Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Czy takie turbo nadaje sie do eksploatacji? fotki w linkach


mjw83

Rekomendowane odpowiedzi

:hi: dzis chciałem zebrac opinje urzytkowników aut z turbo. Posiadam A4 1.8T AEB 97 rok, siada mi turbina mianowicie przy odpuszczaniu gazu słychac grzechodke wiec wirnik szoruje :( tak powiedział mi mechanik pozatym sprawia sie ok.

Mam mozliwosc kupienia tej turbinki podobno z anglika w swietnym stanie ale jak ją obejzałem troche jest zaoliwiona :confused4:, dziwi mnie korektor wydechowy i katalizator czy ten olej nie poinien byc spalony? wygląda na to ze bedzie brała olej?posiada luz na osce czy to normalne czy oznak ze nadaje sie do regeneracji a nie załozenia do mojej niuni? co sądzicie o tej turbince czy mozna ja jakos sprawdzic przed zalorzeniem? Pozdrawiam czekam na wasze opinje i doswiadczenia :drinks:

oto linki do fotek:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98000ca8faaa67fb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e53db90ce0cace7b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c08f23a6745600e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05139a8aab221b5c.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy minimalne na boki wirnik bez ocierania o obudowę może mieć ale jak ma wzdłużne to lipa i nadaje się do regeneracji.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzy minimalne na boki musi mieć bo jak się oring rozgrzeje to się rozszerza i to normalne ważne by nie za dużo... jeśli wzdłużny luz to już jej nie opanujesz. na wyjściu powinny być sproszkowane spaliny, jeśli jest już tam olej/maź to sobie daruj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na boki luz jest, zas wzdłużny nie odczuwalny, nie wiedziałem ze wystepuje tez taki. Wlasnie ten olej na wirniku ciepłym mnie martwi bo moze puszczac olej. Jednak ja sobie daruje dziekuje za podpowiedzi pomogą mi w wyborze nastepnej. Jesli ktos ma jeszcze jakies podpowiedzi czym sie sugerowac z góry dziekuje Pozdro :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z fotek ciężko cos wywróżyć , fachowcem nie jestem ale ślady oleju w części gorącej świadczą o kiepskiej jakości demontażu lub o zużyciu uszczelniaczy co wiąże sie z ich wymianą więc małym remontem(regeneracją)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo juz wymieniłem ale dzięki angelo77 za link, są tam objawy podobne do moich, tyle ze dla mnie powiedzial magik ze to łopatki szorują, ale sprawdzę i zawór moze nie będe musiał wymienic turbiny :) czekam tylko na cieplejsze dni i wolny czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100% to będzie ta klapka w gorącej części turbiny !!! tez to mam i na wiosnę muszę to jakoś przyspawać ;/ macie jakieś sposoby aby to jakoś unieruchomić bez wyciągania turbo?

A ten magik to niezłe bajery wali ,jakby tak tarło to długo by nie pochodziło ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...