czesia Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Mam pytanie czy zaobserwowaliście zmianę dźwięku przy zdejmowaniu wężyka z gruszki podciśnienia odpowiadającej za pracę sztangi,zaobserwowałem u mnie,że przy włączonym silniku dochodzi z tej gruszki takie świergotanie po zdjęciu wężyka świergotanie ustaje stąd moje pytanie czy jest to normalny objaw czy umiera mi gruszka dodam, że borykam się ze sporadycznym notlaufem.Czy mógłby to ktoś ewentualnie sprawdzić na swoim aucie? samochód to nie sad, nie rosna ani nie pracuja w nim gruszki Musashi[br]Dopisany: 09 Listopad 2010, 08:12_________________________________________________Szkoda musashi, że nie wniosłeś nic do bolącego mnie tematu (a wiedzę masz dużą) tylko potrafisz wstawić cięty komentarz w stylu dr Miodka żeby nie ciągnąć tematu wstawię cytat z klasyka sztomela być może rozszerzy on twoją wiedzę nt budowy turbosprężarki: "Dla wyjaśnienia (gdyby ktoś nie był zorientowany) to podam, że widoczny na poniższym foto element wykonawczy (siłownik podciśnieniowy) sterujący dźwignią zmiennej geometrii składa się z walcowatej metalowej puszki (potocznie zwanej gruchą, gruszką) oraz wychodzącego z niej prętu o regulowanej długości (potocznie zwanego sztangą) którego koniec jest wsuwany na dźwignię zmiennej geometrii i zabezpieczony następnie zapinką (klipem)" pozdrawiam
HiRide Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 dobra zagadka niestety nie znam sie na tym ale jak sciagniesz wezyk z gruszki :> to kierownice powietrza ustawiaja sie w jednej pozycji tylko nie wiem w jakiej -moze opisze to ktos kto ma o tym pojecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się