary i zerknąć czy z wtykami wszystko ok, może coś gdzieś zaśniedziało podłączyć i jeszcze raz VAG-a zapuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 zegary sa czule od razu wyrzuci blad 1025 jesli cos z zegarami,czyzby jakis oporniczek??Odlacz kleme - na 15min i sprobuj ponownie vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chanchuan 0 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Mam identyczny problem - kontrolka AIR BAG świeci mi już tydzień. Niestety nie mam doświadczenia z grzebaniem w elektronice, co to jest VAG? W instrukcji stoi - "Natychmiast pojechać do stacji obsługi" - wolałbym oczywiście tego uniknąć (koszty, koszty). W jaki sposób mogę się do tego zabrać (będę wdzięczny za wskazówki dla kompletnych żółtodziobów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Najprościej VAg-iem można nazwać kabel diagnostyczny i komputer z oprogramowaniem np.vag-com, dzięki któremu możesz podpiąć się pod złącze diagnostyczne w aucie i sprawdzić, skasować błędy. Musiałbyś właśnie podpiąć się pod komputer sprawdzić jaki to błąd i wtedy można działać dalej bo być może AIRBAG świeci się bo taśma airbag przy kierownicy ma przerwę albo jeśli masz boczne poduszki pod siedzeniem w kostce nie ma kontaktu...lub całkiem co innego ale to wszytko będzie wiadomo po zczytaniu błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puertoss 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 dziwne że nie ma błędu... ja jak mi wtyczka pod siedzeniem świrowała to od strzała kontrolka na blacie i błąd poduszki siedzenia a tu kolega nie ma błędu... dziwne i niezrozumiałe to dla mnie [br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 13:28_________________________________________________najprościej kolego rozwiążesz swój problem jak się stykniesz z kimś obeznanym na jakimś spociku w Twojej okolicy i razem zVAGujecie auto.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamburn 1 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam.Ja tez mam ten sam problem, wczoraj było wszystko ok, a dzisiaj rano patrze a kontrolka Airbag sie swieci i nie gasnie!!.Zwagoiwałem go ale zadnego błedu nie wyswietla!!!, takiego czegos jeszcze nie widzialem.Wie moze juz ktoś wkoncu co to moze byc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUB@ 0 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 spadek napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilj21 0 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Witajcie! Nie chce zakładać nowego tematu i nie wiem czy mogę się tu podpiąć, ale spróbuję. Mianowicie miałem ostatnio małą kolizje. Uszkodzony zderzak, błotnik, kawałek maski, lampa i chłodnica. Poduszki nie wystrzeliły (mam 4, kierowca, pasażer + 2x w fotelach) i nie świeciła się kontrolka. Po paru dniach jak włączyłem zapłon, aby wjechać na lawetę zapaliła się kontrolka o airbagów i pali się cały czas. Czym to może być spowodowane? Coś się uszkodziło? Chciałbym się rozeznać nim oddam auto na warsztat. Dzięki i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 najlepiej byłoby podpiąć VAG-a i sprawdzić co tam za błąd jest bo może się okazać, że błąd sporadyczny a może się okazać, że coś po kolizji się uszkodziło także nie ma co wróżyć tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Władek 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Ja mam rowniez problem z kontrolka VAG pokazuje blad w kierownicy po wykasowaniu kontrolka gasnie ale po 10 min znowu sie zapala kasowalem juz 3 razy i zawsze to samo macie jakas rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Być może taśma poduszki, która jest pod kierownicą do wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilj21 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Sprawdziłem błędy i są 2: 00654- Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153) 32-00- Resistance too High 00655- Shareware Version- To Decode all DTCs 32-000 Please Register/Activate Próbowałem usunąć, ale po chwili znów wracają. Co muszę zrobić żeby znikły? Coś trzeba wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Napinacz pasów po stronie kierowcy i pasażera... auto miało wypadek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilj21 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Kurcze czyli do wymiany napinacze.... A nie tylko jeden od kierowcy? Bo coś pisze w błędzie Driver Side. Tak auto miało małą "kolizję". Moja mamusia się spotkała z betonowym słupkiem na drodze Dobrze, że na wiejskiej drodze= nie duża prędkość- strat nie było dużych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 ten drugi blad 00655 (ktorego nie masz opisu bo nie masz pelnej wersji programu diagnostycznego) mowi o napinaczach strony pasazera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilj21 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Kurde To muszę kupić 2 pasy z napinaczami Tzn. że obydwa napinacze wystrzeliły... Przy takim małym uderzeniu... Dobrze, że poduchy całe... Ale jak napinacze wystrzelą to przypadkiem nie są pasy luźne... U mnie normalnie się zwijają i jak szarpnę to też "zacinają" normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się