maxus24 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 witam mam pytanie do obeznanych w temacie , a mianowicie czy jest mozliwa zamiana silnika 2,0 ALT NA 1,9 TDI AWX i jakie by to byly mniej wiecej koszty ?
grzes1150 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Jest możliwe ale nie tanie Wszystko zależy za ile kupisz motor z osprzętem+ ECU. Do tego wiązka, intercooler i robocizna. Lepiej zmienić auto
Thom4s Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Wszystko jest możliwe, kwestia determinacji, kasy i możliwości. Flyer zmienił 2.5 TDi na 2.7 Biturbo.
Flyer Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Jest możliwe ale nie tanie Wszystko zależy za ile kupisz motor z osprzętem+ ECU. Do tego wiązka, intercooler i robocizna. Lepiej zmienić auto Zapomniales o skrzyni, polosiach i pewnie wielu innych gadzetach... Lepiej sprzedac taniej auto i kupic drugie.
312MC Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Jeżeli masz warunki, wiedze i troche $$$ to kup sobie anglika i bedziesz miał pewność że masz wszystkie części potrzebne a reszte pogonisz na graty i nie wyjdzie cie za drogo
maxus24 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 a jesli bym zmienial na 1,8 t ? czy to dobry silnik ? czy juz lepiej zmieniac na 1,9 tdi ?
Luka3s Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 zależy czego oczekujesz, czy ekonomi czy kopnięcia. [br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 11:33_________________________________________________I te silniki są dobre i te, kwestia że Tdi będzie Ci troche mniej paliło niż turbo.
maxus24 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 a moze ktos napisac jakie by byly koszta wymiany silnika z 2,0 alt na 1,8 t? chodzi mi co by trzeba bylo przerobic , wymienic
Dev Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Jest możliwe ale nie tanie Wszystko zależy za ile kupisz motor z osprzętem+ ECU. Do tego wiązka, intercooler i robocizna. Lepiej zmienić auto Zapomniales o skrzyni, polosiach i pewnie wielu innych gadzetach... Lepiej sprzedac taniej auto i kupic drugie. Flyer jest najlepszym tego przykładem ze nie warto tego robic pod wzgledem finansowym :decayed: no ale dochodza do tego wzgledy estetyczne..... :polew: :polew:
312MC Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 a moze ktos napisac jakie by byly koszta wymiany silnika z 2,0 alt na 1,8 t? chodzi mi co by trzeba bylo przerobic , wymienic nie oplaca sie takiej operacji robic...
maxus24 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 a powiedz cie mi jaki silnik sie latfiej tuninguje 1,8t czy 1,9 tdi ,chyba taniej wyjdzie 1,8 t ? jaka moc mozna wyciagnac z tych silnikow mniej wiecej ?
Luka3s Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 zależy jaki kupisz silnik TDI czy 90 czy 110 czy 116 konny :gwizdanie: w tym przypadku można dość sporo podnieść widziałem u kogoś ok.200km tzw. "czarna padlina" właśnie z 1.9 (ktoś z forum) 1.8T znów chyba są też rózne wersje począwszy od 150 na wersje usa 180 ? Nie jestem pewny, niech mnie ktoś poprawi jak się pomyliłem. Zrób jak koledzy mówili, kup nowe a nie rób swapa bo to nieopłacalne.
Luka3s Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 no to soróweczka nie byłem właśnie pewny
maxus24 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 zależy jaki kupisz silnik TDI czy 90 czy 110 czy 116 konny :gwizdanie: w tym przypadku można dość sporo podnieść widziałem u kogoś ok.200km tzw. "czarna padlina" właśnie z 1.9 (ktoś z forum) 1.8T znów chyba są też rózne wersje począwszy od 150 na wersje usa 180 ? Nie jestem pewny, niech mnie ktoś poprawi jak się pomyliłem. Zrób jak koledzy mówili, kup nowe a nie rób swapa bo to nieopłacalne. no wlasnie jak bym mial kupic to wlasnie niewiem co wybrac czy 1,8 t czy 1,9 tdi 130 km tansze w utrzymaniu i w tuningu chyba bedzie 1,8 t ?
Luka3s Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Jeżeli stawiasz potem na ekonomię to myśle że 1.9. Jeżeli to nie jest istotne to 1.8T
maxus24 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 czyli z 1,8 t idzie wyciagnac wiecej mocy dobrze rozumie?
seves Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Kolego w skrocie.. jesli chcesz zaoszczedzic bo duzo jezdzisz to 1,9TDI , jesli masz kase albo nie duzo km robisz to 1.8T (ja akurat jestem wyjatkiem bo mialem 1.8T a robie 30-40tys rocznie i to tylko na benzynie ) w kazdym badz razie spalanie 1.9TDI to ok 5-8l/100 a 1.8T 7-10L/100 wszystko zalezy od stylu jazdy no i wielkosci miasta i korkow w ktorych stoich oczywiscie gorna granica spalania jest nieokreslona a moce: 1,9TDI samym programem jakies 150-170km (zalezy od wersji silnika jaka kupisz i stanu 100 albo 130KM seria) 1.8T w zasadzie obojetnie czy 150 163 czy USA 170km robia programem na ok 180-190km jesli chcesz modzic bardziej - wymieniasz wtryski, intercooler, wywalasz kata i robisz 200km max z 1.9TDI slyszalem 200km a z 1.8T (fabrycznie 150km) widzialem ponad 300km wszystko zalezy od Ciebie
MAGIC87 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 max z 1.9TDI slyszalem 200km dodaj bo jest z czego. 200 to taki bezpieczny setup Jak dla mnie nie oplacalny interes ze swapem. tak jak ktos wyzej napisał, popchnij ALT i kup ORI 1.9 albo 1.8T
maxus24 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 ok ,dzieki panowie ale taki 1,8 t bedzie tanszy w utrzymaniu niz disel 1.9 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się