Kowi87 163 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Po 2 letnim boju mojego padła w końcu jakis sensowny wynik mam Dawno temu zrobiłem sam program, ale to było zbyt mało dla zwykłego pażdziocha 4x4, jeżdził nieco lepiej niz FWD AJM, wiec zaczeło sie polepszanie Przez 2 lata uzbierałem takie graty: - Turbina hybrydowa AWX/ARL(jeszcze ma sie dobrze) - Wtryski 216ki - Nadkole S4 Po tym była korekta :gwizdanie: wykresu nie ma, dalej dłubałem - FMIC 180x550x65 - Kolektor AWX - Przeróbka pompy wtryskowej na tzw 11ke - Sprzęgło seryjne AFN Po wielu awariach(m.in. przepływka, przeładowanie, czujnik temp paliwa i takie tam) doszedłem do poprawnej kondycji silnika i przy przebiegu 319tys dał sie wystroić na 165km 355nm Programik jest prawie bezdymny na trasie, jak to diesel cos tam zadymi ale nie na tyle żeby przeciwmgielne właczać za mną :polew: Oto wykresik Tu wersja do wglądu http://img51.imageshack.us/img51/2369/kowimod.jpg w końcu to Quattro zaczeło jeżdzić :evil: Podziękowania dla Witka za 3 z kolei wystrojenie tego padła :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Gratuluję wyniku. Teraz zapraszam do nas na spota, pokażesz jak to jeździ.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 i jak sprzeglo? nie hamowaliscie przed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 fajny niuton już od niskich obrotów ogólnie kreski też niczego sobie, chociaż nie powiem, liczyłem że 170KM pęknie BTW Quattro ma niezłe straty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 i jak sprzeglo? nie hamowaliscie przed? Był hamowany przed ale to i tak nie była seria bo juz miałem program, sprzęgło wytrzymało, a myślałem ze nie da rady :gwizdanie: przyrost mocowy nie duzy ale za to moment nadrabia względem poprzedniego rozkładu Michał ja po cichu też ale w sumie tylko 4,7 kunia zabrakło, róznica nie odczuwalna pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 ale w sumie tylko 4,7 kunia zabrakło, róznica nie odczuwalna pewnie w sumie fakt, magia cyferek oczywiście gratuluję wyniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 dokladnie nie ma roznicy czy 165 czy 170,pojechalbys w zime i mialbys 170 tak pytalem z ciekawosci,bo mojego sie nie dalo shamowac przed... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 gratuluje wyniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 dokladnie nie ma roznicy czy 165 czy 170,pojechalbys w zime i mialbys 170 tak pytalem z ciekawosci,bo mojego sie nie dalo shamowac przed... Znaczy ja też nie dostałem wyniku z przed, tyle że u Ciebie pewnie były graty a komp seria, u mnie juz był sofcik pod turbo i wtryski Jeśłi zmienie sprzęgło na wzmocnione to zmienia sie odczucia w jeżdzie pod wzgledem momentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 skoro ci sie nie slizga to nie widze sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 tak pytalem z ciekawosci,bo mojego sie nie dalo shamowac przed... naughty taaa... telepało cała buda... a po sofcie padłes na kolana przy przebiegu 319tys teraz to rozumiem. dlaczego nie wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 przy przebiegu 319tys teraz to rozumiem. dlaczego nie wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 spoko, gratuluję kowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 brawo Kowi wkońcu sie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Również gratuluję! Rzeczywiście ladny moment z dołu i równo sie utrzymuje. Ogólnie ładny wynik jak na ten przebieg... Sam niedlugo jadę do Mastersa na obciążeniówkę, tylko czekam na swojego tunera az znajdzie wolną chwilę bo ma AFN q i tez chce zmierzyc, a tu u nas w okolicy nie ma nigdzie obciążeniówki 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joker-lukasz 0 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 ładny wynik też chciałbym mieć takie cyferki w swoim szaraku :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 ładny wynik też chciałbym mieć takie cyferki w swoim szaraku :gwizdanie: Co za problem ? Kowi z autem wszystko gra juz tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 tak w 100% sprawne troche mi zajeło to :gwizdanie: na początku tego roku miałem jazdy z przepływką i przeładowaniem turbo, wyleczyłem dynamiczną jazdą :gwizdanie: ale troche sie to zeszło, były dziury w dolocie<-zaspawałem, pompa wtryskowa kulała<- wymieniłem mende, i na koniec czujnik temp paliwa cały czas wyrzucał błąd, po zmianie wszystkich filtrów i oleju ustał, dzisiaj Witek wyczyscił mi jeszcze wtyczke od kompa bo była zasniedziała, zapewne miało to wpływ na błędy zwiazane z zasilaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Fajnie w koncu cieszyc sie prawidlowo jezdzacym autkiem. Zazdroszcze Ci tego pomiaru...Sam sie doczekac nie moge kiedy wreszcie bedzie konkretny wykres Jezeli moge dodac cos na temat sprzegla to moje stare sie nie slizgalo, tylko mialem odczuwalne wibracje tam gdzie byl najwyzszy moment, i po zmianie wibracje ustaly i moment jest na pewno przenoszony lepiej.. Duzo tez zalezy od stanu nieszczęsnej dwumasówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Fajnie w koncu cieszyc sie prawidlowo jezdzacym autkiem. Zazdroszcze Ci tego pomiaru...Sam sie doczekac nie moge kiedy wreszcie bedzie konkretny wykres Stary czekałem na ten dzień od połowy 2008r jak zrobiłem pierwszy program i w niedziele juz myślałem ze kolejny raz mi sie nie uda ze sprzęgło klęknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się