arto19 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 ale nie musisz robic logów dynamicznych wsytarczy zobaczyć co sie dzieje 004 BS z kątem wtrysku jak sie zmienia to wtrysk działa czyli ma jeszcze jakas oporność i zobacz co sie dzieje z korelacjami w 013 014 MS jak skaczą na + i - to wtrysk do wywalenia. Ja zabieram sie jutro za wymiane znalazlem używkę na allegro z małym przebiegiem + komplet podkładek i uszczelki z aso. Zabaczymy co bedzie jutro dam znac! Moze masz przestawiony kat wtrysku albo pompa sie kończy jaka masz dawkę wtryskową?
VicVega Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 ale nie musisz robic logów dynamicznych wsytarczy zobaczyć co sie dzieje 004 BS z kątem wtrysku jak sie zmienia to wtrysk działa czyli ma jeszcze jakas oporność i zobacz co sie dzieje z korelacjami w 013 014 MS jak skaczą na + i - to wtrysk do wywalenia. Dzięki za podpowiedź, sprawdzę to. Ja zabieram sie jutro za wymiane znalazlem używkę na allegro z małym przebiegiem + komplet podkładek i uszczelki z aso. Zabaczymy co bedzie jutro dam znac! A masz może numery tych podkładek i uszczelek, które kupiłeś? Sam będziesz wymieniał ten wtrysk? Moze masz przestawiony kat wtrysku albo pompa sie kończy jaka masz dawkę wtryskową? Może być. Sprawdzę kąt i wkleję wyniki. Pompa w moim roczniku jest ponoć prawie niezniszczalna. A jaką mam dawkę nie wiem i na dany moment nie wiem jak sprawdzić :gwizdanie: ale się dowiem.
arto19 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 no i po bólu wtryskiwacz wymieniony na używkę i działa zero błędów podkładka pod wtrysk (046130219A) wymieniona, uszczelka wtrysku wymieniona (059130608) , wymieniłem także oring pod obejmą trzymającą wtryskiwacz (059130643).. Tak jak napisałem wcześniej jeżeli jest bład 542 w main settings w grupach 013, 014 korelacje szaleją n + bądz - i w Basic settings w grupie 004 nic sie nie dzieje z kątem wytrysku a powinno to na 100% nasz walniety WS albo moze cos jest nie tak z połączeniem. Dawkę wtryskową sprawdzasz w Main Settings w 001 powinno być ok 5 mg wiecej powyżej 8,0 mg to w rzeczywistosci za mało paliwa mniej poniżej 3,0 mg to za dużo paliwa i tak źle i tak nie dobrze!!. U mnie korelacje uspokoiły sie i kąt wtrysku też sie przestawia ale ja mam problem albo z pompą albo z źle ustyawionym rorządem. korelacje ok ale dawka świruje ok 9.0 mg. Sama wymiana spoko to co muszisz kupic to to co napisałem plus uszczelka pod pokrywę + 6 podkładek pod trójniki od przelewów N 0138042 numery czesci masz wiec działaj.
VicVega Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 Super, dzięki! Bardzo pomocne informacje! Niestety czekam do stycznia. Znalazłem hurtownię, gdzie mają te wtryski w bardzo dobrych cenach, ale na dany moment nie ma. A Ty ile dałeś za tę używkę? Rozumiem, że wymieniałeś sam? Obyło się bez odkręcania tych sztywnych, metalowych przewodów paliwowych? Odpowietrzenie jakieś robiłeś po zabiegu?
arto19 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 tak tak sam wymieniałem da sie sciagnać pokrywe bez odkrecania sztywnych przewodów, za używkę dałem 240 zł ale wiem ze można kupic taniej na czesciskoda.pl czy cos takiego te wtryski chodza po ok 650 PLN a nie 1900 w ASO Skoda czy VW. Robiłem tylko odpowietrzenie przewodów wysokiego ciśnienia ale bez tego też sie obejdzie. Także tak jak napisałem sprawdz najpierw co sie dziieje w poszczególnych grupach 013 014 004 BS i 001 MS. Duzo jest na forum.
VicVega Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 No to wypas, może też zabiorę się za to sam. Żeby jeszcze trochę cieplej było, bo garaż mam nieogrzewany czesciskoda.pl, dokładnie. Podobno schodzą im te wtryski jak świeże bułeczki. W ogóle jest jakieś masowe zapotrzebowanie na te wtryski, bo gdzie nie spojrzę nie ma. Albo był i już nie ma. Na allegro na przykład. Na ebay'u znalazłem fajny komplecik - nówki, wszystkie wtryski, ze sterującym za 450GBP :gwizdanie: cena niezła, ale po wymianie całego zawieszenia łącznie z amorami i sprężynami, trochę dla mnie za duża na ten moment Dzięki za porady jeszcze raz. Dam znać jak mi poszło z tym wszystkim. ----------- Edit: diagnozowałem przed chwilą auto i mam takie rezultaty: Kąt wtrysku: Late 100,2%, Early 6,3% - przy obydwóch pomiarach w okienku 'actual start' było 0,0 stopni. Grupy 013, 014: na początku trochę szalały + -, ale po chwili się ustabilizowały mniej więcej na takim poziomie [zdjęcie]: Dawka wtryskowa: 4,7-5mg Czekać z tym wtryskiem do stycznia i kupić nówkę czy szukać już używki jakiejś? Znalazłem używkę na allegro, w dobrej cenie. Niby po przebiegu 140 tysięcy, ale cholera to wie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się