damian81Z 2 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Oto moje silnik 1.9 tdi 90KM AHU 1997, zakupiona w marcu 2010 -climatronik -2x airbag -elektryka szyb przód to z tych najwazniejszych rzeczy tutaj jeszcze bez polerki felg a tutaj juz po polerce plany: termometr w licznik dołozenie dodatkowych wskaznikow ładowania,temp oleju,cisnienia doładowania zaciski na czerwono centralka z pilota oswietlenie led lampy poliftowe niedzielone przód lampy 2 lift tył montaz elektrycznych szyb na tył lekka gleba lusterko prawe od anglika boczne kierunki clary wyciecie kata,zaslepiony egr czarny dach dzienne ledy doszły zaciski na czerwono usuniete znaczki :gwizdanie: znaczek czarny mat to w koncu mam lampy 2 lift :> czarny mat ze znaczka spadł na ramke :> daszki i lusterko zamontowane nowy nabytek na wiosne 17" 8" w koncu opanowalem felgi gwint na przod TA z rozporkami czeka na montaz gwint na przod zalozony, obecnie na 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter.d 2 0 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Fajnie wyszła ta polerka sam to robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 tak sam,zajeło mi to ponad miesiac pracy srednio po 5h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 fajna tylko szybko zacznie brakować koników mi te 90 się szybko znudziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 hehhe calkiem możliwe, ale wczesniej jezdzilem golfem 2 1.6D temu to brakowalo konikow :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binio-stg 0 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Koło super wyszło, masz je jakoś zabezpieczone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 jedynym zabezpieczeniem jest pasta auto max, wystarczy przetrzec raz na 2 miesiace pasta auto max i polysk wraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 fajnie fela wyszła, serio. Bezawaryjności ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarkus 0 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 nawet to sony radyjko niewyglada zle w audiczkach,zycze duzo radosci z jazdy .......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 rzeczywiście, plus za radio ja osobiście nie jestem zwolennikiem sprzętu nie fabrycznego (no jakoś tak mam) ale to fajnie się komponuje ... co do felg ... skoro piszesz, że włożyłem w to tyle pracy ... jestem pod wrażeniem fajnie to wygląda. Daj więcej zdjęć zrobionych aparatem.... nie kalkulatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coleman 1 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 fajnyyy kolorek mi sie podoba i alu szerokości życzę !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tak sam,zajeło mi to ponad miesiac pracy srednio po 5h Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. Sam w zimie będę się za to brał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milczar 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. Sam w zimie będę się za to brał Szczerze to najgorszemu wrogowi nie poleciłbym samemu polerować felg na lustro, roboty od cholery i ręce masz wyciągnięte jak u szympansa Ja sam polerowałem tylko ranty ale były z różnymi zakamarkami więc ciężko się było w pewne miejsca dostać. Sama praca nad felgami wygląda następująco: 1. Usuwasz stary lakier za pomocą preparatu zwanego SCANSOL lub czegoś o podobnym działaniu (w sklepie z lakierami itp powiedz o co Ci chodzi to Ci coś dadzą). Smarujesz tym glutem (taka konsystencja) felgę, czekasz chwilę aż lakier zacznie się gotować i plastikową łopatką lub twardą gąbką ściągasz lakier. 2. Szlifujesz papierami ściernymi wodnymi: 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 (można zrobić większe przerwy między papierami ale wtedy dłużej trzeba polerować) tak by nie było widać śladów po poprzednim papierze. Jak masz proste felgi to kup sobie krążki na wiertarkę będzie o wiele łatwiej. 3. Pasta polerską lekko ścierna i polerowanie filcem do wyciągnięcia odbicia 4. Na koniec jakieś delikatne mleczko polerskie i miękka szmatka z mikrofibry i polerka na lustro Efekt super ale trzeba dbać bo po jakimś czasie (chemia do mycia, deszcze, syf na drogach) polerka matowieje i trzeba poprawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 nikt nie mowil ze bedzie łatwo :>, plce odpadaja, a co do utrzymania to niemam az z tym takiego problemu przecieram je pasta automax i polysk wraca, najgorszy jest pył z hamulców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. Sam w zimie będę się za to brał Szczerze to najgorszemu wrogowi nie poleciłbym samemu polerować felg na lustro, roboty od cholery i ręce masz wyciągnięte jak u szympansa Ja sam polerowałem tylko ranty ale były z różnymi zakamarkami więc ciężko się było w pewne miejsca dostać. Sama praca nad felgami wygląda następująco: 1. Usuwasz stary lakier za pomocą preparatu zwanego SCANSOL lub czegoś o podobnym działaniu (w sklepie z lakierami itp powiedz o co Ci chodzi to Ci coś dadzą). Smarujesz tym glutem (taka konsystencja) felgę, czekasz chwilę aż lakier zacznie się gotować i plastikową łopatką lub twardą gąbką ściągasz lakier. 2. Szlifujesz papierami ściernymi wodnymi: 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 (można zrobić większe przerwy między papierami ale wtedy dłużej trzeba polerować) tak by nie było widać śladów po poprzednim papierze. Jak masz proste felgi to kup sobie krążki na wiertarkę będzie o wiele łatwiej. 3. Pasta polerską lekko ścierna i polerowanie filcem do wyciągnięcia odbicia 4. Na koniec jakieś delikatne mleczko polerskie i miękka szmatka z mikrofibry i polerka na lustro Efekt super ale trzeba dbać bo po jakimś czasie (chemia do mycia, deszcze, syf na drogach) polerka matowieje i trzeba poprawiać. Dzięki kolego za opis, dzięki niemu chyba odpuszczę temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 poleruj, twardym trza byc :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 poleruj, twardym trza byc :> Chęci mam tylko nie wiem czy tyle czasu znajdę czas pokaże, może wpadną jakieś 17-stki na drugi rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 wpadły lampy polifty [br]Dopisany: 31 Październik 2011, 19:28:00_________________________________________________niestety pora na stalówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 ja tez zmienilem na stalowki,i stracil wygladu po 17 sline ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 podswielane daszki i lusterko z angola juz cieszy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się