Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak zdjąć cięgno lewej wycieraczki z korby silniczka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie? Jak zdjąć dolne cięgno z podwójnej kuli na korbie mechanizmu wycieraczek? I nic przy tym nie połamać? Próbowałem podważać, wybijać i nic. Boję się, że połamię plastikową panewkę albo ułamię cięgno. A muszę to zdjąć, celem wymiany zatartego silnika od wycieraczek. Ma ktoś na to jakiś patent?

Uprzedzając - fabrycznej korby z nowego też odkręcić nie mogę...

Z góry dzięki,

PW[br]Dopisany: 26 Listopad 2010, 20:19_________________________________________________Udało się. Dla zainteresowanych: cięgna najłatwiej zdejmuje się przed odkręceniem korby od silniczka. O ile górną panewkę można ściągnąć po prostu ją podważając, tak z dolnym cięgnem jest już trudniej. W domowych warunkach (może są jakieś specjalistyczne przyrządy serwisowe) najwygodniej ściąga się je przy użyciu czegoś w rodzaju długiego śrubokręta płaskiego o jak najszerszym końcu - wystarczy zaprzeć się o osłonę silniczka wycieraczek i wykorzystać dźwignię. Mnie udało się niczego nie połamać ;)

PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...