mjw83 0 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 dzis chciałem zebrac opinje urzytkowników aut z turbo. Posiadam A4 1.8T AEB 97 rok, siada mi turbina mianowicie przy odpuszczaniu gazu słychac grzechodke wiec wirnik szoruje tak powiedział mi mechanik pozatym sprawia sie ok. Mam mozliwosc kupienia tej turbinki podobno z anglika w swietnym stanie ale jak ją obejzałem troche jest zaoliwiona , dziwi mnie korektor wydechowy i katalizator czy ten olej nie poinien byc spalony? wygląda na to ze bedzie brała olej?posiada luz na osce czy to normalne czy oznak ze nadaje sie do regeneracji a nie załozenia do mojej niuni? co sądzicie o tej turbince czy mozna ja jakos sprawdzic przed zalorzeniem? Pozdrawiam czekam na wasze opinje i doswiadczenia oto linki do fotek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98000ca8faaa67fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e53db90ce0cace7b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c08f23a6745600e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05139a8aab221b5c.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxzibi 1 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Luzy minimalne na boki wirnik bez ocierania o obudowę może mieć ale jak ma wzdłużne to lipa i nadaje się do regeneracji. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 luzy minimalne na boki musi mieć bo jak się oring rozgrzeje to się rozszerza i to normalne ważne by nie za dużo... jeśli wzdłużny luz to już jej nie opanujesz. na wyjściu powinny być sproszkowane spaliny, jeśli jest już tam olej/maź to sobie daruj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Na boki luz jest, zas wzdłużny nie odczuwalny, nie wiedziałem ze wystepuje tez taki. Wlasnie ten olej na wirniku ciepłym mnie martwi bo moze puszczac olej. Jednak ja sobie daruje dziekuje za podpowiedzi pomogą mi w wyborze nastepnej. Jesli ktos ma jeszcze jakies podpowiedzi czym sie sugerowac z góry dziekuje Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 z fotek ciężko cos wywróżyć , fachowcem nie jestem ale ślady oleju w części gorącej świadczą o kiepskiej jakości demontażu lub o zużyciu uszczelniaczy co wiąże sie z ich wymianą więc małym remontem(regeneracją) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelo77 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Kolego nie wymieniaj całej turbiny tylko napraw zaworek upustowy. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=35044.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Turbo juz wymieniłem ale dzięki angelo77 za link, są tam objawy podobne do moich, tyle ze dla mnie powiedzial magik ze to łopatki szorują, ale sprawdzę i zawór moze nie będe musiał wymienic turbiny czekam tylko na cieplejsze dni i wolny czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 100% to będzie ta klapka w gorącej części turbiny !!! tez to mam i na wiosnę muszę to jakoś przyspawać ;/ macie jakieś sposoby aby to jakoś unieruchomić bez wyciągania turbo? A ten magik to niezłe bajery wali ,jakby tak tarło to długo by nie pochodziło .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się