+mario31 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam Audiola odpalała bez problemu /sekwencja stag 300/ wiadomo początek na pb po wskoczeniu temp. ok 40 st. c przelaczala na lpg Problem z odpalaniem pojawił sie po mojej zabawie z Vagiem, szczerze sam nie wiem co mogłem sp... ale jako laik pewnie wiele. Bawiłem sie u kolegi a na nockę wróciłem do domku. Rano mialem wielkie zdziwienie za ok 7 razem zapalił. Podczas jazdy wszystko ok przyspieszenie spalanie wolne obr. ok I teraz sedno sprawy rano zimny na pb odpali ale po dluuugim kręceniu za jakimś 10 razem, dzid sprawdzałem na lpg za 1 razem pali nawet w ten mroz Wiem ze sie nie powinno odpalać na lpg wiec jak tylko zajara na lpg wyłączam i odpalam na pb i jest spoko. Potem w wciągu dnia odpala normalnie problem po dłuższym postoju ok 8 godz powraca Wymieniłem podstawę czyli czujnik tem. na króćcu wodnym za lewa głowica Kupiłem sobie interfejs i sprawdziłem błędy i nic brak błędów po jakimś czasie wyskoczył jeden - immo blokuje ecu i na immobilajzerze - kluczyk słaby sugnal Po wykasowaniu nie powrocily kontrolka immo normalnie gaśnie Pytanie czy mogłem zepsuć ecu? Jak sprawdzić sterownik? Jestem z w-wy jak jest chętny specjalista to mogę podjechać autem. Chetnie poczytam wasze uwagi bez jednej : poszukaj na forum bo juz szukałem lacznie z forum golfow passatow jak i elektrodzie. Pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Jak masz VAG-a sprawdz bloki pomiarowe dotyczace czujnika temp do ECU, sprawdz czy pompa podaje paliwo po przekreceniu stacyjki oraz czy ma odpowiednie cisnienie.
+mario31 Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 pompa paliwa chodzi tzn słychać ja czujnik pokazuje temp taka jak na zewnątrz i dalej rosnie prawidłowo ciśnienie paliwa jak sprawdzić nie warsztatowym sposobem?
89pawel89 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 a ja bym sie blizej przyjazal temu IMMO. jezeli tam bedzie wszytsko ok to sprawdzic calu uklad zaplonowy. czujnik temp cieczy najlepiej sprawdzic za pomoca ommomierza
wojtek26 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 a ja bym sie blizej przyjazal temu IMMO. Kolego to powiedz mi jakim cudem odpala na LPG nie pisz takich rzeczy. Albo za słabe jest cisnienie paliwa albo brak sterowania wtryskiwaczami PB ( ewentulanie zapchane)
+mario31 Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 No i super tylko niech ktoś powie jak szybko sprawdzić ciśnienie i czy jest sterowanie wtryskami? Zastanawiałem się też nad regulatorem ciśnienia paliwa ale czy wyjęcie go i ew. czyszczenie benzynką ekstrakcyjną coś da bo jest to chyba tylko sprężynka.
boniekgt Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 ja miałem tak samo za 4,5 razem odpalala na PB a na gazie za pierwszym okazało się że miałem pękniety przewód paliwowy od pompki paliwa do dekielka w zbiorniku. Przewód wymienilem i po problemie.
juby_p Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 a ja bym sie blizej przyjazal temu IMMO. Kolego to powiedz mi jakim cudem odpala na LPG nie pisz takich rzeczy. Albo za słabe jest cisnienie paliwa albo brak sterowania wtryskiwaczami PB ( ewentulanie zapchane) Nie napisałeś nic mondrzejszego:) jak iema sterowanie wtryskami PB to jak zapali na LPG????? Kolego +mario31 jak bawiłeś sie vagiem to adaptowałeś coś?? wrzuć screan z mapą LPG ze staga to obejżymy
wojtek26 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 a ja bym sie blizej przyjazal temu IMMO. Kolego to powiedz mi jakim cudem odpala na LPG nie pisz takich rzeczy. Albo za słabe jest cisnienie paliwa albo brak sterowania wtryskiwaczami PB ( ewentulanie zapchane) Nie napisałeś nic mondrzejszego:) jak iema sterowanie wtryskami PB to jak zapali na LPG????? A tak zapali ze moze nie byc sterowania wtryskiwaczami od strony komputera LPG wiec zachowaj swoje uszczypliwe kometarze dla siebie .
+mario31 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Mapa lpg ze staga to raczej ponad moje możliwości nie przypominam sobie żebym coś adaptował bardziej chciałem zmienic stan licznika bo 96 r i 150 tys to niezłe jaja wymienialem wtedy 2 wachacze i końcówke drążka a potem bawiłem się vagiem, bardziej myślę że popi.... coś w jakimś kanale silnika i stąd takie jaja z odpaleniem narazie wymuszam odpalenie na lpg i jak odpali to 20 sek i gaszę a potem odpalam na pb i jest wsio ok odłączyłem ostatnio napięcie na jakieś 9 godz aby sie zresetował komp niestety nic to nie dało czyżbym zmienił jakieś fabryczne dane w sterowniku? nie wiem jakie powinny być prawidłowe wartości w Vagu. Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
juby_p Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 A tak zapali ze moze nie byc sterowania wtryskiwaczami od strony komputera LPG wiec zachowaj swoje uszczypliwe kometarze dla siebie Napisał byś normalnie o co Ci chodzi a nie piszesz jakbys niewiedział jak działa instalacja LPG. Komputer LPG niesteruje wtryskiwaczami PB jedynie je odcina lub nie. A z Twojej wypowiedzi wynika że uważasz ze wogóle może niebyć sterowania czyli np uszkodzone ECU silnika. Jakbys napisał żeby sprawdzić czy komputer LPG przepuszcza sygnał do wtrysków PB przez np wyjecie kompa i zrobienie odpowiednich zwor to bym sie nie czepiał. Kolego +mario31 (żeby sprawdzić teorię wojtka26) sprawdż czy przy wtryskach PB jest taka sytyacja: jeden przewód przychodzi od instalacji elektrycznej samochodu zakonczony wtyczką i dwa od instalacji elektrycznej LPG też zakończone wtyczkami, wtyczka od ECU sinika bedzie wetknieta w jedną od LPG a druga od LPG bedzie podpieta na wtrysku trzeba ja zdjęż rozpiąć połaczone wtyczki LPG i ECU silnika i tą od ECU silnika założyc na wtyskiwacz i tak dla każdego wtrysku wtedy przeacz instalacje LPG na całkowita prace na PB i spróbój odpalić jesli zapali odrazu to problem jest z kompem LPG. Opisane wtyczki są w orginalnej wiązce i jesli nikt jej nie pociol i niezałożył po swojemu to je znajdziesz.
+mario31 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 Spróbuje z tymi wtyczkami od instalacji ale jak będzie troszkę cieplej Dziś rano odpalił ale po południu przy -17 lpg kaplica Podłączyłem aku pod ciężarówkę i zacząłem kręcić oczywiście z mizernym skutkiem Obejrzałem sobie wszystkie widoczne podłączenia wtyczek i przewodów i zobaczyłem na przewodzie paliwowym dochodzącym do listwy wtryskowej cieknące paliwko co dziwne bo wcześniej nie widziałem żeby był mokry. Już widziałem światełko w tunelu więc szybko skręciłem łączenie i sprawdziłem czy nie cieknie na razie sucho Jutro rano próba generalna ale nie obiecuje sobie za wiele [br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 18:34_________________________________________________No i niestety lipa to nie to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się