P.W. Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 No właśnie? Jak zdjąć dolne cięgno z podwójnej kuli na korbie mechanizmu wycieraczek? I nic przy tym nie połamać? Próbowałem podważać, wybijać i nic. Boję się, że połamię plastikową panewkę albo ułamię cięgno. A muszę to zdjąć, celem wymiany zatartego silnika od wycieraczek. Ma ktoś na to jakiś patent? Uprzedzając - fabrycznej korby z nowego też odkręcić nie mogę... Z góry dzięki, PW[br]Dopisany: 26 Listopad 2010, 20:19_________________________________________________Udało się. Dla zainteresowanych: cięgna najłatwiej zdejmuje się przed odkręceniem korby od silniczka. O ile górną panewkę można ściągnąć po prostu ją podważając, tak z dolnym cięgnem jest już trudniej. W domowych warunkach (może są jakieś specjalistyczne przyrządy serwisowe) najwygodniej ściąga się je przy użyciu czegoś w rodzaju długiego śrubokręta płaskiego o jak najszerszym końcu - wystarczy zaprzeć się o osłonę silniczka wycieraczek i wykorzystać dźwignię. Mnie udało się niczego nie połamać PW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się