Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Kopcenie przy rozruchu


lexpar

Rekomendowane odpowiedzi

Po spociku i obejrzeniu autka na VAGu widać, że jest zaślepiony EGR, a po 2 w grupie 013 korekcja wielkości dawki na jednym z wtrysków jest na poziomie -1,5mg/R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukaszr!!! :)

Wiem i serdeczne dzięki za pomoc.

Gadałem z Motorem i coś powalczymy.

Ale na wstępie wleje płyn do czyszczenia wtrysków (zrobię parę km (400) i zobaczymy czy to pomoże.

Ale przyznam się szczerze, że jesteście niezastąpieni - Ty i Motor.

:notworthy: Wam

:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto go zaslepil i w jakim celu ... ?

A cholera wie kto - tak po prostu było.

Po co też w sumie nie wiadomo - efekt tego co chciał uzyskać i tak byłby mizerny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto go zaslepil i w jakim celu ... ?

A cholera wie kto - tak po prostu było.

Po co też w sumie nie wiadomo - efekt tego co chciał uzyskać i tak byłby mizerny.

a moze sie zaciął ? ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze sie zaciął ? ... ;)

Nie wiem, trzeba by było to przejrzeć dokładnie.

I tak i tak trzeba go wyjąć więc robota ta sama :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po spociku i obejrzeniu autka na VAGu widać, że jest zaślepiony EGR, a po 2 w grupie 013 korekcja wielkości dawki na jednym z wtrysków jest na poziomie -1,5mg/R.

jeśli robiliście vagiem, to pewno zwrócilibyście uwagę też na program, innej możliwość zaślepiania egr'a jakoś nie widzę, więc nie sądzę że jest to celowo zrobione.

Może wrzucicie logi ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wrzucicie logi ? :mysli:

Nie mam, bo przeglądałem go na postoju (statyczne) i nic więcej nie robiliśmy.

Wiem, że dobrze by było zrobić pełne, ale nie było gdzie, bo obok naszych spotów jest ciągle korek i nie dało się.

W tym autku chyba Rogal robił chipka - kurcze, może rzeczywiście nie jest zaślepiony tylko coś mu dolega. - może już zawalony - trzeba obejrzeć tak czy siak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym autku chyba Rogal robił chipka - kurcze, może rzeczywiście nie jest zaślepiony tylko coś mu dolega. - może już zawalony - trzeba obejrzeć tak czy siak.

a on z tego co wiem to nie ma zwyczaju wylanczac programowo EGR'a ... ;)

stawiam ze sie zaciał ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam ze sie zaciał ... :naughty:

Chyba trzeba mu przy .... no ten tego :)

Może coś pomoże, ale ja to bym go rozebrał jednak i przy okazji wyczyścił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak będzie chyba najlepiej.[br]Dopisany: 20 Październik 2007, 08:22 _________________________________________________Teraz to już sam nic nie wiem :mysli:.

Po diagnostyce na spocie niuni autko chyba się mocno wystraszyło :polew: i przestało kopcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam dalej obstawiam, ze to efekt niskich temperatur i zimnego silnika po calej nocy, zobaczysz (albo juz zobaczyles) dzis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego to mnie cieszy.

Ale na wszelki wypadek za radą Łukaszr kupiłem preparat do czyszczenia wtrysków.

Powiedział, że nie zaszkodzi go użyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego to mnie cieszy.

Ale na wszelki wypadek za radą Łukaszr kupiłem preparat do czyszczenia wtrysków.

Powiedział, że nie zaszkodzi go użyć.

Zaszkodzić nie powinien, może jedynie pomóc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zatankowałem i zalałem tego STP-a.

Miałem głęboką rezerwę i zauważyłem, że silnik zaczął inaczej pracować.

Nie wiem może to tylko jakaś sugestia.

Ale jadę w trasę (400 km) to akurat na wtorkowym spociku sprawdzę jaki wlanie tego towaru przyniosło skutek. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, odświeżę wątek. Posiadam A4 2000 r, 115 KM od 2 dni. Mam identyczny problem co autor wątku. Auto rano po odpaleniu telepie się strasznie i kopci na jasno - zapach diesla, nie palonego oleju itp. po przejechaniu 50 m problem ustaje. Nie jest to wina zimnego silnika itd, nie jest to normalne-to mój 3 diesel (przed tym passat B4 - silnik ładnie rano pracował). Czy ma ktoś pomysł co to może być za problem? W weekend spróbuje podpiąć VAGa i sprawdzę błędy. Dodam że problem ustaje zupełnie po 20-30 sekundach, czyli po ruszeniu z miejsca. Siwe dymienie oraz drgania są naprawdę intensywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...