grzanek85 3 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 A może wtrysk sterujący nie domaga. Widziałem kiedyś podobny objaw w golfie III i to było przyczyną. Choć niech wypowiedzą się mądre głowy jest ich tu wiele pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Hi W pierwszej kolejności szukaj dziury układzie dolotowym. Jeżeli on jest szczelny pozostaje regulacja długości sztangi zaworu upustowego turbo. Przepływomierzem i jego wskazaniami nie przejmuj sie na tym etapie... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Powiem tak bratu w 80tce z 1Z też szarpało szukaliśmy po nastawniku, wtrysku sterującym, potem dolocie, myślałem że coś się zapowietrza na stronie ropy VP czy coś i trafiony... jedna z rurek paliwowych była złe (słabo) zamocowana do filterka paliwa...puszczała powietrze i dlatego ja obstawiam coś z układem paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 dzisiaj wymieniłem wkoncu n75 i nic sie nie zmieniło, tzn. dalej szarpie i cisnienie doładowania jest za niskie [br]Dopisany: 28 Listopad 2007, 19:18 _________________________________________________jakies inne sugestie lub rady ? czy pompa wtryskowa moze powodowac takie szarpanie ? albo komputer ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 U brata było jednak tak że jeden z wężyków podających ropę między wtryskami był minimalnie przetarty i tam lało...sprawdź to też! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 U brata było jednak tak że jeden z wężyków podających ropę między wtryskami był minimalnie przetarty i tam lało...sprawdź to też! to już dawno sprawdzone, wezyki i tak dla swietego spokoju zmieniłem na nowe szukam teraz nastawnika na pompe na podmianke bo jednak mozliwe jest ze to on daje w du.pe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zatkany katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zatkany katalizator. wyrzucony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 W grupie 004 przestawiacz kąta w pewnych momentach opónźnia zapłon, stąd to szarpanie. Ale dlaczego tak jest - dawki paliwa idą równo z obrotami, czyli nastawnik pokazuje dobrze. To przestawiacz ( N108) świruje. Taka sytuacja może też być spowodowana przez zurzyte elementy rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 W grupie 004 przestawiacz kąta w pewnych momentach opónźnia zapłon, stąd to szarpanie. Ale dlaczego tak jest - dawki paliwa idą równo z obrotami, czyli nastawnik pokazuje dobrze. To przestawiacz ( N108) świruje. Taka sytuacja może też być spowodowana przez zurzyte elementy rozrządu. rozrząd mam zmieniony ( tzn. rolki, paski) bo nie wiem dokładnie o ktore elementy Ci dokładnie chodzi, a i tak przed zmiana mi szarpało gdzie ten n108 sie znajduje, na pompie ? i jak to naprawic ? kat wtrysku ostatnio ustawiałem mam wartosc 51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Ustawiałeś kąd statyczny, a tu chodzi o dynamiczny. N 108 siedzi w pompie, http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4783&highlight=n108 , jeżeli Ci auto nie kopci to wykluczam zapowietrzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 da sie go jakos ustawic ? czy pompe trzeba zmieniac [br]Dopisany: 15 Grudzień 2007, 12:51 _________________________________________________nie kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Trzeba sprawdzić działanie zaworu n 108 grupa 004 basic settings, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 wymieniłem pompe dzisiaj na taką od AFNa bo i tak ją miałem w planach i myslem ze po jej wymianie przestanie szarpac ale niestety dalej jest q*rwa, ja juz nie mam siły jutro jeszcze podmienie wtrysk sterujący dla swietego spokoju a tak no nie pomoze to juz nie wiem co sprawdzac a tak wogóle to dzieki kalina za chęc wgłebienia sie w temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 jutro jeszcze podmienie wtrysk sterujący dla swietego spokoju a tak no nie pomoze to juz nie wiem co sprawdzac trzeba bylo to zrobic przed wymiana pompy .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 jutro jeszcze podmienie wtrysk sterujący dla swietego spokoju a tak no nie pomoze to juz nie wiem co sprawdzac trzeba bylo to zrobic przed wymiana pompy .... hehe no mogłem pompa i tak sie przyda pod nastepne mody, a nie wiem czy wymiana tego wtrysku też cos pomoże zastanawiam sie też nad potencjometrem pedału gazu [br]Dopisany: 11 Styczeń 2008, 08:39 _________________________________________________podmieniłem dzisiaj wtryska od audicy AHU mojego taty i powiem, że narazie nie szarpie, byłem na autostradzie po miescie jezdziłem i nic, no ale dla pewności jeszcze pojezdze na nim troche zresztą mój taty ma teraz ten mój wtrysk z 1z no i jak jemu zacznie szarpac to sprawa bedzie jasna aha i chyba wtryski AHU mają niższe ciśnienie bo moja audica na nim jest troszke słabsza pozdro[br]Dopisany: 11 Styczeń 2008, 19:28 _________________________________________________problem rozwiazany spanky miał racje, winny był wtrysk sterujący dzieki wielkie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 problem rozwiazany spanky miał racje, winny był wtrysk sterujący dzieki wielkie pozdrawiam prosze .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 ostatnio zalałem wd40 zaworek upustowy i go troche rozruszałem i oto efekty: także jest z nim coś na rzeczy, pomęcze go jeszcze troche i moze bedzie dobrze dla przypomnienia : http://img88.imageshack.us/img88/7571/a6lv3.jpg pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się