Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5]gwint+18"8,5J + stłuczka w gratisie


damian81Z

Rekomendowane odpowiedzi

Oto moje :a4fan: silnik 1.9 tdi 90KM AHU 1997, zakupiona w marcu 2010

-climatronik

-2x airbag

-elektryka szyb przód

to z tych najwazniejszych rzeczy

tutaj jeszcze bez polerki felg :dziura:

DSC00977.jpg

DSC00917.jpg

a tutaj juz po polerce :banan2:

DSC01166.jpg

DSC02259.jpg

DSC02258.jpg

plany:

termometr w licznik

dołozenie dodatkowych wskaznikow ładowania,temp oleju,cisnienia doładowania

zaciski na czerwono

centralka z pilota

oswietlenie led

lampy poliftowe niedzielone przód

lampy 2 lift tył

montaz elektrycznych szyb na tył

lekka gleba

lusterko prawe od anglika

boczne kierunki clary

wyciecie kata,zaslepiony egr

czarny dach :mysli:

DSC02085.jpg

DSC02087.jpg

DSC02279.jpg

dzienne ledy doszły

DSC02333.jpg

DSC02332.jpg

zaciski na czerwono

DSC02411.jpg

DSC02412.jpg

Obraz_043.jpg

Obraz_044.jpg

usuniete znaczki :gwizdanie:

Obraz_047.jpg

znaczek czarny mat

Obraz_074.jpg

Obraz_056.jpg

to w koncu mam lampy 2 lift :>

czarny mat ze znaczka spadł na ramke :>

PA220315.jpg

f50f8962043efb5em.jpg

6d5957bf28c56b7cm.jpg

a71b514d1be28f32m.jpg

ccb7609c04f30cc9med.jpg

8db8a4d6d2febaa7med.jpg

2cffbded571f4064med.jpg

a919babc13790deemed.jpg

daszki i lusterko zamontowane

1c809d60d93e14dem.jpg

nowy nabytek na wiosne 17" 8"

b4df72f4be0f211dm.jpg

w koncu opanowalem felgi

3728d2b0b2d98524m.jpg

gwint na przod TA z rozporkami czeka na montaz

:a4fan:

gwint na przod zalozony, obecnie na 17"

bc9328898dc07895m.jpg

169495482cde0f39m.jpg

fd9844ebce9d3176m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynym zabezpieczeniem jest pasta auto max, wystarczy przetrzec raz na 2 miesiace pasta auto max i polysk wraca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet to sony radyjko niewyglada zle w audiczkach,zycze duzo radosci z jazdy ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście, plus za radio ;) ja osobiście nie jestem zwolennikiem sprzętu nie fabrycznego (no jakoś tak mam) ale to fajnie się komponuje ... co do felg ... skoro piszesz, że włożyłem w to tyle pracy ... jestem pod wrażeniem fajnie to wygląda. Daj więcej zdjęć zrobionych aparatem.... nie kalkulatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sam,zajeło mi to ponad miesiac pracy srednio po 5h

Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. :good:

Sam w zimie będę się za to brał :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. :good:

Sam w zimie będę się za to brał :naughty:

Szczerze to najgorszemu wrogowi nie poleciłbym samemu polerować felg na lustro, roboty od cholery i ręce masz wyciągnięte jak u szympansa :sick3: Ja sam polerowałem tylko ranty ale były z różnymi zakamarkami więc ciężko się było w pewne miejsca dostać.

Sama praca nad felgami wygląda następująco:

1. Usuwasz stary lakier za pomocą preparatu zwanego SCANSOL lub czegoś o podobnym działaniu (w sklepie z lakierami itp powiedz o co Ci chodzi to Ci coś dadzą). Smarujesz tym glutem (taka konsystencja) felgę, czekasz chwilę aż lakier zacznie się gotować i plastikową łopatką lub twardą gąbką ściągasz lakier.

2. Szlifujesz papierami ściernymi wodnymi: 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 (można zrobić większe przerwy między papierami ale wtedy dłużej trzeba polerować) tak by nie było widać śladów po poprzednim papierze. Jak masz proste felgi to kup sobie krążki na wiertarkę będzie o wiele łatwiej.

3. Pasta polerską lekko ścierna i polerowanie filcem do wyciągnięcia odbicia

4. Na koniec jakieś delikatne mleczko polerskie i miękka szmatka z mikrofibry i polerka na lustro

Efekt super ale trzeba dbać bo po jakimś czasie (chemia do mycia, deszcze, syf na drogach) polerka matowieje i trzeba poprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie mowil ze bedzie łatwo :>, plce odpadaja, a co do utrzymania to niemam az z tym takiego problemu przecieram je pasta automax i polysk wraca, najgorszy jest pył z hamulców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. :good:

Sam w zimie będę się za to brał :naughty:

Szczerze to najgorszemu wrogowi nie poleciłbym samemu polerować felg na lustro, roboty od cholery i ręce masz wyciągnięte jak u szympansa :sick3: Ja sam polerowałem tylko ranty ale były z różnymi zakamarkami więc ciężko się było w pewne miejsca dostać.

Sama praca nad felgami wygląda następująco:

1. Usuwasz stary lakier za pomocą preparatu zwanego SCANSOL lub czegoś o podobnym działaniu (w sklepie z lakierami itp powiedz o co Ci chodzi to Ci coś dadzą). Smarujesz tym glutem (taka konsystencja) felgę, czekasz chwilę aż lakier zacznie się gotować i plastikową łopatką lub twardą gąbką ściągasz lakier.

2. Szlifujesz papierami ściernymi wodnymi: 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 (można zrobić większe przerwy między papierami ale wtedy dłużej trzeba polerować) tak by nie było widać śladów po poprzednim papierze. Jak masz proste felgi to kup sobie krążki na wiertarkę będzie o wiele łatwiej.

3. Pasta polerską lekko ścierna i polerowanie filcem do wyciągnięcia odbicia

4. Na koniec jakieś delikatne mleczko polerskie i miękka szmatka z mikrofibry i polerka na lustro

Efekt super ale trzeba dbać bo po jakimś czasie (chemia do mycia, deszcze, syf na drogach) polerka matowieje i trzeba poprawiać.

Dzięki kolego za opis, dzięki niemu chyba odpuszczę temat :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poleruj, twardym trza byc :>

Chęci mam tylko nie wiem czy tyle czasu znajdę :wink4: czas pokaże, może wpadną jakieś 17-stki na drugi rok :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadły lampy polifty :kox:

[br]Dopisany: 31 Październik 2011, 19:28:00_________________________________________________niestety pora na :black: stalówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...