Dawid89 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Poduszki skrzyni oraz silnika wymienione,3 gumy tłumika także a jednak buczenie(taki dziwny rezonans) w przedziale 1900-2000 dalej jest.Poniżej i powyżej tych obrotów nic nie buczy,autko ładnie przyśpiesza.Zastanawia mnie także to że po wymianie gum od tłumika tłumik dalej troszke trzęsie.Pozdrawiam
Daimos Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 to wymień, trzeba zacząć od najprostszych rzeczy
wojtek123 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Ja bym powiedział że to tłumik środkowy jest wypalony u mnie to samo jest , niby z wierzchu ładny a jednak w środku wypalony prze sto buczy
Luka3s Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Stawiam na plecionkę, miałem podobnie że od pewnego zakresu obrotów dopiero zaczynało się buczenie.. a raczej odgłoś auta WRC
exe Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 ja też mam plecionkę do wymiany i też mi buczy w tym samym zakresie ;] Kolego ile kosztowały Cię te poduszki silnika+ skrzyni? btw. to się wymienia całościowo, wspawuje?
Luka3s Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tak exe[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 23:22_________________________________________________ to wymień, trzeba zacząć od najprostszych rzeczy Prosta ale nie zbyt tania... u siebie placiłem 150zł wraz z wymianą na ori od VW
Kowicz Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Siemka Ja mam wymienione wszystkie poduszki, dzisiaj wymieniłem plecionkę i niestety nic się nie poprawiło, dalej do 2000 obrotów strasznie buczy. Myślałem że może to coś z mostem bo mam quattro ale z tego co opisujecie to w ośkach też występuje więc musi to być coś z wydechem. Dajcie znać jakby ktoś rozwiązał ten problem. Pozdro
wojtek123 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Tak jak pisałem wyżej tłumik środkowy raczej na pewno to jest to
paweu1 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Mam to samo Czekamy na odważnego, który zmieni (przerzuci z innego) wydech
wojtek123 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Mam to samo Czekamy na odważnego, który zmieni (przerzuci z innego) wydech Ja na razie odpuszczę z wymiana bo gdy teraz są plusowe tem. to sie uciszyło buczenie przynajmniej na postoju zobaczymy jak przyjdzie wiosna i lato
Pandzior Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Poczytaj ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=121189.0
Kowicz Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Ja u siebie zauważyłem że nawet na jałowym mam straszne drgania, takie mrowienie na karoserii i że to samo powoduje drżenie przy przyśpieszaniu. Posprawdzam jeszcze cały dolot czy jest szczelny no i podepnę pod VAGa bo może coś nie tak jest z dawką.
Dawid89 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam;) Wracam po jakims czasie i wymianie plecionki;) Wymiana oczywiscie zlikwidowała drgania wydechu,ale po przejechaniu kilku tyś km problem wraca ponownie.Silnik zaczął się trząść od nowa,także czeka mnie prawdopodobnie kolejna wymiana poduszek(w trakcie roku wymieniałem juz dwa razy poduszki silnika i raz skrzyni,poduszki oczywiscie nie były markowe tylko marki Topran).Buczenie ww przedziale jak było tak jest.Mało tego drgania silnika są przenoszone na karoserie,drżą mi szyby,kierownica,lusterka.Po przekroczeniu 2tyś wszystko sie uspokaja.Jakiej firmy poduszki kupic?Wymieniac wszystkie?Jak sprawdzic która jest padnięta?Chciałbym wyeliminować drgania silnika ,bo strasznie mnie to juz denerwuje.Koledzy mam nadzieje że pomożecie rozwiązać ten problem. pozdrawiam,Dawid
Daimos Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam;) Wracam po jakims czasie i wymianie plecionki;) Wymiana oczywiscie zlikwidowała drgania wydechu,ale po przejechaniu kilku tyś km problem wraca ponownie.Silnik zaczął się trząść od nowa,także czeka mnie prawdopodobnie kolejna wymiana poduszek(w trakcie roku wymieniałem juz dwa razy poduszki silnika i raz skrzyni,poduszki oczywiscie nie były markowe tylko marki Topran).Buczenie ww przedziale jak było tak jest.Mało tego drgania silnika są przenoszone na karoserie,drżą mi szyby,kierownica,lusterka.Po przekroczeniu 2tyś wszystko sie uspokaja.Jakiej firmy poduszki kupic?Wymieniac wszystkie?Jak sprawdzic która jest padnięta?Chciałbym wyeliminować drgania silnika ,bo strasznie mnie to juz denerwuje.Koledzy mam nadzieje że pomożecie rozwiązać ten problem. pozdrawiam,Dawid z firmą Topran daj sobie spokój, wystarczy, że poczytasz w necie opinie na temat ich poduszek wymień wszystkie poduszki (silnik/skrzynia) na lemforder lub ori z ASO
Dawid89 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 Najlepsze by były właśnie ori.Zastanawiałem sie własnie nad lemforderem lub Febi.Nie orientujesz sie gdzie bym kupił najtaniej?
Pandzior Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Najlepsze by były właśnie ori.Zastanawiałem sie własnie nad lemforderem lub Febi.Nie orientujesz sie gdzie bym kupił najtaniej? Uderz do kolegi Tom77 i zapytaj o ceny.
Kowicz Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Koledzy... a czy takie drgania/mrowienie na jałowym może powodować to że jedna z poduszek silnika jest HansPries czy jakoś tak? Reszta oczywiście Lemforder ale tą jedną mi mechanior wymieniał, mówiłem mu że ma być Lema ale i tak zrobił swoje
Daimos Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 HansPries = zły wybór Wymień na lemforder lub najlepiej ori.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się