vauxhall95 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam.Nie moge dojsc,co gryzie moje a4.Jedzie 160-czuc ze chce ale jakby cos go ogranicza.Niewiem co to jest ze nie mozna utrzymac obrotow: np.ma 90stopni i chce utrzymac na jalowym np.1000,1100,1200,1300,u mnie sie tego nie da,albo 861 albo okolo 1500,modlilem sie probowalem,ale nie da rady utrzymac obrotow.Dawka 4mg,jak ustawie np.2.4 to jeszcze gorzej.Dodatkowo nie ma od razu reakcji na gaz,nie to ze jakis duzy lag,ciezko opisac,jezdze roznymi 110-afn w kazdym od razu reaguje,a tutaj jakby takie Bardzo delikatne przydlawienie po czym idzie.Teraz napisze co ja zrobilem,wezyki wszystkie wywalilem,dolot 100% szczelny,turbo bez luzow,nigdy nie lapal awaryjnych turbo sie nie przycina znaczaco.Robilem logi,tylko w moim sprzecie tego sie nie da zapisac.Ale opisze,dynamiczne wyznaczanie kata,przeplywka,korekcje,turbo.Wszystko idealne,a jednak cos nie tak,kat wywalony egr zaslepiony.Generalnie wszystko,druga pompa wtryskowa.Jedyne co to ida bąble i delikatnie cieknie z pod 4wtrysku,kupilem uszczelki w poniedzialek bede mial przyrzad do zdejmowania,bo tak to za cholere nie moge.Dodatkowo max jedzie 160 podlaczylem wtedy vaga,turbo dawalo 1948.2 a przeplywka i pompa pokazywala SUPER! mam fele 18,ale to raczej nie tego wina.Moje przypuszczenia wtrysk sterujacy choc opornosc ma dobra 99ohm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się